rapilos Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Een hele goede morgen allemaal, @lady jane, ik hoop dat je ondanks alles toch een mooi weekeinde gaat hebben. Begrijp je spanning hoor. Als mede organisator voel je je misschien ook verantwoordelijk voor de goede afloop ? Gisteren weer 12000 stappen bijna. weer een mooi losloopgebied voor hondje gevonden in een mooi stuk natuur Straks naar de markt ; nootjes en kaas (biologisch natuurlijk 😊) Volgens de schijf van vijf mag je maar een plakje kaas per dag ik vind de nieuwe schijf van vijf nog raarder geworden als het al was Maar ja, wie ben ik he 🙈 Morgen verjaardag van de al volwassen kleindochters savonds uitgebreide verjaardag van 70 jarige schoonzus. Zondag een middag naar chansons in world forum. Hondje wordt uitbesteed, naar iemand die dol op haar is. Drank speelt gelukkig totaal geen rol meer(mens, wat kon ik altijd ertegenop zien als ik naar verjaardagen moest zonder drank) lady jane reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Eén plakje kaas per dag kan prima. Plak van zo'n tweehonderd gram dan dus. Wat ben je toch altijd druk @rapilos 😃 rapilos reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Lieve mensen, dank allemaal dat ik zo uitgebreid mocht delen.iedereen een zo goed mogelijke dag gewenst verder. 🥰 ik wacht nu verdere berichten van schoondochter en vrienden en ziekenhuis verder af . in meer rust ook
Mormel Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 5 uur geleden zei renaldo61: Nu eens een keer zeker niets positiefs, blijkbaar lezen jullie toch alleen maar het negatiefs over mezelf. Het is eigenlijk een mirakel dat ik ondanks alles al niet terug me aan 't verzuipen ben met alchohol of me allang opgehangen heb zoals mijn psychiater vreesde. Jij bent al veel langer lid van dit forum, maar het valt mij op dat je zowat elke reactie op jou naar het negatieve ombuigt. Je moeder kan je niets meer doen, je ex-vrouw kan je niets meer doen, je psychiater heeft geen zeggenschap over jou (tenzij je veroordeeld bent) en Femke is al lang dood en vergaan, dus probeer eens uit die slachtofferrol te stappen. Neem terug de controle over wat er in je leven gebeurd. Lees gewoon eens die laatste zin terug die je schreef. Terwijl je snakt naar aandacht duw je iedereen weg.
Oskar Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Hej. Intake gisteren. Ik verbaasde mij pas achteraf hoe ik erbij zat. Zeer ontspannen, charmant doen, grapjes, vrolijk kwetterend over mijn problemen. Waarschijnlijk onderdeel van mijn problematiek. Ik ben een beetje losgezongen van de trieste ondertoon die er wel degelijk ook is, maar die ik amper meer voel als de drank uit het lichaam is. Het bindend advies lijkt uit te draaien op een intensieve groepsbehandeling van 8 weken lang twee volle dagen met je snuit in de modder. Ik had zelf ingezet op 1 op 1 met een psycholoog om meer de diepte in te kunnen. Ik ben niet dol op groepen. Ja, op jullie wel, maar jullie kan ik gewoon uitzetten. Maar ik heb besloten dat ik niet eigenwijs ga spartelen, maar zoet het advies volg van hen die ervoor hebben doorgeleerd. Op mijn werk ook voor het eerst alvast voorzichtig iets laten doorschemeren. Dus die weten nu ook dat ik eigenlijk niet helemaal goed bij het hoofd ben. 3 uur geleden bewerkt door Oskar lady jane reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Lastig hè, als je gewend bent je lekker luchtig voor te doen. Succes alvast met de groepsdynamiek.
Yana Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 3 uur geleden zei lady jane: wish us luck wishing you luck 🍀 lady jane reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Volop meedoen met de groep dan maar @Oskar, slechter zul je er niet van worden. Het lijkt me goed dat je ermee bezig blijft en wat ruimte geeft aan de troosteloze zuipschuit, daar hoeft de charmante grapjas niet onder te lijden gelukkig. Oskar reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 49 minuten geleden zei Quinn: Lastig hè, als je gewend bent je lekker luchtig voor te doen. Nou. Ik raak een beetje in een identiteitscrisis. Ik denk ook wel luchtig te zijn. Maar misschien is het ook een masker. Eén die zo goed past dat hij is vergroeid met mijn huid en ik niet meer precies weet wat echt is en wat pose. Of draaf ik juist door om wekenlang intensieve hulp te zoeken voor iets dat ook heel eenvoudig is op te lossen en waar ik al een fors eind mee onderweg was?
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Spoiler: het is niet gemakkelijk op te lossen. Andere spoiler: iets kan een masker zijn en toch ook waar. Reacher reageerde hierop 1
Senna34 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemiddag, eindelijk weer weekend. @spirit ben je in orde? Moest even aan je denken. Verder even niet zoveel te melden, maar alles is wel prima. Nu nog even boodschappen doen en straks naar een verjaardag. Quinn reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Mormel Ik kan mijn verleden niet zomaar opzij schuiven. Wat er gebeurd is draag ik mee. Die last kan ik niet zomaar weggooien. Ik denk dat mijn grootste probleem mijn verlatinsangst is en die zit zeer diep. Het blijft zich ook maar herhalen dat mensen het nodig vinden om die angst te voeden. Zelfs professionelen die betaald zijn om mij te helpen voeden die angst. Verleden dinsdag 7 april gaat een gewone werkdag geweest zijn voor de mensen van Hestia, voor mij was het echter geen gewone dag. Later probeerde mijn begeleidster het voorval wel uit te leggen, maar wat koop ik daarmee als ik denk dat het zich in de toekomst gewoon weer gaat voordoen?
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @renaldo61 ik heb gemakkelijk praten natuurlijk, maar soms moet je het verleden los zien te laten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden