renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: renaldo61 stroumfke vandaag ga ik niet drinken
bumperjim Geplaatst 26 minuten geleden Rapport Geplaatst 26 minuten geleden Het is weer zo ver. Heb ik een groene broek gekocht en meegenomen; en nu geen zin om hem aan te trekken. Bang voor de boswachters look. Waarom breng ik mezelf toch altijd in de first world problems. Ik heb nog een spijkerbroek. Dat is wat meer ons-kent-ons met de klant. Maar dat is dan weer chickening out wat betreft die groene. Eerst maar even douchen en dan beslissen 😩
Quinn Geplaatst 19 minuten geleden Rapport Geplaatst 19 minuten geleden Aantrekken @bumperjim groen is mooi, mijn favoriete pak is donkergroen. Nooit een boswachter gezien. 't Is vroeg. Al met c gebeld, die kon wel even wat extra aandacht gebruiken, zware dag met z'n werk vandaag. Ik kan wel attent en lief zijn. En vandaag gaan we op monsterjacht. Dagpact: renaldo61 stroumfke Quinn
Oskar Geplaatst 6 minuten geleden Rapport Geplaatst 6 minuten geleden Griept ‘m, Q. Persoonlijk zou ik nooit zaken willen doen met iemand met een groene broek aan. Heb je ook iets in mooie pasteltinten BJ? MaryArt reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 6 minuten geleden Rapport Geplaatst 6 minuten geleden Dagpact: renaldo61 stroumfke Quinn MaryArt Goeiemorgen allemaal!
bumperjim Geplaatst 5 minuten geleden Rapport Geplaatst 5 minuten geleden Als jullie tegenstrijdige adviezen gaan geven dan raak ik in burnout 🤯 Alles wat vanille en lichtroze is is thuisgebleven. Ik ga gewoon voor t groen, tis nu of nooit 😈
Oskar Geplaatst 1 minuut geleden Rapport Geplaatst 1 minuut geleden Hee goed BJ, a giant leap. Goedemorgen trouwens ook nog mensen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden