Mormel Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden 15 minuten geleden zei renaldo61: Goeiemorgen iedereen Ik heb de indruk dat je weer weinig geslapen hebt. Hoop dat je een rustige zondag hebt.
renaldo61 Geplaatst 9 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 9 uur geleden 41 minuten geleden zei Mormel: Ik heb de indruk dat je weer weinig geslapen hebt. Hoop dat je een rustige zondag hebt. Ik heb inderdaad weer problemen met het slapen, dat is niet steeds vanzelfsprekend met een CPAP apparaat goeiemorgen @Mormel
knakker Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Mogge mensen. Drukke dagen. Draai wegens ziekte collega’s al weken diensten alleen die eigenlijk voor twee zijn bedoeld. Nog twee weken, dan een week vrij. Wel aan toe nu. Hijgend naar de finish. Verder is het vandaag Wereld Apen Dag. Ik vind het toch wel goed dat daar aandacht voor is. Zeker ook op een forum als het onze. MaryArt en Rosee reageerden hierop 1 1
LoukePetouke Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden goedemorgen allemaal dagdraadje LoukePetouke
renaldo61 Geplaatst 9 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 9 uur geleden Dagpact: LoukePetouke renaldo61
bumperjim Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei knakker: Hijgend naar de finish. Hier ook zo 1. Volledig in tegenspraak met mn eigen theorie die zegt dat je niet het jaar door moet leven wachtend op vakantie, en niet de week doorleven wachtend op het weekend en niet de dag doorleven wachtend op de avond... maar nou doe ik het toch. Gas terugnemen is lastig als je al wekenlang op topsnelheid bezig bent. Toch is het nuttig om een tijdje te niksen om daarna een stuk efficienter/intelligenter te werk te gaan. Wat zouden de apen ervan zeggen? 🤔 8 uur geleden bewerkt door bumperjim
MaryArt Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Dagpact: LoukePetouke renaldo61 MaryArt 🎅 Goeiemorgen allemaal!
renaldo61 Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden Hoe gaat het met het gezinsleven @bumperjim ?
renaldo61 Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden Was hier geen speciaal topic ieder jaar rond kerst? Ik denk dat @bolletje daar steeds voor zorgde?
MaryArt Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden (bewerkt) Ja het arresleepact was dat @renaldo61 We zouden er alsnog een kunnen starten.. Dat is een mooi klusje voor jou! Met mooie gekleurde letters enzo. Ik kan dat allemaal niet.. 7 uur geleden bewerkt door MaryArt
Mariposa Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goedemorgen allen ☀️! ‘There’s a crack in everything, that is how the light gets in’ Mooie dag aapjes hier op het forum! Reacher reageerde hierop 1
Bob Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goedemorgen allemaal. Beter op een houtje bijten dan vol aan de drank, nietwaar? Etty reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei renaldo61: Hoe gaat het met het gezinsleven @bumperjim ? Gaat goed, straks gezellig met de buren naar de kerstmarkt in het dorp. Geluk op de vierkante centimeter. 6 uur geleden bewerkt door bumperjim
Etty Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goedemorgen, Een vrije zondag zonder verplichtingen, en vanavond naar The Last Viking. Geniet je er stiekem wel een beetje van @bumperjim, of vat ik het onterecht ironisch op? @Mariposa mooie spreuk vind ik dat, de leukste mensen voor mij zijn de mensen met een flinke deuk in hun ego en die niet zo de behoefte hebben die deuk te repareren of weer af te dekken, die zichzelf wel oké (hebben leren) vinden met deuk en al.
Marij Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) Ik ben vorige week naar The last viking geweest. Heerlijk in zo’n filmhuis! 5 uur geleden bewerkt door Marij lady jane reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Voor de mensen die het aandurven om vanaf vandaag tot en met 31 december niet te willen drinken is er een speciaal pact aangemaakt. Het "Arresleepact" Je kunt je naam er bij zetten en meedoen! lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden goeiemooie uitslaapmorgen frummers oude film hier in de bios of de trein in naar een nieuwe kaskraker that's the question
Fonny Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 4 uur geleden zei MaryArt: Dagpact: LoukePetouke renaldo61 MaryArt 🎅 Fonny🎄 Goeiemorgen allemaal!
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Wereldaapjes dag! Goed om te weten @knakker Ik zal ze eens een extra banaan geven.
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik zag ergens @Artax langskomen. Hoooooi! 😍
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik moet je de laatste tijd wel hebben BJ, da’s omdat ik je liefheb he. 🫶🏼
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden