Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
12 uur geleden zei bumperjim:

Ach ik heb het toch maar uitbesteed 🤪

dit gaat over het saaie leven zonder de alcohol, waar je zelf de slingers mag ophangen 😁😉

Hahaha, een prachtige!!!Altijd doemaarfan geweest. Vooral die bassist met die basloopjes. Heel apart!

Geplaatst (bewerkt)
5 uur geleden zei knakker:

Ik ben dol op dialecten en accenten. Maar de Brabantse tongval verdraag ik slecht. Azijn voor de ziel. 
    Maar @Francoise vind ik heel lief

We zijn een keer gestrand met de auto en weggesleept naar een garage middenin de Blauwe Ardennen. Mozes kriebel, hoe ze daar praatten, het leek niet op frans maar was ook zeker geen vlaams en toch ook geen duits... Later las ik een boek over dat daar decennialang een landje heeft bestaan als gevolg van rommelig grensbeleid aan het eind van een van de oorlogen in de 19e eeuw. Misschien was het daar wel, fantaseer ik nu.

Frieten hadden ze wel gewoon 😜

bewerkt door bumperjim
Geplaatst
1 uur geleden zei bumperjim:

Dat woord kennen ze daar zeker niet 😁

PATAT..friteuse. Geen friet en frietpan. Mijn brabantse buurvrouw wist niet wat een friteuse was :D

Geplaatst
13 minuten geleden zei Spirit:

PATAT..friteuse. Geen friet en frietpan. Mijn brabantse buurvrouw wist niet wat een friteuse was :D

Hier in Frankrijk is het gewoon frites en friteuse. Ik weet niet goed meer hoe het allemaal in NL heet 🤣

Fatsoenlijke saus erop is wel een probleem altijd. Dan kan je beste in een kebab zaak zijn, die hebben de meeste sauzen. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...