renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: renaldo61 stroumfke vandaag ga ik niet drinken
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Het is weer zo ver. Heb ik een groene broek gekocht en meegenomen; en nu geen zin om hem aan te trekken. Bang voor de boswachters look. Waarom breng ik mezelf toch altijd in de first world problems. Ik heb nog een spijkerbroek. Dat is wat meer ons-kent-ons met de klant. Maar dat is dan weer chickening out wat betreft die groene. Eerst maar even douchen en dan beslissen 😩
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Aantrekken @bumperjim groen is mooi, mijn favoriete pak is donkergroen. Nooit een boswachter gezien. 't Is vroeg. Al met c gebeld, die kon wel even wat extra aandacht gebruiken, zware dag met z'n werk vandaag. Ik kan wel attent en lief zijn. En vandaag gaan we op monsterjacht. Dagpact: renaldo61 stroumfke Quinn
Oskar Geplaatst 52 minuten geleden Rapport Geplaatst 52 minuten geleden Griept ‘m, Q. Persoonlijk zou ik nooit zaken willen doen met iemand met een groene broek aan. Heb je ook iets in mooie pasteltinten BJ? MaryArt reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 51 minuten geleden Rapport Geplaatst 51 minuten geleden Dagpact: renaldo61 stroumfke Quinn MaryArt Goeiemorgen allemaal!
bumperjim Geplaatst 51 minuten geleden Rapport Geplaatst 51 minuten geleden Als jullie tegenstrijdige adviezen gaan geven dan raak ik in burnout 🤯 Alles wat vanille en lichtroze is is thuisgebleven. Ik ga gewoon voor t groen, tis nu of nooit 😈
Oskar Geplaatst 47 minuten geleden Rapport Geplaatst 47 minuten geleden (bewerkt) Heel goed BJ, a giant leap. Goedemorgen trouwens ook nog mensen. 38 minuten geleden bewerkt door Oskar
Oskar Geplaatst 31 minuten geleden Rapport Geplaatst 31 minuten geleden Vanmiddag werken, start van een reeks van acht dagen. Leuk, dat personeelstekort. Een mij zeer dierbare bewoner ligt op sterven. Toch zijn dat tegelijkertijd de momenten dat mijn werk mij dierbaar is. Er zijn. Nooit een seconde spijt gehad van de keuze van baan te veranderen, vier jaar geleden alweer. bumperjim reageerde hierop 1
Marij Geplaatst 5 minuten geleden Rapport Geplaatst 5 minuten geleden Goedemorgen, ik weet het nu; ik ga voor mijn groene broek!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden