Lonster1 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ja dat lijkt me ook wel wat, lekker in een bios met airco. Gistere n ben ik naar een concert geweest. Helemaal geen zin in die onderneming, maar de temperatuur was een stuk beter dan thuis. Vanmiddag lege agenda. Vanmorgen gesport, net geluncht, ik hoef eigenlijk niks en dat is wel fijn. Word enorm lamlendig van dit weer. Er zijn verschillende plekken waar je in de stad heen kan, de bieb, concertzaal voor lunchconcert. Maar ja, daar moet je wel voor naar buiten. En weer terug, naar je warme huis... Het is wel fijn om te horen dat het bij bijna iedereen inmiddels tegen de 30 graden is binnen. Een airco tsja. Ons energienet kan het ook niet aan als iedereen die zou aanschaffen.
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Kan dat niet uitgesteld worden wat je aan het doen bent ? @bumperjim
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nee joh ik niet 😁 ik ga wel mn dak op als het frisser is
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nou ik krijg net bezoek van mn volleymaatje die pas jarig was en waar ik op afgezegd had door de hitte en darmproblemen. Dus nu kwam zij mij in mn huis vol troep een taartje brengen. Gezellig bijgeklets en nu is ze op weg naar nr 2 die afgezegd had> En kan ik het dus niet meer maken om niet mijn lijstje af te werken. Taartje was heerlijk en nu op naar de apotheek, het zwembad en de supermarkt. Als zij de hitte trotseert om mij/ons te verwennen, wie ben ik dan nog om niet de discipline op te kunnen brengen voor wat toch echt moet gebeuren nu? pffffft, ventilator uit, droge jurk aan en gaan met die banaan..................................
Lonster1 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Bumperjim zit lekker in de airco. De meeste werklui die buiten aan de slag zijn, hebben vandaag vrij of maar een korte werkdag. Sommige ouders moeten verplicht hun kantoor met airco inruilen voor een snikheet huis met lamlendige kinderen. Scholen dicht.
Lonster1 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 2 minuten geleden zei lady jane: Dus nu kwam zij mij in mn huis vol troep een taartje brengen. Nou ik zou daar denk ik niet zo blij om zijn. Zeg je de afspraak af, staat ze onaangekondigd voor de deur?
rapilos Geplaatst 56 minuten geleden Rapport Geplaatst 56 minuten geleden Zo, alweer terug Vier cadeaupakketjes gemaakt, Plantenbakken daar water gegeven Geeft wel weer een goed gevoel En ja @Yvonne, ik doe precies wat jij ook doet, met open en alles dicht doen, maar het helpt niet meer, in het begin nog wel Enfin, ik overleef het wel hoor zonder ventilator Misschien leert mijn lijf zich nu goed zelf reguleren ( Ja , ik weet het, eigenwijs hè )
Kohtje Geplaatst 56 minuten geleden Rapport Geplaatst 56 minuten geleden 13 minuten geleden zei bumperjim: Ja, op een dak of met heet asfalt aan de slag, niet fijn Je kunt er bijna donder op zeggen dat er tijdens een hittegolf(je) altijd wel ergens een dakdekker of wegwerker wordt geintervieuwd, en eigenlijk zeggen ze altijd wel dat ze het wel mee vinden vallen... tja, heet, maar dat zijn we wel gewend. Gewoon wat extra drinken... Ik kan me dat niet voorstellen, maar het zal wel.. hoewel ik in de tijd dat ik als huisschilder werkte wel veeel beter tegen de hitte kon dan nu. Ik ben gewoon weer een watje geworden.
Mariposa Geplaatst 42 minuten geleden Rapport Geplaatst 42 minuten geleden We passen ons aan (voor zover dat mogelijk is natuurlijk)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden