Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
22 minuten geleden zei Kaatjemama:

Ja wat leuk wat voor dansen ? 

Het is in de verslavingskliniek samen met de patiënten van de laatste twee afdelingen waar ik opgenomen was. Alle soorten dansen zijn mogelijk 😀

Geplaatst (bewerkt)

Goedemorgen allemaal! Opstaan met een zonnetje. Fijn!

Dagpact:
renaldo61

MaryArt
kaatje 🌺

stroumfke

Fonny🌞

Maja

bewerkt door Maja
Fonny niet meegenomen. Hersteld
Geplaatst

Lekker, dansen. Als het tenminste geen stijldansen is met pasjes, want dat kan ik ook niet.

Ik stap zo op de fiets voor een cursusochtend. Helemaal geen zin in, maar ja. Vanmiddag ben ik er vast blij mee. Geen groene broek, dus de zwarte maar weer aangetrokken.

Geplaatst

Morgen. Ik ga vandaag voor de jeans met shirt look. Lekker homeless. Zo groep en dan komt c me straks weer ophalen. Vanmiddag naar het werk, gesprekken. Want die heb ik nog niet genoeg.

Veel plezier daar @Fonny

Dagpact:
renaldo61

MaryArt
kaatje 🌺

stroumfke

Fonny🌞

Maja

Mariposa

Quinn

Geplaatst (bewerkt)

Goeiemorgen!

@Quinn als de daklozen in Groningen er zo bij lopen zijn het sjieke daklozen 😁

Ik zit in mn favoriete hotel in Rotterdam. Ik heb besloten dat het nu mn favoriet is. Ik heb het ook gezegd tegen de receptiedame, was ze helemaal blij.

Ik ben eigenlijk te oud voor dit hotel maar er hangt zo'n leuke vibe en het ligt zo krankzinnig praktisch op loopafstand tussen cs en de autoverhuur. Als ik hier binnenstap (is nu de 4e keer geloof ik dat ik hier ben) dan valt meteen de stress weg. Voel ik me jong en fluïde.

Dit is ook het enige hotel waar je, terwijl je zit te ontbijten, een jonge vrouw tot 4x toe de gang ziet oversteken van de ene naar de andere kamer, gekleed in slechts een badhanddoek. It's all good. "Mogge" 😁

bewerkt door bumperjim
Geplaatst

Weer in de trein onderweg naar therapie.vanmiddag uurtje wandelen wil elke dag liefst 10.000 stappen en ook even naar het dorp.

en met me baas bellen over de uwv aanvraag.nu al buikpijn van.

Zie het weekend eindelijk positief in zonder drank 😊

tuin klaar maken voor de aankomende serre die bijna Geplaatst wordt.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...