Quinn Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Hiep hoi en welkom op weer een nieuwe dag. Of nacht. Internet is uit, het warme water op en ik heb geen zin om een nieuw pakje aan te breken. Toch maar proberen wat te slapen zo. Dagpact: Q
renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goeiemorgen @Quinn en alle anderen. Dagpact: Q renaldo
MaryArt Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dagpact: renaldo61 Q MaryArt goeiemorgen allemaal!
Fonny Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 48 minuten geleden zei MaryArt: Dagpact: renaldo61 Q MaryArt Fonny🌞 goeiemorgen allemaal!
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik hoop dat je kunt slapen Q. Q MaryArt Fonny ReacherT Komt je er ook bij Spock @hub02? Want je draadje leest alsof je al hebt besloten dat je de boodschappen niet de baas kunt.
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik heb net een kluwe katten allemaal verschillende kanten op geregisseerd want een aantal mogen elkaar niet. Sommige zijn SP, sommigen zijn meer Groen Links. Hele discussies 😑 Nu ben ik de ijspegel aan het regisseren dus die zit al grommend met zijn eerste afspraak. Ik ben een levensregisseur. Betaalt dat goed? bolletje, Rosee en bumperjim reageerden hierop 3
Bob Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact:: Q renaldo MaryArt fonny Reacher
Bob Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Een zooitje werd dat dagpact. Ik heb het maar weer even in orde gemaakt, met iedereen er op in de juiste volgorde.
karin123 Geplaatst 52 minuten geleden Rapport Geplaatst 52 minuten geleden Dagpact:: Q renaldo MaryArt fonny Reacher Karin
Musashi Geplaatst 40 minuten geleden Rapport Geplaatst 40 minuten geleden Vanmorgen de tranen gedroogd voor de gemiste kinderdisco, met gespeelde verontwaardiging dat ik het echt niet wist dat dit afgelopen weekend was, en met een pijnlijke steek in mijn hart dat een kinderjaar wel echt oneindig lang duurt. Dry February als pleister op de wonde.
Mariposa Geplaatst 32 minuten geleden Rapport Geplaatst 32 minuten geleden Dagpact:: Q renaldo MaryArt fonny Reacher Karin Mariposa
Quinn Geplaatst 30 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 30 minuten geleden @Musashi niet zeikerig bedoeld, maar pas je een beetje op met liegen tegen je kind? karin123 reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 29 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 29 minuten geleden Koffie op, eerst maar eens douchen.
bumperjim Geplaatst 14 minuten geleden Rapport Geplaatst 14 minuten geleden (bewerkt) 30 minuten geleden zei Musashi: Vanmorgen de tranen gedroogd voor de gemiste kinderdisco, met gespeelde verontwaardiging dat ik het echt niet wist dat dit afgelopen weekend was, en met een pijnlijke steek in mijn hart dat een kinderjaar wel echt oneindig lang duurt. Dry February als pleister op de wonde. Dat omdat je niet zeker was dat je het droog zou kunnen houden? Het is moedig om het te vertellen maar het was niet mijn keuze geweest. 8 minuten geleden bewerkt door bumperjim
Quinn Geplaatst 1 minuut geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 minuut geleden Brinta en langzaam wordt de wereld wat behapbaar. Geen idee hoe het betaalt @Reacher ik heb nog geen factuur van je gehad.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden