Mormel Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden DAGPACT: Mormel Goedemorgen. Nieuwe dag, nieuwe kansen. spirit reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden DAGPACT: Mormel kaatje🌺 goedenmorgen allemaal zo is het @Mormel
bolletje Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goeie morgen allemaal. Ben moe, ik denk dat ik gisteren teveel prikkel heb gehad. Moeilijk in slaap komen enz. Maar ik heb goed nieuws, hey morgen is het weekend. lady jane, spirit en Kaatjemama reageerden hierop 3
lady jane Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden vandaag maar weer omhoog, nu ballen en zwemmen, fijne dag allen. spirit reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden (bewerkt) Vandaag onderweg naar Denhaag uwv wordt daar altijd zenuwachtig alsof ik iets fout doe en buikpijn terwijl er 0 reden voor is 🤷🏼♀️ 10 uur geleden bewerkt door Kaatjemama Reden
Mormel Geplaatst 9 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 9 uur geleden Eens goed gevloekt en beseft dat mocht ik een rijbewijs hebben ik allicht nooit meer met de fiets zou rijden. Alweer een chauffeur die de haaientanden negeerde en dacht om pas op het fietspad te stoppen. Gelukkig had hij mij nog net gezien. Piepende remmen maar als hij nog twintig centimeter verder reed had ik eronder gelegen. Het was een zijstraat waar de haag het zicht belemmerd (ja, dat soort toestanden is hier toegestaan), dus zelf zag ik de wagen pas toen hij over de tandjes reed.
bumperjim Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Dat was natuurlijk ook het moment waarop hij jou eindelijk zag
Mormel Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei bumperjim: Dat was natuurlijk ook het moment waarop hij jou eindelijk zag Besef dat die haag ook voor hem het zicht belemmert. Maar als hij gewoon aan de tanden was gestopt dan had hij mij tien meter eerder zien aankomen en natuurlijk zou ik zelf ook afgeremd hebben als ik daar een wagen zag staan. Nu kwamen we gelijktijdig aan dus heb ik het geluk gehad dat hij nog volledig in de remmen ging. @bumperjim: gezien je woonplaats en reizen denk ik wel dat jij een goede vergelijking kunt maken over de infrastructuurverschillen tussen België en Nederland. 6 uur geleden bewerkt door Mormel
Fonny Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 5 uur geleden zei Kaatjemama: DAGPACT: Mormel kaatje🌺 Fonny 🌞 goedenmorgen allemaal zo is het @Mormel
bumperjim Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 1 uur geleden zei Mormel: @bumperjim: gezien je woonplaats en reizen denk ik wel dat jij een goede vergelijking kunt maken over de infrastructuurverschillen tussen België en Nederland. In Nederland is alles zojuist gisteren aangelegd. Ik verdwaal ook voortdurend doordat alles steeds verandert. Tja en België... lijkt veel op Italië qua infrastructuur.
spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 5 uur geleden zei Kaatjemama: Vandaag onderweg naar Denhaag uwv wordt daar altijd zenuwachtig alsof ik iets fout doe en buikpijn terwijl er 0 reden voor is 🤷🏼♀️ Straks ben je opgelucht en is het reuze meegevallen. Hopelijk is de buikpijn dan ook weer over.
spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Wij wonen zelf ook vlakbij de Belgische grens. Via Baarle-Nassau zit je zo in België. Zodra je België binnenkomt is alles anders. De wegen, de huizen. Ook de grote steden in België zijn heel anders. Niet te vergelijken met Nederland. De wegen zijn slecht, omdat het geen rijkswegen zijn. Als je rechtsaf moet in België, moet je dat ook meteen doen. Heel anders aangegeven dan in Nederland. Toch vind ik Belgen wel iets hebben. Vooral het 2 talige vind ik wel iets hebben. Ik heb dan altijd een beeld bij iemand. Bij @renaldo61 en bij @Mormel heb ik een bepaald beeld. Renaldo is ook van 1961, net zo oud als ik. Mormel is wat jonger natuurlijk. Ben weer verslaafd aan een serie. Penzoza. Kan nog even vooruit. Ben net bij seizoen 1. Boodschappen bij de buurtsuper gedaan met de hond. Ze blijft netjes zitten tot ik terug ben. De tas was net te dragen. Frisdrank halen wij altijd apart. Blij dat we plavuizen hebben want sinds dat onze teckel een hernia heeft, kan ze moeilijk haar plas inhouden. Zo'n dag hier gaat snel. Ik verveel me geen moment. Alle hondenkleden in de was, dus het ruikt hier weer fris, naar citroen allesreiniger. Spotgoedkoop maar zeer effectief. Tsja en zo ben je ineens mantelzorger voor een hondje. Vriend komt straks thuis. Hij zou morgen onze bus doen en ineens ziet hij er vanaf. Snap best dat hij daar geen zin in heeft na 3 dagen werken maar ik ga hem toch puchen om het wel te doen. Het is ook echt nodig. Van uitstel komt afstel.
Senna34 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Je bent geen mantelzorger voor de teckel. Voor dieren zorg je gewoon, dieren hebben geen verslaving problematiek oid, basta! Een vriend of man ondersteunen in adl, dan mag je je mantelzorger noemen ja. Beetje misplaatst vind ik dit wel, want je probeert over te komen als een vrouwtje van alles. Maar je hebt jezelf niet op de rit … weet je wat mantelzorg is? Ik ben mantelzorger over mijn vader. Weegt wat zwaarder dan een teckel. Je hebt jezelf nieteens op de rit spirit.. wat een vergelijking! Ik kan nog wel door blijven typen maar ik zwijg. Iemand het struisvogel plaatje ??? Marjolijn en Mormel reageerden hierop 2
Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Senna34 mee eens. @spirit je doet in je recentste bijdragen voorkomen of je alles weer volkomen onder controle hebt. De perfecte dierenverzorger, super oma, partner etc die alles onder controle heeft. Ik heb er zeker respect voor dat je ondanks de omstandigheden alcoholvrij bent en blijft, maar met deze berichten van afgelopen dagen help je niemand. En jezelf ook niet. Je belazert er vooral jezelf mee. Jammer. En triest. En nu zwijg ik verder. Want dit kost mij ook onnodige energie, die ik momenteel met mijn ziek zijn niet echt heb. Mormel reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Ik ben hier momenteel niet erg actief. AV zijn lukt goed, maar ik ben momenteel te ziek om actief te zijn. Komt wel weer. Niet de minste behoefte aan alcohol. Dat is dan weer een voordeel 1 uur geleden bewerkt door Marjolijn
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Is het goed gegaan vandaag @Kaatjemama? En sterkte natuurlijk voor jou @Marjolijn, de belangrijkste houd je toch goed vol. Over Vol gesproken, hi 🌷 leuk dat je er weer bent. Marjolijn reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 47 minuten geleden Rapport Geplaatst 47 minuten geleden 9 uur geleden zei Kaatjemama: Vandaag onderweg naar Denhaag uwv wordt daar altijd zenuwachtig alsof ik iets fout doe en buikpijn terwijl er 0 reden voor is 🤷🏼♀️ Dat kan ik begrijpen, ik heb dat al als er een politieauto achter me rijdt. Hopelijk ging het goed en zit je nu tevreden met een kop thee en je benen omhoog op de bank.
Yana Geplaatst 40 minuten geleden Rapport Geplaatst 40 minuten geleden Ik was vandaag voor het eerst in bijna een jaar weer in een supermarkt, wat een vreugde om weer eens zelf deo te kunnen kiezen 😁. Verder boodschappen doen zat er nog niet in, het was nog te overweldigend om daar te zijn.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden