Spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 3 uur geleden zei bumperjim: Zo, bar gedaan, restaurant gedaan, alles met spa rood. Dat was toch een beetje teleurstellend want er stond niks leuks alcoholvrijs op de kaart, terwijl het verder natuurlijk tig bieren en wijnen en whisky en wat niet al was. Deze tent was toch een beetje ouderwets. Was wel erg gezellig en van de 5 zaten er maar liefst 3 aan de fris 😜 Ik ga ook weer aan de spa rood. Kan je lekker van boerenÂ
knakker Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Jij bent niet echt het zonnetje in huis hè Karin? Hoewel ik een boel pessimisme deel heb ik er niet echt last van. Ik maak me niet druk over datgene waar ik geen invloed op heb. En van waar ik wel invloed op heb probeer ik het beste te maken. En dat lukt best aardig. Wellicht is een flinke portie rampspoed wel goed voor de mensheid. En als wij het niet overleven komen gewoon de beerdiertjes aan de macht. Moet je eens kijken wat een frisse wind er dan gaat waaien! Spirit en Moeps reageerden hierop 1 1
knakker Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 17 minuten geleden zei Mariposa: Ach @karin123, we kunnen het nog zo hard roepen maar ik vrees dat de oogkleppen gesloten blijven tot het echt te laat is. En dan nog… Mensen worden graag voorgelogen en genaaid waar ze bij staan. Helaas. Stel nou dat die oogkleppen ineens allemaal weg waren en iedereen vol aandacht naar je zou luisteren: wat zou je hen dan heel concreet adviseren?
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ten eerste alle WEF leden opknopen met Rutte erbij met al hun angstzaaierij en bedrog, daarna eens rustig kijken hoe we de schade kunnen beperken.Â
knakker Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Aja. Een geruststellend begin: eerst even lekker mensen executeren. Maar welke schade heb je het precies over eigenlijk? En als jij onze hypothetische wereldleider bent: wat voor beleid ga jij voeren om ons te redden?
Mariposa Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Ik heb nooit gezegd dat ik een wereldleider ben. Wat ik wel zeg is dat we keihard voorgelogen worden en heel veel pech hebben dat we (lees te veel van jullie) dit veel te laat zien. Heb je niet door hoe ze ons langzaam aan  aan het vergiftigen zijn. Alle goede mest vervangen door kunstmest (waardoor de bodem uitgeput raakt), kraanwater raakt steeds meer verontreinigd, batterijen onder ons reet onder het mom van goed voor het milieu (totdat de auto’s in de fik staan en ze in een bad van chemicaliën gedoofd moeten worden. Om maar te zwijgen van de bossen die we moeten kappen en volkeren die hun gebied daardoor kwijtraken maar wat niemand ons verteld, om aan de grondstoffen voor de accu’s te komen (en erger nog, waar laten we de accu’s als ze op zijn) heerlijk toch milieubewust te zijn. Minder vlees eten want dat is slecht voor het milieu door de uitstoot van CO2,  wat een f*cking bullshit) en vervolgens lekker groenten eten dat is platgespoten met gif en sojamelk drinken in de koffie ( nee sojabonen kweken en importeren is goed voor het milieu). Niet teveel cash ivm witwassen, alles digitaal graag ivm controle en let op, je wordt straks volledig afgesloten als je stout bent. Goed bezig jongens! Niet te vergeten jezelf platspuiten met vaccins (onder het mom van je doet het voor een ander) omdat je je eigen lichaam niet voldoende vertrouwd en daarna lijdzaam toezien hoe alle kankers zich in een razendsnel tempo ontwikkelen (oh sorry, ga ik nu een grens over??). Ik kan nog wel even doorgaan maar ik denk wel mijn mening te hebben gegeven. Mijn mening he? Jullie mogen gewoon geloven, maar kom straks niet janken als het te laat is. You will own nothing but be happy… read my lips… (mij niet gezien, geen schaap hier. Question everything…) 1 uur geleden bewerkt door Mariposa
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden