MaryArt Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden DAGPACT: MaryArt Goeiemorgen allemaal!
Fonny Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden 52 minuten geleden zei stroumfke: DAGPACT: MaryArt stroumfke Fonny🌞 Fijne zondag allemaal!
bumperjim Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Mogge! Effe een uurtje met de hond eruit.
Yvonne Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden DAGPACT: MaryArt stroumfke Fonny🌞 Yvonne
Etty Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Goedemorgen, Straks naar de nieuw film van Jim Jarmusch, midden op de dag. Wat werken en (nu echt) een plan voor de voortuin verzinnen, die ligt nu vol met stenen.
Lika Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Ben benieuwd @Etty. Ik ga wandelen, nog nagenieten van de mooie beelden van de film gisteren en even naar moeder. fijne dag!
Kaatjemama Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden (bewerkt) DAGPACT: MaryArt stroumfke Fonny🌞 Yvonne kaatje🌺 10 uur geleden bewerkt door Kaatjemama
Senna34 Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Goedemorgen, Succes Marjolijn, vandaag weer dag 1?
Marjolijn Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden @Senna34. Ja. Zeker weten. lady jane reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Dagpact MaryArt stroumfke Fonny🌞 Yvonne kaatje🌺 Marjolijn. ( sorry, niet helemaal gelukt zoals het moet)
Kaatjemama Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden @Marjolijn💪🏻❤️ vallen en weer opstaan succes
Mariposa Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden DAGPACT: MaryArt stroumfke Fonny🌞 Yvonne kaatje🌺 Marjolijn Mariposa Goedemorgen! ☀️
renaldo61 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden DAGPACT: MaryArt stroumfke Fonny🌞 Yvonne kaatje🌺 Marjolijn Mariposa renaldo61🐕 Voor diegene die het nog nergens anders gelezen hebben, alchohol zag ik nooit als een echt probleem van mij. Wel mijn onderliggende problemen zoals mijn verlatingsangst. Tot op zondag 11 augustus 2024, ik had de dag voordien nog zwaar gedronken en bij de alchoholcontrole blies ik nog zeer positief en vraagde ik mij af met wat ik bezig was. Dan maandag daarna het gesprek met mijn psychiater dat ik nooit meer zal vergeten. Ja alchohol was plots wel degelijk een probleem. Tot nu toe sinds die zondag nog steeds zonder ernstige problemen. Maar mijn onderliggende problemen?
Mariposa Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Oh @Marjolijn, niet opgeven hoor! Zo gaat het bij ongeveer iedereen. Het gaat je lukken. Op een gegeven moment ben je het zo zat dat de knop echt om gaat. Beloofd. Je hebt ook wel genoeg voor je kiezen gehad, nog sterk van je dat je zolang nuchter bent gebleven. En dan na 1 glas alles wegkiepen, goed gedaan!! Je kunt dit!
Marij Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goedemorgen! fijne dag allemaal. Ik ga vanmiddag vanalles leren bij een rondleiding bij een prehistorische vuursteenmijn 🤔 Rosee en lady jane reageerden hierop 2
Reacher Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden DAGPACT: MaryArt stroumfke Fonny🌞 Yvonne kaatje🌺 Marjolijn Mariposa renaldo61🐕 Reacher.
Reacher Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden DAGPACT: MaryArt stroumfke Fonny🌞 Yvonne kaatje🌺 Marjolijn Mariposa renaldo61🐕 Reacher. Quinn
renaldo61 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Ik heb voor de verandering eens lang geslapen. Maar nu heb ik de indruk dat ik niets gedaan krijg.
Yvonne Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Dan er maar een lekker luie zondag van maken @renaldo61. Ik hoop dat je je vandaag weer ietsjes beter voelt dan gisteren @Marjolijn, goed dat je weer op het dagpact staat. En fijn dat ik @Quinn toch ook weer op het dagpact zie staan. @spirit, laat alsjeblieft wat van je horen.... alsjeblieft...
Onsnessie Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goedemorgen, wat is dat lijstje met dagpact? vandaag weer een nieuwe dag. Ik heb wel een leuke dag in het vooruitzicht, maar toch ook volgt mij weer onzekerheid. We gaan vandaag uit eten. Ik, mijn kinderen en hun gezinnen. De vader van de jongste ( mijn partner nog op dit moment) zou ook meegaan, maar die is zo onvoorspelbaar dat hij zich elk moment kan bedenken. Gisteren kwam hij even aan terwijl ons kind buiten speelde. Hij zag haar niet in de speeltuin voor het huis dus ik zei dan is ze in die naast het huis. Toen begon hij dat ze bij iemand binnen was en zo de boel op te jutten. Ik vertelde hem dat we af hebben gesproken dat ze vrij naar de speeltuinen mag, maar gaat ze ergens naar binnen dan moet ze dat zeggen. Zo ook als ze ergens anders naartoe gaat. Toen ging hij door waar die andere speeltuin dan was…. Hij komt hier vandaan dus was ik verbaasd dat hij het niet wist. Daarop snauwde hij tegen mij dat ik chagrijnig was en ging hij weg. Ik heb hem niet weer gehoord of gezien. Ik weet nu dus niet of hij straks om 16 uur mij komt ophalen of niet. Maar ik ben vastbesloten om wel te gaan. Met of zonder hem. Het uiteten gaan is geen trigger. Ik drink dan nooit. Maar thuiskomen wel. Nu heb ik geen drank in huis en ook al gaat hij niet mee eten, hij zal bij thuiskomst wel op de bank zitten. En dat feit zorgt er ook wel voor dat ik van de fles afblijf waar hij bij is, want hij is vals als het aankomt op opnemen en verspreiden. Maar als hij dan weg is en ik alleen ben…. Daar zit mijn valkuil. Nu moet ik morgen overdag gewoon werken dus ook dan zal het niet moeilijk zijn om eraf te blijven, maar zodra ik alleen ben loert de verleiding.🙁
Onsnessie Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden (bewerkt) @Marij veel plezier!! @renaldo61 herkenbaar! Ik lig nog steeds in mijn nest te stinken😝 7 uur geleden bewerkt door Onsnessie
Rosee Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden @Onsnessiewat moet je met die zak hooi, zet hem lekker de deur uit, wat een vreselijke man zeg. bumperjim reageerde hierop 1
Bob Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 35 minuten geleden zei Onsnessie: wat is dat lijstje met dagpact? Een gezamelijke afspraak met de anderen op de lijst dat je vandaag geen alcohol drinkt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden