Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden En @IJsvogelje hebt gemist dat we met alle forummers op Schier gaan wonen:-) met een eigen plekje voor iedereen. Rot dat je je zo voelt nu en dat je een uitglijder maakte. Maar je weet het he? Opstaan, knietjes afvegen en verder. Weet je al wat voor kleur je je kamer op Schier wil verven? Kaatjemama en IJsvogel reageerden hierop 2
Lika Geplaatst 54 minuten geleden Rapport Geplaatst 54 minuten geleden @spiritik wens jullie allebei sterkte. Ik vind het moeilijk te reageren soms. Op mij komt het over alsof je jezelf via ons moet overtuigen dat het zo niet langer kan. Maar je moet ons niet overtuigen. Je mag zelf voelen of je nog kunt en door wil of niet.
Lika Geplaatst 51 minuten geleden Rapport Geplaatst 51 minuten geleden Leuke dingen: de vibe in mijn buurt vandaag. En de fontein die vanuit de tegels het water omhoog laat springen als je ergens op een knop drukt. Ik deed dat. Maar de knop en de fontein zitten best een stuk van elkaar. Er liep net een man over de tegels toen hij ging sproeien. Is magic….. Kaatjemama reageerde hierop 1
IJsvogel Geplaatst 47 minuten geleden Rapport Geplaatst 47 minuten geleden Leuke dingen: we gaan op schier wonen Oskar, Lika en Kaatjemama reageerden hierop 3
IJsvogel Geplaatst 46 minuten geleden Rapport Geplaatst 46 minuten geleden Wat leuk dat jullie samen zijn @Reacheren @Quinn
Lika Geplaatst 39 minuten geleden Rapport Geplaatst 39 minuten geleden Hou vol lieve @IJsvogel! We verzamelen bij de walviskaak….
Oskar Geplaatst 3 minuten geleden Rapport Geplaatst 3 minuten geleden (bewerkt) @IJsvogel: moed houden. Je schrijft hier al heel lang, maar onregelmatig. We hebben elkaar zelfs ooit gezien op die meeting in Scheveningen, 7 jaar geleden alweer. Maar vaak blijf je lange tijd weg en kom je terug als het minder gaat. Zou het jou niet helpen hier vaker te schrijven, als een soort vinger aan de pols? 2 minuten geleden bewerkt door Oskar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden