Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goedemorgen frummers, Ben al dik twee uur op, kon echt niet meer slapen, daar baal ik toch best van. Maar goed, ik ben in ieder geval op tijd voor mijn afspraak van deze morgen. Nu eerst even een bakje
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden goeiemooiemorgen frummers en ik voelde me al idioot vroeg met om half 7 opstaan @Yvonne de wekker loopt pas om half 8 af. Gelukkig kan het altijd erger en nu heb jij de dagdraad vast geopend. Ik haal mn slaap straks in de sauna wel weer in, en jij maakt misschien tijd vrij voor een overdagdutje?
Fonny Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 40 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Yvonne Fonny🔆
Oskar Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Mogge mensen. Als ik niet kan slapen blijf ik gewoon in bed liggen. Niet krampachtig gaan proberen in te slapen, maar gewoon genieten dat ik nog niks moet. Daarmee rust ik ook wel uit.
Oskar Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Gisteren heb ik een racefiets gekocht op marktplaats. Een mooie Ridley waar ik erg mee in mijn nopjes ben. Nu heb ik een gravelbike én een racefiets. Maar het is niet zozeer uit mateloosheid of hebberigheid. Ik hoop mijn oudste zoon te stimuleren samen te gaan fietsen. Dat luistert heel nauw. Als ik vraag zullen we samen gaan fietsen kijkt hij mij misprijzend aan. Met jou? Maar als ik beide fietsen straks meeneem op vakantie is de kans vrij groot dat hij het ook gaat proberen. Het is een boeiende periode, die puberteit. Mariposa en Rosee reageerden hierop 1 1
Yana Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen deze prachtige zonnige maar toch koele morgen. Het is mij gelukt om een moestuintje van 1 vierkante meter te onderhouden, daar staan sperziebonen waarvan ik nu iedere dag een grote handvol overheerlijke boontjes kan oogsten. Verder hoef ik niks en kan ik niks maar de liefste man van de wereld houdt alles draaiende zonder 1 keer te zuchten. Wat ben ik toch een bofkont. Quinn, Mormel, Oskar en 1 andere reageerden hierop 3 1
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden DAGPACT: Yvonne Fonny🔆 kaatje 🌺 goedenmorgen allemaal 😊
Oskar Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik vind je moestuin van 1 vierkante meter ontroerend @Yana. En ik hoop dat alle tegenslag die jij nu al zo lang ondervindt er nooit in zal slagen jouw levenslust te doven. Geniet van je boon. Geniet van je vent. En als altijd: geduld & vertrouwen. Eens zul je weer dartelen. Rosee reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 7 minuten geleden zei Yana: liefste man van de wereld houdt alles draaiende zonder 1 keer te zuchten. Wat ben ik toch een bofkont. Dit is wel heel lief 🥰 Yana reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 12 minuten geleden zei Oskar: Het is een boeiende periode, die puberteit. Das het zeker en hoop dat het je lukt om samen te gaan fietsen. Lijkt me echt goed plan Mij is het nog steeds niet gelukt om iets samen te doen met de jongens . Me ex wel soms jaloers makend.
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 6 minuten geleden zei Oskar: Eens zul je weer dartelen De tranen lopen meteen weer over m'n wangen... dartelen i.p.v. voortslepen... ik verlang er zo naar. Maar ik kan toch nog genieten, van boontjes en zéker van m'n vent. Quinn reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen mensen, wat zijn jullie toch altijd vroeg, vrijwillig nog wel. Aan de eerste koffie nu, met yoghurt en muesli, geen idee waarom. @Oskar kunnen die samen fietsen dan? DAGPACT: Yvonne Fonny🔆 kaatje 🌺 Quinn 🧡
bolletje Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goeie morgen allemaal. Ik was om tien voor 5 wakker. Besloot onder de douche te gaan i.p.v. 7.30. Ben daarna nog heerlijk in slaap gevallen.
Lika Geplaatst 56 minuten geleden Rapport Geplaatst 56 minuten geleden Kon weer eens niet slapen, maar dat is niet erg. Wel vervelend voor mijn humeur… Vandaag huis aan kant en inpakken. Morgen weer weg.
Mormel Geplaatst 32 minuten geleden Rapport Geplaatst 32 minuten geleden DAGPACT: Yvonne Fonny🔆 kaatje 🌺 Quinn 🧡 Mormel Goedemorgen. Zijn jullie het nog niet beu dat ik zo dikwijls op het dagpact verschijn en enkele dagen later toch begin te zuipen? Enfin, ik ga verder op mijn draadje om het hier niet te veel te bevuilen.
Lika Geplaatst 30 minuten geleden Rapport Geplaatst 30 minuten geleden @Mormelhet gaat om jou toch? Nee, ben het niet beu. Mormel reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 29 minuten geleden Rapport Geplaatst 29 minuten geleden Nou mormel nee want hoe vaak ik gevallen ben denk de meeste hier toch 😳 het is voor jou gewoon ontzettend ruk Mormel reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 16 minuten geleden Rapport Geplaatst 16 minuten geleden 10 minuten geleden zei Kaatjemama: Nou mormel nee want hoe vaak ik gevallen ben denk de meeste hier toch 😳 het is voor jou gewoon ontzettend ruk Onlangs zei mijn psychologe dat het haar blijft verbazen hoe vaak drankverslaafden blijven opkrabbelen en een poging ondernemen om te stoppen. Zij noemt dit kracht, zelf denk ik veeleer dat dit noodzaak is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden