Mormel Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen of goedenacht voor diegene die nog wakker zijn. Alvast een samenvatting voor zij die het wk volgen: Rosee, Bob en Fonny reageerden hierop 1 2
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen frummers, allé pollekes... Ja, gerechtigheid dit keer Ik heb er niets van gezien, maar al wel over gelezen. Mooi! Een bakje om de dag te beginnen maar eerst. Fonny reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden DAGPACT: Yvonne kaatje 🌺 goedenmorgen allemaal Even een gebakje voor iedereen want vandaag ben ik jarig 🥳 En België jeeeh ben zeker voor hun aangezien we nu al 5 jaar een Belg in de fam hebben 😂heb helaas niets gezien. Zo maar even een samen vatting op zoeken .
Musashi Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goeie morgen, Voor de eerste keer in m’n hele leven voetbaluitslag gecheckt bij het opstaan. Het moet niet gekker worden maar ik vind het stiekem wel echt heel leuk! En dan te bedenken dat dat eigenlijk nog niets met voetbal te maken heeft. Maar alles met gerechtigheid dat geschiedt en een machtige debiel die voor de hele wereld voor lul werd gezet. Hopelijk treedt hij nu dan af en kan de wereld terug herstellen van zijn roekeloos gedrag.. 😁 DAGPACT: Yvonne Musashi Rosee reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Gelukkige verjaardag @Kaatjemama. Verwen jezelf en laat je maar eens goed verwennen vandaag! 🥳🥳🥳 Kaatjemama reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Oei, dat ziet er heerlijk uit Kaatje. Van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag. Na alle drukte van het afgelopen weekend denk ik dat je er een 'rustige', maar supergezellige dag van wilt maken Kaatjemama reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden DAGPACT: Yvonne kaatje 🌺 Musashi Musashi reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dat klopt helemaal @Yvonnevandaag aleen even pizza maken met de kinderen op de bbq en me beste vriendin voor een theetje. En dat is genoeg na het weekend 😉
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Oja en moet morgen naar de verzekerings arts van uwv super zenuwachtig. 😓
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden DAGPACT: Yvonne kaatje 🌺 Musashi renaldo61🐕
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Kaatjemama Gelukkige verjaardag Kaatjemama reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 41 minuten geleden zei Kaatjemama: DAGPACT: Yvonne kaatje 🌺 goedenmorgen allemaal Even een gebakje voor iedereen want vandaag ben ik jarig 🥳 En België jeeeh ben zeker voor hun aangezien we nu al 5 jaar een Belg in de fam hebben 😂heb helaas niets gezien. Zo maar even een samen vatting op zoeken . PROFICIAT!!!!!🌞 Kaatjemama reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 17 minuten geleden zei renaldo61: DAGPACT: Yvonne kaatje 🌺 Musashi renaldo61🐕 Fonny🌞
Maja Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Hieperdepiep Hoera voor Kaatje!! Heb een fijne feestelijke dag💕 DAGPACT: Yvonne kaatje 🌺 Musashi renaldo61🐕 Fonny🌞 Maja Kaatjemama reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 29 minuten geleden Rapport Geplaatst 29 minuten geleden Van harte lieve @Kaatjemama!🎉 Kaatjemama reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 26 minuten geleden Rapport Geplaatst 26 minuten geleden Goeiemooiemorgen frummers Kaatje nu echt gefeliciflapstaart! En ook de Belgse fummers een felicitatie! Wij allemaal ook, want Trump en zn maatje hadden wel een lesje nodig. En voor ons Hollanders ook goed nieuws: rapilos en bumperjim reageerden hierop 2
rapilos Geplaatst 24 minuten geleden Rapport Geplaatst 24 minuten geleden Goedemorgen allemaal, @Kaatjemama, van harte gefeliciteerd Drukke dag voor de boeg Kapper, meteen door naar de bio winkel om groenen en fruit pakket voor dochter te halen. fietsen naar dochter. Als een speer terug want afgesproken met wandel vriendin, die aankomt met de trein om 11.00 uur. Hoop dat ik het allemaal haal. lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 22 minuten geleden Rapport Geplaatst 22 minuten geleden gelukkig uitrusten in de kappersstoel dan maar @rapilos
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden