bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Mogge Gisteravond van pure ellende sjouwde ik uit de kelder naar boven met een Tourtel Twist (0.0) en toen zei de Stier "ach neem er maar eentje dan". Nee, niet dus 😈 Dit zijn wel de momenten dat je leert niet-drinken: zin om je helemaal verrot te zuipen en het dan gewoon niet doen 😇 Niks nieuws voor jullie weet ik, maar voor mij was dat het leuke van de dag. 4 uur geleden bewerkt door bumperjim Etty, IJsvogel, Rosee en 2 anderen reageerden hierop 5
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden En het is alweer september. Sekstember heette dat bij Veronica, maar dat waren de jaren 90, toen was het leven nog groots en meeslepend 🤣
Marjolijn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen. Hopelijk voor jou @bumperjimvandaag een betere dag. hoop ik voor mezelf ook, want gisteren was voor mij fysiek gezien een erg beroerde dag. dagpact: Marjolijn
Mormel Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Dagpact: Marjolijn Mormel Goedemorgen allen. Vandaag beginnen de scholen weer en voor velen eigenlijk de start van het nieuwe werkseizoen. Gisteren verliep vrij goed alleen het slapen gaat moeilijk (zit aan blokjes van twee uur max de voorbije dagen). @bumperjim: zo'n opmerking zou mij de das omdoen en vervolgens terug een opmerking omdat ik het dan natuurlijk niet bij 1 kan houden.
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 39 minuten geleden zei bumperjim: toen zei de Stier "ach neem er maar eentje O verleidelijk maar niet gedaan 💪🏻✅
Etty Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Goedemorgen, Ik las vanochtend een interview met Connie Palmen, ze heeft een nieuw boek: Johnnie Walker. Ze is in 2018 gestopt met drinken (en roken ook geloof ik) en gaat nu 4 dagen in de week naar de sportschool. Ze kan het iedereen aanraden, wel pas boven de 50:-). Ik ben van plan om het te gaan lezen. Haar schrijfstijl bevalt me wel. Het leek me altijd zo'n verstokte drinker en roker. Haar handelsmerk als schrijver bijna. Angst voor de dood is meen ik wat haar ertoe dreef om te stoppen. 3 uur geleden bewerkt door Etty schrijffout, hopelijk was yana nog niet wakker:-) rapilos, Mariposa en Rosee reageerden hierop 3
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Sterke @Marjolijn ik moet zo naar de dokter want mijn bloeddruk is veel te hoog ineens.🤷🏼♀️nou ja moet ik half uur iets doen daar geen idee we doen het maar. Dan even naar me Moeder vandaag of ze wat te doen heeft voor me dacht een zoldertje stofzuigen. Het is de week zonde me zoon die is bij me ex ellendig stil in huis.
Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goedemorgen frummers. Het belooft een heerlijke dag te worden: zonnetje en temperatuur zo rond de 20 graden, ik ga ervan genieten. Eerst maar even een bakje nog Kaatjemama reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen. Las het ook @Etty benieuwd naar dat boek.
Oskar Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Kijk, ik vind ineens Connie Palmen aan mijn zijde 🙂 Als ik niet uitkijk word het nog hip om te stoppen. Dat zou vroeger voor mij zomaar een aanleiding zijn om het weer op een zuipen te zetten. Ik denk wel eens dat de literatuur mij meer heeft gevormd dan opvoeding en vrienden. En ik las: Reve, Brouwers, Hemingway, Bukowski. Dus tsja. Nu lees ik De Pest van Albert Camus. Ook niet het zonnetje in huis. Of hij dronk weet ik echter niet. Maar ik heb het boek erbij gepakt om mijn zoon bij te benen, die ineens over het existentialisme begint te praten op zijn vijftiende. 1 uur geleden bewerkt door Oskar Bob en bumperjim reageerden hierop 1 1
Oskar Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Tja, dat werk blijft wel een terugkerende treurwilg @bumperjim. Of was dat niet de aanleiding tot die smakelijke Tourtel Twist? Ik weet dat het goed schuift en alles, maar is er niet ergens een mogelijkheid om je hart te gaan volgen qua baan? Dan maar een kleiner huis, zelf je groente verbouwen, eten uit een houten nap. Alles heeft zijn prijs. Maar zou het het niet waard zijn? Amalia reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Alweer een dag vrij. Mooi. Al actief geweest in het huishouden. Bijvangst van het stoppen: ik word ineens actief. Kan tevens ook een trigger vormen als ik niet de juiste fijne balans weet te houden. Zo dadelijk zwemmen. Laatste week dat het bad open is. Ook al zo'n vreemde nieuwe gewoonte in mijn leven. Maar ik fiets ik naar de stad om grote hoeveelheden chocola te kopen, want die is in de aanbieding. Sommige dingen blijven gelukkig bij het oude.
IJsvogel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen, ook hier gisteren stress en weerstand en toen de gedachte.... Jim doet het ook. Toch maar niet gedaan. Gelukkig. Ben benieuwd naar dat boek van Conny Palmen. rapilos en Rosee reageerden hierop 2
rapilos Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Een hele goede morgen allemaal, straks naar ziekenhuis voor controle scan. kijken of het allemaal nog een beetje klopt in die buik van mij 😊 een uur van te voren een liter drinken want krijg contrast vloeistof ingespoten. enfin, ook deze dag gaat weer gewoon voorbij
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) 39 minuten geleden zei Oskar: Tja, dat werk blijft wel een terugkerende treurwilg @bumperjim. Of was dat niet de aanleiding tot die smakelijke Tourtel Twist? Ik weet dat het goed schuift en alles, maar is er niet ergens een mogelijkheid om je hart te gaan volgen qua baan? Dan maar een kleiner huis, zelf je groente verbouwen, eten uit een houten nap. Alles heeft zijn prijs. Maar zou het het niet waard zijn? Mja Tis een gouden kooi. Tip: neem nooit een goedbetaalde baan want je raakt er moeilijk vanaf. Mn huis was al hardstikke goedkoop, als ik een appartementje neem in t stadje dan ben ik net zoveel kwijt. Eigenlijk weet ik niet waar het geld blijft. Oh ja, lekker eten. 1 uur geleden bewerkt door bumperjim
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 2 uur geleden zei Kaatjemama: O verleidelijk maar niet gedaan 💪🏻✅ Ja heel gevaarlijk die opmerking. Ook toen we boodschappen gingen doen was het : "Moet je nog bier?" "Nee!" (ik heb nog bier). Shit, nou denk ik weer aan bier. 🫤 "Don't ask, don't tell", zo moet het zijn. Mormel reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 54 minuten geleden Rapport Geplaatst 54 minuten geleden 7 minuten geleden zei bumperjim: Ja heel gevaarlijk die opmerking. Ook toen we boodschappen gingen doen was het : "Moet je nog bier?" "Nee!" (ik heb nog bier). Shit, nou denk ik weer aan bier. 🫤 "Don't ask, don't tell", zo moet het zijn. Jep herkenbaar
Mormel Geplaatst 50 minuten geleden Rapport Geplaatst 50 minuten geleden @bumperjim: is je vrouw op de hoogte van je voornemen? Het klinkt niet zo.
bumperjim Geplaatst 42 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 42 minuten geleden Inmiddels wel Mormel reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 9 minuten geleden Rapport Geplaatst 9 minuten geleden Help. Kan iemand een kaarsje branden. 😇 Hang al 51 minuten in de wacht met een semi-overheidsdienst, gisteren na een half uur afgelegd, maar deze keer zit ik al bij de tweede persoon dus probeer vol te houden. En het erge is, het is niet eens voor mij dat ik bel, maar voor mijn broer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden