renaldo61 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
stroumfke Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Dagpact: renaldo61 stroumfke vandaag ga ik niet drinken Kaatjemama reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Het is weer zo ver. Heb ik een groene broek gekocht en meegenomen; en nu geen zin om hem aan te trekken. Bang voor de boswachters look. Waarom breng ik mezelf toch altijd in de first world problems. Ik heb nog een spijkerbroek. Dat is wat meer ons-kent-ons met de klant. Maar dat is dan weer chickening out wat betreft die groene. Eerst maar even douchen en dan beslissen 😩 lady jane en Rosee reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Aantrekken @bumperjim groen is mooi, mijn favoriete pak is donkergroen. Nooit een boswachter gezien. 't Is vroeg. Al met c gebeld, die kon wel even wat extra aandacht gebruiken, zware dag met z'n werk vandaag. Ik kan wel attent en lief zijn. En vandaag gaan we op monsterjacht. Dagpact: renaldo61 stroumfke Quinn lady jane en Reacher reageerden hierop 2
Oskar Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Griept ‘m, Q. Persoonlijk zou ik nooit zaken willen doen met iemand met een groene broek aan. Heb je ook iets in mooie pasteltinten BJ? Quinn en MaryArt reageerden hierop 1 1
MaryArt Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dagpact: renaldo61 stroumfke Quinn MaryArt Goeiemorgen allemaal!
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Als jullie tegenstrijdige adviezen gaan geven dan raak ik in burnout 🤯 Alles wat vanille en lichtroze is is thuisgebleven. Ik ga gewoon voor t groen, tis nu of nooit 😈 Reacher en Quinn reageerden hierop 2
Oskar Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Heel goed BJ, a giant leap. Goedemorgen trouwens ook nog mensen. 3 uur geleden bewerkt door Oskar
Oskar Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Vanmiddag werken, start van een reeks van acht dagen. Leuk, dat personeelstekort. Een mij zeer dierbare bewoner ligt op sterven. Toch zijn dat tegelijkertijd de momenten dat mijn werk mij dierbaar is. Er zijn. Nooit een seconde spijt gehad van de keuze van baan te veranderen, vier jaar geleden alweer. bumperjim, Etty en lady jane reageerden hierop 3
Marij Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen, ik weet het nu; ik ga voor mijn groene broek!
Yana Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik ben zo blij voor die bewoner dat jij er bent @Oskar ❤️
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Dagpact: renaldo61 stroumfke Quinn MaryArt Kaatje 🌺 leuk groen lekker doen 😃@bumperjim monster jacht @Quinn? @Oskar sterkte vanmiddag ❤️ vandaag weer naar therapie het is mooi weer,heb er gek genoeg zien in . het is leuk om ze allemaal te spreken en te zien. langzaam moet ik gaan nadenken. Wat voor soort baan ik wil gaan zoeken als ik klaar ben met therapie.zo lastig 😰 15 jaar in eigen zaak gewerkt en vervolgens 10 jaar bij deze baas. Vindt het heel erg spannend allemaal 2 uur geleden bewerkt door Kaatjemama lady jane reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 2 uur geleden zei stroumfke: Dagpact: renaldo61 stroumfke vandaag ga ik niet drinken Top @stroumfke 😄💪🏻
Rosee Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Altijd als ik het druk heb ga ik op dit forum lummelen Etty en lady jane reageerden hierop 2
Rosee Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik wacht nog op een foto van @bumperjimin zijn groene broek
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Mooi dat je er zijn kunt inderdaad @Oskar. Sterkte vandaag.
Mariposa Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: renaldo61 stroumfke Quinn MaryArt Kaatje 🌺 Mariposa Goedemorgen allemaal! Ik val buiten de boot. Ik had gisteren groen aan, vandaag wordt het zwart. Fijne dag allemaal!
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: renaldo61 stroumfke Quinn MaryArt Kaatje 🌺 Mariposa Reacher Quinn reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Je hebt wel een schutkleur aan @bumperjim, voor als de deal misgaat. Dan kun je je verbergen achter een plant. 🪴
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: renaldo61 stroumfke Quinn MaryArt Kaatje 🌺 Mariposa Reacher 🐱 Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Sterkte @Oskar. Een vriend van me heeft hetzelfde vanmiddag.
bolletje Geplaatst 30 minuten geleden Rapport Geplaatst 30 minuten geleden Goeie morgen allemaal, Dank jullie wel voor de bemoedigende woorden van gisteren, erg lief. Ja Lonster het heeft te maken met de overgang naar de lente. 9 jaar geleden kreeg ik 7 april mijn herseninfarct. Dank voor je opmerking.😊
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden