Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen, 

Straks naar de nieuw film van Jim Jarmusch, midden op de dag.  Wat werken en (nu echt) een plan voor de voortuin verzinnen, die ligt nu vol met stenen.  

Geplaatst

DAGPACT:
MaryArt
stroumfke

Fonny🌞
Yvonne
kaatje🌺

Marjolijn
Mariposa
renaldo61🐕

Voor diegene die het nog nergens anders gelezen hebben, alchohol zag ik nooit als een echt probleem van mij. Wel mijn onderliggende problemen zoals mijn verlatingsangst. Tot op zondag 11 augustus 2024, ik had de dag voordien nog zwaar gedronken en bij de alchoholcontrole blies ik nog zeer positief en vraagde ik mij af met wat ik bezig was. Dan maandag daarna het gesprek met mijn psychiater dat ik nooit meer zal vergeten. Ja alchohol was plots wel degelijk een probleem. Tot nu toe sinds die zondag nog steeds zonder ernstige problemen. Maar mijn onderliggende problemen? 

Geplaatst

Oh @Marjolijn, niet opgeven hoor! Zo gaat het bij ongeveer iedereen. Het gaat je lukken. Op een gegeven moment ben je het zo zat dat de knop echt om gaat. Beloofd. 

Je hebt ook wel genoeg voor je kiezen gehad, nog sterk van je dat je zolang nuchter bent gebleven. En dan na 1 glas alles wegkiepen, goed gedaan!! Je kunt dit!

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...