Marjolijn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @Kaatjemama. Goed bericht. Ik hoop dat het uwv besluit je ook rust geeft. Niet leuk om 100% afgekeurd te worden, maar kan wrl rust geven. Ik ervoer die rust indertijd ook toen ik ( in mijn geval al snel definitief) wegens de bindweefselziekte/ spierziekte volledig werd afgekeurd. Niet leuk.maar gaf rust. Rust misschien voor jou ook om op den duur te kijken of en wat en misschien mogelijk is . Ik gun je nu vooral die rust. Liefs. Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact Reacher 💜 Quinn 🧡 kaatje 🌺
Marjolijn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Zo. Nu mijn bed weer in. Maar wilde toch nog even reageren.. 2 uur geleden bewerkt door Marjolijn Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 2 minuten geleden zei Marjolijn: @Kaatjemama. Goed bericht. Ik hoop dat het uwv besluit je ook rust geeft. Niet leuk om 100% afgekeurd te worden, maar kan wrl rust geven. Ik ervoer die rust indertijd ook toen ik ( in mijn geval al snel definitief) wegens de bindweefselziekte/ spierziekte volledig werd afgekeurd. Niet leuk.maar gaf rust. Rust misschien voor jou ook om op den duur te kijken of en wat en misschien mogelijk is . Ik gun je nu vooral die rust. Liefs. Dank je wel zeker niet leuk helemaal niet financieel maar idd zal me veel rust gaan geven
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Leuke dingen als bergen tegen een gesprek op zien en uiteindelijk samen met die zelfde man hele verhalen kletsen en lachen. Reacher, Quinn en Marjolijn reageerden hierop 3
Marjolijn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact Reacher 💜 Quinn 🧡 kaatje 🌺 Marjolijn Kaatjemama reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 40 minuten geleden Rapport Geplaatst 40 minuten geleden Nachtpact Reacher 💜 Quinn 🧡 kaatje 🌺 Marjolijn Jane💐 Kaatjemama reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden