MaryArt Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden DAGPACT: MaryArt Goeiemorgen allemaal!!
hub02 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Het niet drinken lukt nog steeds. Zou iemand me op het dagpact willen zetten? Ik wil de boel niet onleesbaar maken. lady jane en Quinn reageerden hierop 2
Maja Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen allemaal! En @lady jane: gefeliciteerd met de verjaardag van jouw zoon🥳🥳 DAGPACT: MaryArt Hub02 Maja lady jane en hub02 reageerden hierop 2
stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden goedemorgen allemaal ik heb gisteren gedronken ik dacht toen ik terug nuchter was yes nu gaat het mij lukken 16 dagen heb ik het volgehouden vandaag mij terug herpakken
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 17 minuten geleden zei stroumfke: goedemorgen allemaal ik heb gisteren gedronken ik dacht toen ik terug nuchter was yes nu gaat het mij lukken 16 dagen heb ik het volgehouden vandaag mij terug herpakken Kom je niet op het dagpact ? DAGPACT: MaryArt Hub02 Maja renaldo61
stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei renaldo61: Kom je niet op het dagpact ? DAGPACT: MaryArt Hub02 Maja renaldo61 ja zet mij er maar op
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden DAGPACT: MaryArt Hub02 Maja renaldo61 stroumfke
Etty Geplaatst 47 minuten geleden Rapport Geplaatst 47 minuten geleden (bewerkt) Goedemorgen, Maak me zorgen om iemand. Volkomen nutteloos. Er is geen controle over wat een ander doet, voelt en denkt. En uiteindelijk wijzen de zorgen toch naar iets voor mezelf, niet eens een altruïstische zorg voor de ander. Ik wil zorgeloos zijn, me niet schuldig voelen, niet belast worden. En in de piekermodus probeer ik me eruit te denken, door oplossingen te bedenken voor hoe iemand zijn problemen aan kan pakken. Stel je voor dat iemand dat met mij zou doen. Er is niets irritanters dan iemand die je je lijden niet gunt. Die vindt dat je een bepaalde kant op moet. Er is een manier om niet te lijden onder het lijden van een ander. Hoop ik. Denk ik. Ik kan helpen waar ik kan, als dat gewenst is, een luisterend oor zijn, maar ik mag zelf genieten van mijn leven. Voor mensen die lijden is dat ook het pijnlijke denk ik: dat de ander wil dat je ermee stopt omdat hij zo'n last heeft van jouw zwaarte. Bij mij zit het hardnekkig vast soms dat de ander juist wil dat ik me ook rot voel, als teken van liefde of betrokkenheid. Dat ik het voor mezelf ook zwaar maak. Mee lijd. Oude boodschap. Maar in de realiteit is die ander helemaal niet met mij bezig, die heeft genoeg aan zichzelf. En het is een verademing als iemand dan gewoon bij je kan zijn, en je niet het gevoel geeft dat je met je pijn niet goed bent zoals je bent. Ik ben in mijn leven vaak begonnen met drinken om te ontsnappen aan de zwaarte die maar niet ophield. Ik heb me afhankelijk gemaakt van hoe het met anderen gaat. Ik ga daar maar eens wat focus op leggen de komende tijd. 37 minuten geleden bewerkt door Etty
Quinn Geplaatst 40 minuten geleden Rapport Geplaatst 40 minuten geleden Dat je de wekker zet om op tijd je medicatie te nemen. #lifegoals kijk mij eens volwassen zijn. Brinta, koffie, nicotine, pillen. DAGPACT: MaryArt Hub02 Maja renaldo61 stroumfke Quinn lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 24 minuten geleden Rapport Geplaatst 24 minuten geleden goeiemooiemorgen frummers bedankt voor de wekker-reminder @Quinn ik heb een pil daar moet persé 12 uur tussen zitten en mijn weerzin is zo groot dat die tijden steeds opschuiven naar onmogelijke momenten, brrrrrrrr
Quinn Geplaatst 10 minuten geleden Rapport Geplaatst 10 minuten geleden It never hurts to help @lady jane Ik dacht, schrijf die pillen hier ook maar op, in het kader van serieus bezig zijn en er geen puinzooi van maken. Zorgen moet je doen, niet maken, maar nog liever voorkomen. lady jane en Etty reageerden hierop 1 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden