Lonster1 Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Niet dat ik op een club werk, overigens. Lika reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden 2 uur geleden zei renaldo61: Bij de huisarts ging het prima voor mij vandaag. Bij de nieuwe psychologe al wat minder. Maar vooral kort daarna ging het weer fout. Moest ik nu nog alchohol drinken dan was er weer geen stoppen meer aan. Een nieuwe psycholoog is soms wat moeilijk, maar wat is er daarna fout gegaan?
Mormel Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden @spirit: ik ben van de tussengeneratie die als kind opgroeide zonder internet maar als puber dit wel had en ik moet zeggen dat ik voordelen in beide zie. Het klinkt misschien wel lekker nostalgisch als je schrijft dat je je vroeger maar moest bezig houden met een boek of wat er op de televisie verscheen, maar ik zie toch duidelijke voordelen aan deze tijd waarin je kunt converseren met mensen aan de andere kant van de wereld of in dit geval Nederland.
lady jane Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Nachtpact Reacher Quinn Jane Reacher en Quinn reageerden hierop 2
Maja Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Nachtpact Reacher Quinn Jane Maja fijne avond geweest met etentje in de tuin. Gazpacho gemaakt. Viel bij de anderen goed in de smaak. Reacher en Lika reageerden hierop 2
Lika Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Wat leuk @Lonster1! Klinkt goed. Leuke dingen: hele mooie tentoonstelling gezien.
renaldo61 Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden 1 uur geleden zei Mormel: Een nieuwe psycholoog is soms wat moeilijk, maar wat is er daarna fout gegaan? Het praten met de psycholoog bracht weer heel wat oude problemen naar boven. Mijn psychiater zegt me wel dat ik dingen die ik niet kan veranderen moet proberen te vergeten of zoiets. Maar de gebeurtenissen uit het verleden hebben me wel gemaakt tot wat ik nu ben. Het lukt me gewoon niet om er minder aan te denken. Ik ging naar die psychologe om vooral wat aan mijn eetprobleem te doen. Maar onmiddellijk nadat ik thuis kwam ging ik op weg naar de winkel om chocolade te kopen. Met mijn psychiater probeer ik best ook wat goed te maken, maar ik weet nog niet hoe. Onderweg naar de winkel kwam ik mijn verpleegster uit de kliniek tegen, blijkbaar weet die nog niets van mijn huidige problemen met haar leidinggevende, de psychiater. Daardoor ging ik nog meer snoep kopen als ik gepland had.
renaldo61 Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden @spirit Door de reactie van @Mormel op U te lezen heb ik ook U reactie terug gelezen. Was vroeger alles zoveel beter? Ik doe vrijwilligerswerk bij ouderen, vandaag deden we een spelletje met vragen om meer over onszelf te leren. Een bepaalde vrouw die toch nog wat ouder is als ik vertel dikwijls dat ze vanaf haar jeugd altijd moest werken. Bij mijn eigen grootouders was de situatie misschien iets anders, maar het enigste waar mijn overgrootouders geen gebrek aan hadden was veel kinderen.
renaldo61 Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) Ik ga blijkbaar weer een slapeloze nacht tegemoet. En dan durven sommige mensen beweren dat ik het recht heb om ziek te zijn. Maar slaapmedicatie krijgen, ho maar. Maar mijn psychiater verwacht wel dat ik iedere nacht acht uur slaap. 6 uur geleden bewerkt door renaldo61
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 10 uur geleden zei Yana: Huh @bumperjim? Ik snap effe niet hoe jouw vader naar een telefooncel in Portugal kon bellen? En dat jij daar dan toevallig ook nog net stond 🥴 Vanuit, niet naar 😁 ik ging toen nog met mn ouders op vakantie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden