renaldo61 Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Nu eens een keer zeker niets positiefs, blijkbaar lezen jullie toch alleen maar het negatiefs over mezelf. Het is eigenlijk een mirakel dat ik ondanks alles al niet terug me aan 't verzuipen ben met alchohol of me allang opgehangen heb zoals mijn psychiater vreesde.
Bob Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Wat je voelt hoeft niet te zijn wat men bedoelt.
Quinn Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden (bewerkt) Morgen. Vanmiddag naar huis. @IJsvogel hoe gaat het met je? Dagpact: Quinn 14 uur geleden bewerkt door Quinn
Marjolijn Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Dagpact Quinn Marjolijn Goedemorgen trouwens voor ieder.
Marjolijn Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden (bewerkt) En @lady jane was effe slikken, maar ik snap je. En ja je hebt gelijk. Ikzeg ook veel te vaak sorry. Dank voor je leerpunt. ( pittig.maar ik knoop m echt in mijn oren). @Bob dank je wel. Oefening helpt. En nu wachten op het bericht van zoon. Ik hou de berichten van Schiphol nogal in de gaten. Vlucht vertraagd. Ik ga nog proberen een uurtje slaap te pakken. Mobiel naast me.dus elk berichtje hoor ik wel. Beetje hyper hier. 13 uur geleden bewerkt door Marjolijn Aangevuld lady jane en MaryArt reageerden hierop 2
MaryArt Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Dagpact Quinn Marjolijn MaryArt Goeiemorgen allemaal!
lady jane Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden goeiemooiemorgen frummers @Matrjolijn ik floep schrijvend soms er net zo iets uit als in real life dat kan bot of konfronterend overkomen, maar zo bedoel ik het niet hoor. A loving reminder zeiden we vroeger in New Age tijden. En ik heb momenteel actueel veel aan mijn hoofd dus sorry als dat lastig is. En soms reageer ik met de irritaties van andere mensen/postings in mijn hoofd en dat neem ik mezelf wel kwalijk, dat verdient niemand. Maar ja menselijk ook. Als ik hier lees, of soms lezend scrol, doet toch elke posting wel wat met me. We zijn allemaal mensen met eigen rugzakjes, verleden, ziekte, zorgen, kinderen of vrienden die weer hun sores hebben, en dan nog de hele input van wat er echt allemaal goed mis is in de wereld. Voor mij veel te veel prikkels (hoe haat ik die uitdrukking! maar het is wel zo). Dit is niet alleen voor jou bedoeld hoor. Maar ik zie ook hier op het forum dezelfde misverstanden ontstaan, als momenteel privé en elders. Gelukkig is er meestal wel voldoende evenwicht in de positieve input, herken ik wel de goede bedoelingen van mezelf en anderen (soms achteraf pas) en kan goed relativeren. Voor mij is het een aandachtspunt om weer meer in het moment van nu te leven en genieten.
Mariposa Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden (bewerkt) DAGPACT: Quinn Marjolijn MaryArt Mariposa Goedemorgen allemaal ☀️ 12 uur geleden bewerkt door Mariposa
lady jane Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden (bewerkt) We staan op het punt te gaan volleyen, en dan naar huis om te pakken, lunchen en op pad te gaan. 3 dagen met 11 vrouwen, die allemaal op eieren lopen, doordat de club op stoppen staat. Allerlei misverstanden, ruzies en botsingen, wantrouwen, wanhoop en dikke vriendschappen. Terwijl de sport is wat ons eigenlijk bindt. sommigen 36 jaar, lid, ik 26, de jongsten 20 en alles ertussen. Daar waar we elkaar zo mooi aanvulden, zijn nu de verschillen even cruciaal. Nadat onze teammoeder, (oprichtster en trainer) 2 jaar geleden overleed, is de boel gaan schuiven. Starder door ouder worden, kwalen, elkaar zat zijn soms, ingesleten onhebbelijkheden, nare karakterdelen, goede bedoelingen, betweters, humor, woke, principes. You name it, we 've got it. Het lijkt het forum wel soms. Het lijkt wel op een liefdesrelatie of familiegebeuren. En wijzelf staan er midden in. En ons wereldje staat centraal voor onszelf. Eigen leed. Wie herkent het niet? En dat samen met ego, macht en positie in de wereld. Het lijkt ook de politiek wel. bah! En toch, hebben we woensdag avond laat besloten om dit weekend door te laten gaan. Nog een keer de neuzen dezelfde kant uit. En een is afgehaakt wegens accute hartklachten. Bij 2 anderen speelt het ook, maar al eerder bekend. Hartzeer. Machteloosheid. Gelukkig ook teamspirit, veel sport en beweging ingelast, buiten, de natuur, samen koken, eten en misschien spelletjes. Lachen, huilen (ruzie?/weer goed maken?) De organisatie. Met 2 i.p.v. 3, ik er een van. brrrrr. niks voor mij deze stress. Maandag sauna. wish us luck. amen 12 uur geleden bewerkt door lady jane Etty reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden DAGPACT: Quinn Marjolijn MaryArt Mariposa Yvonne
lady jane Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden DAGPACT: Quinn Marjolijn MaryArt Mariposa Yvonne Jane
Yvonne Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Goedemorgen frummers, De zon schijnt, maar het waait hard en het is hartstikke koud.. Ik moet eigenlijk aan de slag in de tuin, maar ik weet niet of ik mezelf ertoe kan zetten. Affijn, een bakje eerst maar en even bijlezen...
Yvonne Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Ik hoop dat je toch een fijn weekend zult hebben @lady jane, ondanks alle onenigheid...
lady jane Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Gaat denk ik wel lukken hoor. Ergens ook wel goed dat dit gebeurt. Er komt kennelijk veel opgekropte zooi naar buiten ook. Soort van puist uitknijpen haha.(getver) Volwassen worden gaat niet bij iedereen op de gemiddelde leeftijden. En net maar vast mijn sauna-dag voor maandag geboekt. Dat zal hoe dan ook ontstressen worden daar.
Marjolijn Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden @lady jane ik was uiteindelijk alleen maar blij met je opmerking. Even slikken.maar wel heel goed dat je dit zei. Mijn man heeft vroeger ook wel vergelijkbaars gezegd. Nu dus goed er wederom eens op gewezen te zijn. Ik knoop het zeker in mijn oren. En zag datvliegtuig van zoon geland is. lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Sterkte en hopelijk loopt alles goed af voor jullie @Marjolijn Marjolijn reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden (bewerkt) Ja. Erg benieuwd hoe het nu gaat met schoondochter. Ik hoop dat ze terug in NL gauw verdere medische hulp krijgt. Maar voor nu in ieder geval blij dat ze terug zijn. Fijn dat ik alles hier mocht delen. Ook m'n angst en onzekerheid. 11 uur geleden bewerkt door Marjolijn Fout
Quinn Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Heel veel plezier ook voor het weekend @lady jane dat het toch ook goed wordt samen. @Marjolijn sterkte. Fijn dat ze in elk geval een stuk dichterbij zijn inmiddels. lady jane en Marjolijn reageerden hierop 2
Marjolijn Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Bedankt @Quinn. Zoon meldde zich net ook. Pak van m'n hart. Dank dat ik het hier mocht delen. Bijzonder!!!! bolletje en Quinn reageerden hierop 2
Mariposa Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden @lady jane Sterkte dit weekend. Tja vrouwen, het blijven rare jongens... @Marjolijn Fijn dat ze weer in Nederland zijn. Het gaat allemaal goed komen. Marjolijn en lady jane reageerden hierop 1 1
bolletje Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Goeie morgen saampjes. Poeh hé wat is er veel geschreven, een puist die uitgeknepen wordt een zoon die op Schiphol is, Renaldo die het over ophangen heeft, wurg.......???, teveel om nu te lezen. Dus ik ga boodschappen doen en de dagbesteding wat lekkers brengen. Tot later. lady jane reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden DAGPACT: Quinn Marjolijn MaryArt Mariposa Yvonne Jane kaatje 🌺 goedenmorgen allemaal
Reacher Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden DAGPACT: Quinn Marjolijn MaryArt Mariposa Yvonne Jane kaatje 🌺 Reacher
Yvonne Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Wat fijn dat het vliegtuig is geland, dat op zich is al een geruststelling @Marjolijn. Ik hoop dat jouw schoondochter nu snel de zorg krijgt die ze nodig heeft en dan ook weel kan gaan opknappen. Sterkte met alle moeilijke en verdrietige omstandigheden van dierbaren om jou heen... @renaldo61, ik lees wel degelijke veel positiefs van jou de laatste tijd. Ik lees ook de positieve reacties die jij wel degelijk geeft vaak, hoewel je ook pittig fel uit de hoek kunt komen... En ik lees de positieve reacties die jij krijgt. Probeer het positieve vast te houden en kijk of de negatieve reacties misschien toch iets terechts hebben, zo ja, leer ervan, zo nee, laat ze los. @spirit, het is een ronduit klotesituatie waar je nu in zit. Geen doen eigenlijk. Ik zat net te denken: leven in een huis vol bende, da's geen leven. Waarom niet twee weken klussen/werken inlassen: jou vriend neemt vakantie op (in twee weken moet je een heel eind kunnen komen lijkt me.) Zeg alle muziekafspraken en noem maar op af voor die weken. En ga het huis ruimen: twee inboedels in een huis waar al chaos heerste moet niet te harden zijn. Schift: laadt de auto vol met spul wat jullie niet gebruiken, breng het naar de stort of naar de kringloop en doe dat net zolang tot er alleen nog spul staat wat jullie echt gebruiken. Doe dat met het grote spul, maar doe dat ook met alle spullen en spulletjes in kasten, laatjes en noem maar op. Twee weken aan één stuk doorwerken eraan..... En kan hij niet al na het weekend die twee weken opnemen???? Overweeg dan in een vakantiehuisje te gaan zitten tot hij wel vakantie kan opnemen. Marij en lady jane reageerden hierop 2
Etty Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Goedemorgen, Er zijn mensen die helpen met opruimen, ook vrijwillig. Misschien is er zoiets in de buurt @spirit?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden