Mormel Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden DAGPACT: Mormel Goedemorgen allen, hoop dat iedereen een beetje geslapen heeft. Voor onze lieve @Yvonne met de koffie is het nog wat vroeg, maar ik heb alvast oploskoffie en tabak.
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden DAGPACT: Mormel kaatje🌺 Goedemorgen 😃 dank voor de oplos koffie @Mormel geslapen maar lekker geslapen kan ik niet zeggen. Na lang sliep ik eindelijk en toen werd ik gewekt door sirenes maar goed als nog wat kunnen . vandaag midden op de dag met me moeder naar de oog arts voor injecties me auto doet de airco het niet arm mens.
Mormel Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Kaatjemama: ik denk dat je wel een kopje kunt gebruiken. Waarvoor waren er de sirenes? Of moet ik klassiek denken?
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen @Mormel en goedemorgen frummers, Het is nu nog heerlijk koel buiten, inmiddels 18 graden, vanmorgen heel vroeg heb ik alles tegen elkaar open gezet, dus ook binnen is het koel nu. We gaan het meemaken straks... Sterkte in de auto straks @Kaatjemama Eerst een bakje en dan lekker met de hond er even op uit nog.
Kaatjemama Geplaatst 58 minuten geleden Rapport Geplaatst 58 minuten geleden De sirenes was alles door elkaar en veel ambulance politie. Was serieus fout ga zo even opzoeken wat het was .vanacht een poging gedaan met 1 oog zonder bril maar weinig resultaat 😂eerst even lezen hier met koffie ☕️ zo even voor de konijnen zorgen. Zie ook op tegen de rit met me moeder 🥹 snap niet dat die afspraak niet verzet wordt .🤷🏼♀️ dank @Mormelje @Yvonne
Mormel Geplaatst 56 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 56 minuten geleden @Yvonne: waar zit jij ergens? Noorwegen, tussen de kabouters? Net even de buitentemperatuur gecontroleerd en ik zit nog aan 27°C.
Yvonne Geplaatst 53 minuten geleden Rapport Geplaatst 53 minuten geleden Hihihi, nee hoor mormel mij krijgen ze Nederland niet uit, ik woon op een kilometer of 10 van de Duitse grens in Oost Groningen... Maar ik verbaas me er inderdaad over hoeveel mazzel we hier weer hebben momenteel. Kaatjemama en Mormel reageerden hierop 2
Yvonne Geplaatst 51 minuten geleden Rapport Geplaatst 51 minuten geleden Lieve @Fonny, na al die heel spannende dagen van wachten nu dan de dag van de uitslag. Ik denk aan je hoor en hoop zo heel verschrikkelijk dat het oké is allemaal... lady jane reageerde hierop 1
Maja Geplaatst 49 minuten geleden Rapport Geplaatst 49 minuten geleden @Fonny: ik duim voor een goede uitslag!🍀🍀💕
lady jane Geplaatst 34 minuten geleden Rapport Geplaatst 34 minuten geleden hier nog een @Fonny toitoitoi en goeiemooiemorgen frummers non stop heerlijk geslapen en moeite om er uit te komen maar moest dus even samenvattingkje terugkijken van voetbal haha. Opblijven was jammerlijk mislukt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden