Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
4 uur geleden zei Etty:

Geniet je er stiekem wel een beetje van @bumperjim, of vat ik het onterecht ironisch op? 

Nee hoor dit vind ik wel degelijk leuk, beetje kleppen met het halve dorp, koekjes kopen van de school om het schoolreisje te financieren, dat soort shit ben ik nu oud genoeg voor om leuk te vinden 😁😜

Geplaatst

Vriend is erg onrustig en gaf toe dat hij gisteren trek had. Vanochtend ging hij even voor een boodschap en bleef best lang weg, hou het toch maar een beetje in de gaten. Ik ga hem eens overhalen om lid te worden. Zeg gewoon dat het allemaal aardige mensen zijn hier. De onrust neem ik uiteraard ook over. Ik krijg er geen trek van, maar ik ga me opgejaagd voelen. Ach ja, die rottige decembermaand. Ik blijf het zeggen.

Geplaatst
12 minuten geleden zei Spirit:

Vriend is erg onrustig en gaf toe dat hij gisteren trek had. Vanochtend ging hij even voor een boodschap en bleef best lang weg, hou het toch maar een beetje in de gaten. Ik ga hem eens overhalen om lid te worden. Zeg gewoon dat het allemaal aardige mensen zijn hier. De onrust neem ik uiteraard ook over. Ik krijg er geen trek van, maar ik ga me opgejaagd voelen. Ach ja, die rottige decembermaand. Ik blijf het zeggen.

Als ik lees ‘..bleef best lang weg’ maak ik daar in mijn hoofd van dat hij vanuit de supermarkt ergens toch heeft gedronken.
Waarom denk je dat hij lang weg bleef?

Geplaatst
5 uur geleden zei Lonster1:

@lady jane voor iemand die beweert lui te zijn, vind ik je best actief.

nou echt niet hoor. Ben de deur niet uit geweest en heb de serie Fallen gebinged.

net googlde ik arreslee/arrenslee; vind ik dit bovenaan (door Ai); 
De correcte en officiële spelling is arrenslee, met een dubbele 'n'.  :)

Geplaatst
2 uur geleden zei Marij:

Als ik lees ‘..bleef best lang weg’ maak ik daar in mijn hoofd van dat hij vanuit de supermarkt ergens toch heeft gedronken.
Waarom denk je dat hij lang weg bleef?

Nee, hij ging alleen een "pakkie shag" halen bij de benzinepomp. Nu is dat natuurlijk ook een geweldige smoes om toch eens bij je "ouwe makkers" in zo'n ouwe stinkkroeg te kijken. Kijken wie er nog leven. 

Nieuwtje,van de week: er was 14 dagen geleden politie in de straat. Gisteren kwamen we er pas achter, dat ze de overbuurman waren gevolgd. Voor zijn huis moest hij blazen en nu mag hij 7 maanden op de fiets naar zijn werk. Een boete en de welbekende verplichtte EMA cursus.  Eigen schuld. :P

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...