Mormel Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden DAGPACT: Mormel Goedemorgen. Nieuwe dag, nieuwe kansen. spirit reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden DAGPACT: Mormel kaatje🌺 goedenmorgen allemaal zo is het @Mormel
bolletje Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goeie morgen allemaal. Ben moe, ik denk dat ik gisteren teveel prikkel heb gehad. Moeilijk in slaap komen enz. Maar ik heb goed nieuws, hey morgen is het weekend. spirit, lady jane en Kaatjemama reageerden hierop 3
lady jane Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden vandaag maar weer omhoog, nu ballen en zwemmen, fijne dag allen. spirit reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) Vandaag onderweg naar Denhaag uwv wordt daar altijd zenuwachtig alsof ik iets fout doe en buikpijn terwijl er 0 reden voor is 🤷🏼♀️ 6 uur geleden bewerkt door Kaatjemama Reden
Mormel Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden Eens goed gevloekt en beseft dat mocht ik een rijbewijs hebben ik allicht nooit meer met de fiets zou rijden. Alweer een chauffeur die de haaientanden negeerde en dacht om pas op het fietspad te stoppen. Gelukkig had hij mij nog net gezien. Piepende remmen maar als hij nog twintig centimeter verder reed had ik eronder gelegen. Het was een zijstraat waar de haag het zicht belemmerd (ja, dat soort toestanden is hier toegestaan), dus zelf zag ik de wagen pas toen hij over de tandjes reed.
bumperjim Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Dat was natuurlijk ook het moment waarop hij jou eindelijk zag
Mormel Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei bumperjim: Dat was natuurlijk ook het moment waarop hij jou eindelijk zag Besef dat die haag ook voor hem het zicht belemmert. Maar als hij gewoon aan de tanden was gestopt dan had hij mij tien meter eerder zien aankomen en natuurlijk zou ik zelf ook afgeremd hebben als ik daar een wagen zag staan. Nu kwamen we gelijktijdig aan dus heb ik het geluk gehad dat hij nog volledig in de remmen ging. @bumperjim: gezien je woonplaats en reizen denk ik wel dat jij een goede vergelijking kunt maken over de infrastructuurverschillen tussen België en Nederland. 3 uur geleden bewerkt door Mormel
Fonny Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 5 uur geleden zei Kaatjemama: DAGPACT: Mormel kaatje🌺 Fonny 🌞 goedenmorgen allemaal zo is het @Mormel
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei Mormel: @bumperjim: gezien je woonplaats en reizen denk ik wel dat jij een goede vergelijking kunt maken over de infrastructuurverschillen tussen België en Nederland. In Nederland is alles zojuist gisteren aangelegd. Ik verdwaal ook voortdurend doordat alles steeds verandert. Tja en België... lijkt veel op Italië qua infrastructuur.
spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 5 uur geleden zei Kaatjemama: Vandaag onderweg naar Denhaag uwv wordt daar altijd zenuwachtig alsof ik iets fout doe en buikpijn terwijl er 0 reden voor is 🤷🏼♀️ Straks ben je opgelucht en is het reuze meegevallen. Hopelijk is de buikpijn dan ook weer over.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden