Kaatjee Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goedemorgen een positieve dag allemaal Even koffie eerst dan even naar de sportschool ben nu 1.4 kilo kwijt en ik wil nog meer. dan komt er iemand van marktplaats het oude koffie apparaat halen / bekijken Dan en even schoonmoeder boodschappen/winkelen . hoop vandaag iets van de jurist te horen van me ouderwets geven ben er naar van blij als het voorbij is. fijne dag allemaal
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Oh we hebben er 2 😁 Deze maar houden dan want jij hebt wat leuks geschreven. Fijne dag jij ook!
Kaatjee Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goedemorgen @bumperjim dank u leuk dingen zijn zo belangrijk tussen de narigheid door. bumperjim reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden goeiemooiemorgen frummers Kaatje was je ook 1 minuut voor Jimbo misschien ook in de sportschool aan je konditie werken bumperjim reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 15 minuten geleden zei lady jane: Kaatje was je ook 1 minuut voor Jimbo misschien ook in de sportschool aan je konditie werken Uhm, dan moet jij aan een brilletje denk ik Jane, Jim was 2 minuten eerder dan Kaatje En ik duim voor je dat de jurist goed nieuws voor je heeft @Kaatjee... Maar, goedemorgen frummers, Tijd voor een bakje. Kaatjee reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden sorry Jimbo! Ja ik ben idd kippig en niet uitgeslapen Von, ik denk dat ik bij zijn 2e posting pas naar de tijd keek haha. dat krijg je als je zo'n bemoeial bent als ik haha. En te vroeg wakker ook nog, het giet buiten dus ik blijf in bed nog even. Thuis zal ik nooit in bed online gaan, dan ga ik meteen koffie zetten. Maar hier gaat alles net even anders. Etty reageerde hierop 1
Etty Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen lieverds, Slecht geslapen. Zit weer in een patroon van indommelen overdag en daardoor slecht slapen. Dus vandaag is de opdracht wakker blijven tot half tien. Meer dan drie maanden geen alcohol en ik merk het echt heel goed aan mijn basisstemming, die is veel vaker gewoon oké zonder dat er iets leuks aan de hand is. Zoals nu, zelfs na zo'n nacht. Er is ook genoeg om over te mekkeren maar dat blijft minder lang hangen. Maja, lady jane, Oskar en 1 andere reageerden hierop 4
Maja Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Goedemorgen allemaal! Vanmiddag vrij genomen. Nu maar hopen dat het mooie weer zich aandient en het niet klettert van de regen zoals nu bij Jane. De drie maanden weer aangetikt (🙏Bob voor het bijhouden). Blij mee. Struikelen ligt bij piekermomenten nog steeds op de loer, tot grote ergernis. DAGPACT: Yvonne Maja 2 uur geleden bewerkt door Maja Aanvulling Yana reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Het is alweer droog Maja, goed voor de natuur en mens als het zo is, in de nacht regen en overdag zon. Vanmiddag lekker even de zee in en op t zand in mijn boek duiken. Ik zwaai wel even zuidwaarts naar je.
Rosee Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen, heerlijk lezen op het strand @lady jane ik heb een heerlijke week achter de rug, moest gewoon werken maar had een caravan gehuurd op een heerlijke plek op mijn favoriete waddeneiland van waaruit ik dat kon doen,enorm genoten. Wel weer omschakelen nu. Inmiddels ook alweer alcoholvrij sinds 23 augustus, en heb er ook niet naar getaald gelukkig. lady jane, Oskar, Yana en 1 andere reageerden hierop 4
Rosee Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Hm, zolang alcoholvrij is dat nou ook weer niet eigenlijk, in mijn hoofd voelt het langer😁 Yana reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Morning! Hup, hup voor mij. Moet snel weg. lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dat doe je goed @Rosee werkvakantie op een eiland, het kan slechter ik ga opstaan en ontbijten. word te lui anders.
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Gezellig al die leuke vrouwen op een rijtje ❤️ (+ BJ) Kaatjee en Etty reageerden hierop 2
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Hahaha, ja, leuk. En volgens mij voelt Bumper zich prima in dit gezelschap
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Hmm, ik zal me verder stilhouden op deze draad. DAGPACT: Yvonne Maja Quinn Kaatjee reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden En @Rosee: wat een topidee. Ik ben altijd idd vrij aan het plannen (moet óók) maar gewoon lekker werken op een eiland. Why not ?
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ben laat. Zal wel geen plaats meer zijn op mijn werk….
Kaatjee Geplaatst 59 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 59 minuten geleden DAGPACT: Yvonne Maja Quinn kaatje 🌺
Kaatjee Geplaatst 57 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 57 minuten geleden Lekker genieten @lady janeaan zee Krijg gelijk beetje spijt van me plannen. 🤨🌊
Yana Geplaatst 50 minuten geleden Rapport Geplaatst 50 minuten geleden Morning @Quinn 💋 Gaat het een beetje @Kaatjee, je klinkt wel goed hier maar misschien is dat alleen het buitenste laagje? Lieve @Oskar, ik denk steeds aan je en hoop dat er geen gekke dingen met je aan de hand zijn. Vast niet.
Adri02 Geplaatst 48 minuten geleden Rapport Geplaatst 48 minuten geleden 1 uur geleden zei Rosee: Goedemorgen, heerlijk lezen op het strand @lady jane ik heb een heerlijke week achter de rug, moest gewoon werken maar had een caravan gehuurd op een heerlijke plek op mijn favoriete waddeneiland van waaruit ik dat kon doen,enorm genoten. Wel weer omschakelen nu. Inmiddels ook alweer alcoholvrij sinds 23 augustus, en heb er ook niet naar getaald gelukkig. Klinkt goed @Rosee, maar je moet het wel kunnen. Ik heb het ook wel gedaan, maar het voelde voor mij dan toch steeds als 'het is geen werk en het is geen vakantie'. Sindsdien houd ik het liever toch weer gescheiden.
Oskar Geplaatst 34 minuten geleden Rapport Geplaatst 34 minuten geleden 14 minuten geleden zei Yana: Lieve @Oskar, ik denk steeds aan je en hoop dat er geen gekke dingen met je aan de hand zijn. Vast niet. Nee joh. Het gaat hier nog steeds prachtig. Echt waar. Maar ik vind het wel lief dat je bezorgd bent. Hoe is het met joe nou?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden