Mormel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Dagpact: Mormel Pas om zes uur wakker vandaag en hier de eerste? Hoop dat @renaldo61 dan nog eens een goede nachtrust heeft gehad. Edit: laat me ineens een stomme vraag stellen om de week te starten. Als ik nuchter ben ben ik een echte ochtendmens, dus ik vind de lente en zomer wel fijn omdat je al om zes uur in de tuin kunt werken etc. Alleen 's middags slaat heel mijn stemming om omdat het zonlicht mij dan te fel is, tot een uur of 4 à 5 en dan is het weer fijn. En het is echt door het licht want op regenachtige dagen heb ik er geen last van. Iemand die het herkent? 1 uur geleden bewerkt door Mormel
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: Mormel renaldo61 @Mormel Ik heb goed geslapen. Maar ik was al wakker. Om op je vraag te antwoorden. Bij het nuchter zijn gaat er wel een andere wereld open. Bij mij was bijna iedere eerste dagtaak toen ik nog dronk een bier uit de koelkast halen en drinken. En daarna naar de winkel om de voorraad aan te vullen. Soms zat ik voor de ochtend door mijn vooraard heen.
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Mormel word je nu opgenomen in Tienen?
MaryArt Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: Mormel renaldo61 MaryArt Goeiemorgen allemaal!
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Goedemorgen frummers. Heerlijk geslapen, ik ben blij met de zomertijd die weer is ingegaan. En nee, ik heb geen last van de felle zon midden op de dag in de zomer. Ben ik binnen als het buiten te warm is voor mij dan heb ik de zonneschermen naar beneden, en ben ik buiten dan zit ik uit de zon... ach, nee dat beïnvloedt mijn humeur gelukkig niet. Maar zover zijn we voorlopig nog niet, het belooft een regenachtig dagje te worden. Een bakje eerst maar even. 1 uur geleden bewerkt door Yvonne
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: Mormel renaldo61 MaryArt Yvonne
Mormel Geplaatst 57 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 57 minuten geleden 19 minuten geleden zei renaldo61: @Mormel word je nu opgenomen in Tienen? Afspraak is uitgesteld. Morgen wel een intake gesprek voor een therapeutisch traject maar dat is in de nabijheid.
Kaatjemama Geplaatst 40 minuten geleden Rapport Geplaatst 40 minuten geleden Dagpact: Mormel renaldo61 MaryArt Yvonne kaatje 🌺 Goedenmorgen iedereen dag 78 alweer voelt nog steeds goed. behalve de moeilijke situaties en de verjaardagen enzo dochter is alweer naar school. vandaag weer naar therapie @Mormel ik heb ook geen last van de zon smiddags
lady jane Geplaatst 33 minuten geleden Rapport Geplaatst 33 minuten geleden goeiemooiemorgen frummers Hoogzomer lig ik liefst onder de parasol op t strand dicht bij het water, heerlijk! In voor en najaar slurp ik die warmte op. En een zonnebril draag ik amper. Maar emigreren toch maar niet, juist door de winters waardeer ik de warme en het felle licht zo denk ik.
Quinn Geplaatst 26 minuten geleden Rapport Geplaatst 26 minuten geleden Morgen. Dagpact: Mormel renaldo61 MaryArt Yvonne kaatje 🌺 Quinn
Marij Geplaatst 6 minuten geleden Rapport Geplaatst 6 minuten geleden Heerlijk, warme door de zon! Gisteren nog in t-shirt buiten kunnen lezen, maar dat zal er vandaag niet inzitten vrees ik.
Mariposa Geplaatst 6 minuten geleden Rapport Geplaatst 6 minuten geleden Dagpact: Mormel renaldo61 MaryArt Yvonne kaatje 🌺 Quinn Mariposa
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden