MaryArt Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden DAGPACT: MaryArt Goeiemorgen allemaal!!
hub02 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Het niet drinken lukt nog steeds. Zou iemand me op het dagpact willen zetten? Ik wil de boel niet onleesbaar maken.
Maja Geplaatst 46 minuten geleden Rapport Geplaatst 46 minuten geleden Goedemorgen allemaal! En @lady jane: gefeliciteerd met de verjaardag van jouw zoon🥳🥳 DAGPACT: MaryArt Hub02 Maja hub02 reageerde hierop 1
stroumfke Geplaatst 24 minuten geleden Rapport Geplaatst 24 minuten geleden goedemorgen allemaal ik heb gisteren gedronken ik dacht toen ik terug nuchter was yes nu gaat het mij lukken 16 dagen heb ik het volgehouden vandaag mij terug herpakken
renaldo61 Geplaatst 5 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 minuten geleden 17 minuten geleden zei stroumfke: goedemorgen allemaal ik heb gisteren gedronken ik dacht toen ik terug nuchter was yes nu gaat het mij lukken 16 dagen heb ik het volgehouden vandaag mij terug herpakken Kom je niet op het dagpact ? DAGPACT: MaryArt Hub02 Maja renaldo61
stroumfke Geplaatst 3 minuten geleden Rapport Geplaatst 3 minuten geleden 1 minuut geleden zei renaldo61: Kom je niet op het dagpact ? DAGPACT: MaryArt Hub02 Maja renaldo61 ja zet mij er maar op
renaldo61 Geplaatst 1 minuut geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 minuut geleden DAGPACT: MaryArt Hub02 Maja renaldo61 stroumfke
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden