Yana Geplaatst 15 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 15 uur geleden Lieve @Maja, heel veel sterkte en warme armen om je heen ❤️ Hopelijk kan de neuroloog je morgen toch perspectief bieden. Maja reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 15 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 15 uur geleden (bewerkt) Lieve @Fonny, ik hoop heel hard dat de operatie vandaag goed gaat en dat je gesteund wordt door lieve mensen. 🙏🍀❤️ 15 uur geleden bewerkt door Yana
Yvonne Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Goedemorgen Yana, goedemorgen frummers. We denken aan je vandaag @Fonny, sterkte en ik hoop dat alles vandaag goed gaat en dat je daarna lekker weer kunt opknappen... En @Maja, wat een verschrikkelijk spannende, onzekere en waarschijnlijk ook angstige tijd moet dit zijn. Ik hoop dat de neuroloog morgen positieve vooruitzichten kan schetsen... ik denk aan je hoor. Maja reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden goeiemooiemorgen frummers @Fonny spannende en zenuwslopende uren nu dus, sterkte voor jou en een zo goed en snel mogelijk herstel en @Maja ook voor jou gaat mn electr. theelichtje overal mee naartoe morgen Maja reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden @Fonnyen @Maja❤️🩹 Maja reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Heel veel sterkte @Maja en @Fonny❤️🩹 Maja reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden 2 sterke vrouwen Maja en Fonny heel erg veel kracht de komende tijd. Maja reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Goedenmorgen. @Fonny en @Maja heel veel sterkte vandaag. Hier ook een kaarsje voor jullie. Power women 💪 Het muziekavondje heeft ons goed gedaan. Gelukkig is mijn vriend weer opgeknapt. Afgelopen zondag heeft hij gelukkig niet doorgedronken. Daar had hij de kans niet voor. Er waren haast geen onbewaakte momenten 😁. Daar heb ik wel voor gezorgd. Vandaag is hij weer aan het werk. Voor mij is de rust weer teruggekeerd. Maja reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Lieve @Maja en @Fonny: 💌 Maja reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Goedemorgen allemaal, Ook van mij, sterkte en liefs voor @Majaen @Fonny Maja reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden ❤️🩹 voor @Fonny en @Maja Maja reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden (bewerkt) Vorige week diep gaan, in mijn nieuwe boeken, in gesprekken met psy en man, in mezelf, en dat begint precies z’n vruchten af te werpen. Ik ben meer dan ooit gemotiveerd om schoon schip te maken, in mijn huis, mijn omgeving en in mezelf. Weg met alle brol in huis, alles weg wat niet meer past en wat blijft mooi organiseren, helder, proper en netjes. En dat ook in mezelf. Mn angsten, negatieve gedachten en verslavingen hebben me lang genoeg in de weg te gezeten en me belemmerd om m’n eigen leven ten volle te be-leven. Mijn eigen paradijs creëren zowel binnen als buiten. We hebben al een buitenpoort gekocht. Wie me naar beneden wil halen komt er in het vervolg niet meer in. M’n hart is altijd open geweest, voor iedereen, maar ik ben geen stortplaats (meer). Ik wil het mooi en fijn houden hier, en dat heb ik zelf in de hand. Morgen passeren in de Action, is het plan, voor van die doorzichtige organiser boxen. 💪 11 uur geleden bewerkt door Musashi spirit reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden @Musashiwilde net naar je vragen. Toevallig heel fijn te horen dit ❤️👏top Musashi reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Wat een goed plan @Musashi. Een schoon georganiseerd huis, geeft rust. Musashi reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Het is stil vandaag. Ik ontdek net in een email van een Finse klant dat juni in het Fins kesäkuuta heet. Ik heb zin om het heel hard te zeggen maar ik durf het niet. Maandag heet maanantai, dat dan weer wel. Eigenlijk verbijsterend hoeveel het er nog op lijkt, want het Fins komt rechtstreeks van de marsmannetjes...
Kohtje Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden .. en aarbeien zijn mansikoita.. ook zo iets.
lady jane Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden en uksi kaksi kolme neljè is 1, 2 3 en 4. Ooit kwam ik tot 10 op vakantie daar.
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Nachtpact kaatje🌺 Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact kaatje🌺 Reacher Trusten Kaatjemama reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 56 minuten geleden Rapport Geplaatst 56 minuten geleden Welterusten allemaal De holenbeer en de vlinder gaan naar Hellfest, leuk! 🤘🏼🤘🏼🤘🏼 Dat had ik misschien ook wel gewild maar niet langer dan 10 minuten Kaatjemama en lady jane reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 19 minuten geleden Rapport Geplaatst 19 minuten geleden Nachtpact kaatje🌺 Reacher Jane
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden