Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Dagpact:

Mormel

Pas om zes uur wakker vandaag en hier de eerste? Hoop dat @renaldo61 dan nog eens een goede nachtrust heeft gehad.

Edit: laat me ineens een stomme vraag stellen om de week te starten. Als ik nuchter ben ben ik een echte ochtendmens, dus ik vind de lente en zomer wel fijn omdat je al om zes uur in de tuin kunt werken etc. Alleen 's middags slaat heel mijn stemming om omdat het zonlicht mij dan te fel is, tot een uur of 4 à 5 en dan is het weer fijn. En het is echt door het licht want op regenachtige dagen heb ik er geen last van. Iemand die het herkent? 

bewerkt door Mormel
Geplaatst

Dagpact:

Mormel
renaldo61

@Mormel Ik heb goed geslapen. Maar ik was al wakker. Om op je vraag te antwoorden. Bij het nuchter zijn gaat er wel een andere wereld open. Bij mij was bijna iedere eerste dagtaak toen ik nog dronk een bier uit de koelkast halen en drinken. En daarna naar de winkel om de voorraad aan te vullen. Soms zat ik voor de ochtend door mijn vooraard heen. 

Geplaatst (bewerkt)

Goedemorgen frummers. 
Heerlijk geslapen, ik ben blij met de zomertijd die weer is ingegaan. 
En nee, ik heb geen last van de felle zon midden op de dag in de zomer. 
Ben ik binnen als het buiten te warm is voor mij dan heb ik de zonneschermen naar beneden, 
en ben ik buiten dan zit ik uit de zon... ach, nee dat beïnvloedt mijn humeur gelukkig niet. 
Maar zover zijn we voorlopig nog niet, het belooft een regenachtig dagje te worden. 
Een bakje eerst maar even. 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

bewerkt door Yvonne
Geplaatst
19 minuten geleden zei renaldo61:

@Mormel word je nu opgenomen in Tienen? 

Afspraak is uitgesteld. Morgen wel een intake gesprek voor een therapeutisch traject maar dat is in de nabijheid. 

Geplaatst

Dagpact:
Mormel
renaldo61
MaryArt
Yvonne
kaatje 🌺

Goedenmorgen iedereen

dag 78 alweer voelt nog steeds goed.

behalve de moeilijke situaties en de verjaardagen enzo
dochter is alweer naar school.

vandaag weer naar therapie 

@Mormel ik heb ook geen last van de zon smiddags 

Geplaatst

goeiemooiemorgen frummers

Hoogzomer lig ik liefst onder de parasol op t strand
dicht bij het water, heerlijk! In voor en najaar slurp ik
die warmte op. En een zonnebril draag ik amper.
Maar emigreren toch maar niet, juist door de winters
waardeer ik de warme en het felle licht zo denk ik.

Geplaatst

Hier schijnt de zon (nog). Ik doe het prima op de zon, heb een bloedhekel aan koud weer en sneeuw (sterrenbeeld Leeuw).

Vandaag helaas niet in de tuin, maar een drukke dag met 3 afspraken. 

Fijne dag iedereen!

Geplaatst

De dag begon al goed. Ik wil m'n kleding pakken, ga ik met m'n blote voeten in de hondenpoep staan. Zo smerig. Vind het al zo vies dat die teckels boven slapen. Vooral die oude stinkt vreselijk. Tsja, als je nooit je honden uitlaat. Ben gelijk tekeer gegaan. Dat lakse gedoe altijd van m'n vriend. Gisteren heeft hij de hele dag geslapen. Dan moet hij toch vandaag wel een keer uitgerust zijn? Ik heb zoveel schoongemaakt en opgeruimd verleden week. Ook al het achterstallige van hem. Zelf ruimt hij niets op. Ik doe nu de was. Dan nog, ruimt hij zijn kleding niet op, wat uit de was komt. Vandaag heeft hij een flinke schop onder z'n kont nodig. Altijd maar moe en lui. Hou ik nog rekening mee. Hij is vandaag nog vrij, dus hij gaat ook maar eens aan de slag ipv overal een bende van te maken. Kom ik beneden, is het glasschilderij van m'n zus kapot gevallen. Die had ik netjes voor het raam gezet, maar is naar achteren gevallen. Haal ik m'n hand ook nog open eraan. Maar goed. Ik ga aan de koffie. Gisteren al zo'n onbestemde rotdag gehad. De middag af moeten zeggen omdat meneertje moe was. Mijn dag naar de kloten. Heb daar moeite mee. Doet me denken aan m'n alcoholperiode. Van die onbestemde dagen. Had beter zelf iets leuks kunnen gaan doen Gisteren en me niets van hem aan moeten trekken. KOFFIE!

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...