renaldo61 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
MaryArt Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61 MaryArt
Kaatjemama Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) Dagpact: renaldo61 MaryArt kaatje 🌺 goedenmorgen allemaal 6 uur geleden bewerkt door Kaatjemama mengascini en Fonny reageerden hierop 2
stroumfke Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt kaatje 🌺 stroumfke
renaldo61 Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden 34 minuten geleden zei Kaatjemama: goedenmorgen allemaal Ja deze namiddag gaan dansen mengascini reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 16 minuten geleden zei renaldo61: Ja deze namiddag gaan dansen Ja wat leuk wat voor dansen ?
renaldo61 Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden 22 minuten geleden zei Kaatjemama: Ja wat leuk wat voor dansen ? Het is in de verslavingskliniek samen met de patiënten van de laatste twee afdelingen waar ik opgenomen was. Alle soorten dansen zijn mogelijk 😀 Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Super leuk veel plezier 😄hou van dansen heb. Alleen echt geen ritme gevoel helaas 😂
Fonny Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 49 minuten geleden zei stroumfke: Dagpact: renaldo61 MaryArt kaatje 🌺 stroumfke Fonny🌞
Maja Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) Goedemorgen allemaal! Opstaan met een zonnetje. Fijn! Dagpact: renaldo61 MaryArt kaatje 🌺 stroumfke Fonny🌞 Maja 5 uur geleden bewerkt door Maja Fonny niet meegenomen. Hersteld
Lonster1 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Lekker, dansen. Als het tenminste geen stijldansen is met pasjes, want dat kan ik ook niet. Ik stap zo op de fiets voor een cursusochtend. Helemaal geen zin in, maar ja. Vanmiddag ben ik er vast blij mee. Geen groene broek, dus de zwarte maar weer aangetrokken.
Mariposa Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt kaatje 🌺 stroumfke Fonny🌞 Maja Mariposa Goedemorgen allen ☀️!
Quinn Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Morgen. Ik ga vandaag voor de jeans met shirt look. Lekker homeless. Zo groep en dan komt c me straks weer ophalen. Vanmiddag naar het werk, gesprekken. Want die heb ik nog niet genoeg. Veel plezier daar @Fonny Dagpact: renaldo61 MaryArt kaatje 🌺 stroumfke Fonny🌞 Maja Mariposa Quinn
Lika Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Morning. Pedicure en naar werk vanmiddag. In dat laatste ook geen zin, maar gewoon doen!
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Goeiemorgen! @Quinn als de daklozen in Groningen er zo bij lopen zijn het sjieke daklozen 😁 Ik zit in mn favoriete hotel in Rotterdam. Ik heb besloten dat het nu mn favoriet is. Ik heb het ook gezegd tegen de receptiedame, was ze helemaal blij. Ik ben eigenlijk te oud voor dit hotel maar er hangt zo'n leuke vibe en het ligt zo krankzinnig praktisch op loopafstand tussen cs en de autoverhuur. Als ik hier binnenstap (is nu de 4e keer geloof ik dat ik hier ben) dan valt meteen de stress weg. Voel ik me jong en fluïde. Dit is ook het enige hotel waar je, terwijl je zit te ontbijten, een jonge vrouw tot 4x toe de gang ziet oversteken van de ene naar de andere kamer, gekleed in slechts een badhanddoek. It's all good. "Mogge" 😁 4 uur geleden bewerkt door bumperjim Mariposa, mengascini en Lika reageerden hierop 1 2
Yana Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Ik mag zeker niet weten welk soort werk je doet @Quinn? Werk waarbij je zo af en toe eens verschijnt en toch voldoende verdient...
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 40 minuten geleden zei Quinn: Morgen. Ik ga vandaag voor de jeans met shirt look. Lekker homeless. Of is het homeless idee dat je je shirt niet in je broek stopt?
Oskar Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Mogge Gisteren al die groene broek van @bumperjim en nu is @renaldo61 weer aan het dansen. Ik krijg het wel voor mijn kiezen hier.
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Weer in de trein onderweg naar therapie.vanmiddag uurtje wandelen wil elke dag liefst 10.000 stappen en ook even naar het dorp. en met me baas bellen over de uwv aanvraag.nu al buikpijn van. Zie het weekend eindelijk positief in zonder drank 😊 tuin klaar maken voor de aankomende serre die bijna Geplaatst wordt.
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Je schreef dat je je leven had aangepast na je psychose @Kaatjemama. Wat heb je allemaal vanaf dat moment anders gedaan? 🌹
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 56 minuten geleden zei Oskar: Mogge Gisteren al die groene broek van @bumperjim en nu is @renaldo61 weer aan het dansen. Ik krijg het wel voor mijn kiezen hier. En bedankt! Ik zit nu met ballroom glitterjurken in mijn hoofd. Met daaronder een groene broek. 😠 Lika en mengascini reageerden hierop 2
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden @Oskar Zoveel dans ik niet hoor
mengascini Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Veel plezier vanmiddag @renaldo61. Als het styledansen is, goed uitkijken, met welke voet je begint. Ik heb altijd op styledansen gezeten vroeger. Lang geleden. Een foxtrot lukt nog aardig, alleen met draaien kom ik met m'n verkeerde voet uit . Ik stond rottig op, na een vreselijk droom over rommel. Ik was samen met mijn vriend op vakantie en hij had 10 dozen met kleding meegenpmen. Precies kleding waar ik niets aan had en mijn badpak zat er niet bij. Iedereen was blij en vrolijk. Het was ook nog eens zo'n gezelschap, waar ik niets mee had. Hou daar helemaal niet van. Ik werd boos wakker. Het is maar goed dat hij even een boodschap doen is. Voor de rest een drukke dag. Er komt een kennis langs. Een oudere man, mijn vriend zou even een nieuw onderdeel in zijn auto zetten, maar zijn vrouw komt ook mee. Even een beetje toonbaar maken hier dus. Vriend is vrij vandaag. Heel de dag om mee heen dus. Het stagneert mij bij het opruimen. Hij maakt er meer rommel bij, als dat hij opruimt. Hij heeft veel moeite met opruimen. Nu ik de was doet, ruimt hij nog zijn schone was niet op, wat alles erg onoverzichtelijk maakt. Het zwemmen gisteren was wel even nodig. Ben hard tekeer gegaan. Bijna een privé zwembad. Ik ben goed in rugzwemmen en maal dan met mijn armen nogal hard. Een soort slagschip wat voorbij komt. Dat kan je niet doen in een vol zwembad, want ik ben geen keuvelende baantjestrekker. Er komen ook wel eens nette dames zwemmen die netjes boven water blijven, vanwege hun kapsel. Ik ben geen nette dame. Mariposa reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden