Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 4 uur geleden zei Rosee: maar heb je wel een glas gedronken toen jullie vrienden er waren of dat niet? jawel
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) 6 minuten geleden zei Yana: @bumperjimย ik dacht dat je zou snappen dat ik het over 'meย hond' had. Dat schreef je toch expres zo op? Ik kan het niet helpen, mijn ogen blijven haken achter schrijffouten, ik check in de gauwigheid alle dt's, ik word niet goed van 'ik ga na me moeder' enz.ย Het is een handicap, ik moet er mee leren leven. Oh ging het daarover ๐ Ja dat dee ik expres. (en ook dat ๐๐ป) Met mij geen risico, mn (zonder apostrofe uit balorigheid) vader was leraar Nederlands en ook in het Frans maak ik minder spelfouten dan 99% vd Fransen. Stijlfouten dan weer wel, maar ook vaak uit balorigheid.ย 1 uur geleden bewerkt door bumperjim
Smaragdie Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @lady janeย Dank voor jouw reactie! Het is ook geen oordeel want ik zou het heel goed snappen dat mensen stoppen met werken om zich volledig te richten op de behandelingen en het ziek zijn, het voelen van het ziek zijn. Want natuurlijk voel ik dat ook wel. Maar voor mij helpt dit. De frequentie van chemo is hierdoor wel minder/langzamer maar dit werkt idd voor mij. Wil ook voor wat kwaliteit gaan. Wil doorgaan met mijn leven. Hoe lastig ook soms. Maar positieve is wel dat ik bijna geen pijn meer heb in mijn maag/buik heb. Lag soms krom van de pijn. Dat is al pure winst. En alleen paracetamol, tramadol/morfine werd ik raar van en dat wilde ik niet meer. Ja ben en blijf eigenwijs maar dit werkt voor mij en daar gaat het om. Misschien is het over een tijd wel anders maar dan kan ik mij daar weer op bezinnen en dan beslissen. Nu wat muziek en dan lekker slapen. Klaar met mijn 3 nachtdiensten. Geniet wel meer van het leven of het nu heet is of regent, apart hoe dat werkt. Hoop dat alles okay met jou gaat. bumperjim reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 27 minuten geleden zei Smaragdie: Goedemiddag, Kleine update van mij. De kwaadaardige cellen in mijn alvleesklier zijn verminderd. Wel door weer een scan ct gezien en bloedwaardes en onderzoek ontlasting dat mijn alvleesklier niks meer doet. Dus creon sinds 2 weken en dat vervangt de werking van de alvleesklier, de enzymen die het eten verteren dus eindelijk na veel afvallen eindelijk 2 kilo aangekomen. Arts gaf aan dat het de goede kant opgaat maar als ik zou stoppen met werken voor het moment het nog beter zou kunnen gaan en ik meer aankan wb chemo en etc. Maar dat wil ik niet. Ben hier al heel blij mee. Als ik niet meer werk zou ik depri worden en mentaal het kunnen volhouden is voor mij de sleutel tot meer en beter...DE arts snapt niet dat ik nog zoveel energie heb, ik snap dat wel omdat ik wel een bepaalde regie wil behouden. Dat werkt voor mij beter. Lees soms bij hier nog met een lach en een traan. Geven en nemen. Daar komt het op neer en ik blijf en wil leven om ervoor mijn 8 katjes te blijven zijn en dat lukt goed voor nu. Ik ga dit verslaan, dat is mijn mindset nu. Zeker na de goede uitslagen vandaag. Een blij ei ben ik even. Fijne dag allen voor zover dat lukt. Liefs vanuit hier. Blijf maar mooi blij dan ๐ช๐ป๐ช๐ป๐ช๐ป๐ช๐ป๐ช๐ป
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dat doe je goed @Smaragdie, knap van je ๐
Kaatjemama Geplaatst 29 minuten geleden Rapport Geplaatst 29 minuten geleden 1 uur geleden zei Smaragdie: Zeker na de goede uitslagen vandaag. Een blij ei ben ik even. Fijn Zeg โบ๏ธ
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden