renaldo61 Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61 Nu niet zo goed geslapen
Quinn Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Morgen. Zie enorm op tegen vandaag. Er dwars doorheen en alle uitwijkmogelijkheden dicht. Deze sluit ik hier. Dagpact: renaldo61 Quinn Reacher, karin123, Rosee en 1 andere reageerden hierop 4
Quinn Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden En nou douchen en proberen nog wat te slapen.
MaryArt Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Dagpact: renaldo61 Quinn MaryArt Goeiemorgen allemaal,
stroumfke Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Dagpact: renaldo61 Quinn MaryArt stroumfke
Etty Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goeiemorgen, Ik heb vanochtend goed nieuws gekregen en mijn dag kan niet meer stuk. Enorm opgelucht. Dan hoef ik van mezelf ook gelijk niet meer te werken. Raar. Reacher, Mariposa en bumperjim reageerden hierop 3
Yvonne Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goedemorgen frummers. En ook vandaag gaat voorbij hoor @Quinn, ik hoop dat je inmiddels de slaap hebt kunnen vatten... Goed nieuws is altijd fijn @Etty, geniet ervan. Ik zet hier even een bakje neer en ga dan aan de slag.
Yvonne Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Dagpact: renaldo61 Quinn MaryArt stroumfke Yvonne
bolletje Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Veel kracht Quinn,🌹 Geluk zit in een klein hoekje Etty.😄
Senna34 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goedemorgen Vakantie weer voorbij. Hup aan de slag, mooie dag voor iedereen
Mariposa Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Oke, we gaan ervoor! Dagpact: renaldo61 Quinn MaryArt stroumfke Yvonne Mariposa
IJsvogel Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Dagpact: renaldo61 Quinn MaryArt stroumfke Yvonne Mariposa IJsvogel Ben op zoek naar motivatie. Voor een opleiding moet ik nog best veel doen omdat ik te lang niks heb gedaan. Het is te doen, maar ik kan me zo moeilijk concentreren, ik ga alle kanten op. Zelf denk ik dat ik ADD heb, net als mijn dochter en dat maakt het nu wel lastig. Grrrr
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 5 uur geleden zei Etty: Dan hoef ik van mezelf ook gelijk niet meer te werken. Raar. Ja heerlijk! Gebeurt mij ook vaak 🤪
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden