renaldo61 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer of toch zolang als ik het volhou. Ik heb dit kunnen bereiken dankzij de hulp van mijn psychiater en mijn Femke. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: renaldo61
Prana Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Prana Goedemorgen allemaal. Gisteren bijna gezwicht. Niet gedaan, maar ik wankelde echt. Ik heb niet heel goed geslapen en ben moe, maar nuchter. En zo opgelucht dat ik het niet gedaan heb. Ik heb zin in vandaag 😊 MaryArt, Momentum, karin123 en 3 anderen reageerden hierop 5 1
knakker Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Mogge. Vandaag nul afspraken: lekker. Soms vind ik mij een ouwe lul als ik zoiets zeg, en dat is ook wel zo, maar vroeger was het eigenlijk exact hetzelfde. Onlangs ben ik voor het eerst ‘boomer’ genoemd 🙂🤔Omdat ik berichtjes op mijn telefoon met één wijsvinger typte in plaats van met twee duimen. Hoe doen jullie dat? Heel erg vind ik het niet om oud te worden. Ik denk dat altijd te compenseren omdat ik nog zo enorm jong van geest ben. Maar de mensen die echt jong van geest zijn vinden mij allang niet meer een soortgenoot. Dat vind ik wel confronterend. karin123 en Spirit reageerden hierop 2
knakker Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 38 minuten geleden zei Prana: Niet gedaan, maar ik wankelde echt. Goed gedaan, signora. Wat deed je wankelen?
Freekie Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Mogguuhhhh, Iets met te weinig geslapen.. Maar het ook niet meer kunnen, anders deed ik het wel.. Tjee klinkt logisch @knakker ik typ ook met 1 wijsvinger.. Maar ik behoor ook niet tot de jeugd.. Ik wil ook graag een smartphone die inmiddels tot de 'kleintjes' behoren, zodat ze handzamer zijn en niet 'omkieperen' als ik ze met 1 hand check.. Mijn kinderen hebben al zo'n huge ding, die moeten hem wel met 2 handen vasthouden en dan typen ze misschien daardoor met 2 duimen? Ach ze doen maar lekker wat voor hun werkt, denk ik dan. Ik doe wat voor mij werkt Dagpact: renaldo61 MaryArt Prana Freekie 4 uur geleden bewerkt door Freekie
lady jane Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden goeiemooiemorgen frummers witte daken deze morgen, zal wel weg zijn tegen de tijd dat ik de moed heb uit mijn huis te komen. Ik heb een texels 4 seizoenendekbed gescoord in de black month en vannacht onder herfst geslapen, heerlijk. In mijn luie stoel zit ik nu net zo heerlijk in mijn donzen afgeschreven dekbed te genieten. Wie wil er nog naar buiten??? Spirit reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Morning, wat goed dat je niet bent gezwicht @Prana! Moet je je voorstellen hoe je je dan nu had gevoeld. Met een kater en spijt. @knakkerik typ altijd met 1 duim.
lady jane Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Hier zit alles op mijn tablet en laptop, dus ik type zelden op mijn tel. met 2 wijsvingers thuis dus. Onderweg weet ik eigenlijk niet, ik denk met 1
Rosee Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Het niet drinken gaat al een tijdje weer prima. Vind het eigenlijk alleen soms lastig met sociale dingen. Maar spreek weinig af s avonds. Vanavond wel een etentje bij mij, denk dat ik voor mezelf gemberbier ga halen.
knakker Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Eén duim is een mooie tussenfase die ik wel bij je vind passen Rosie. Hier ook een flinterdun laagje poedersuiker buiten dat mij ontroert. Verder begint de dag hier wederom met Bach (de Lutherse mis, die met het verrukkelijke huppeltje). En met een kop echt lekkere sencha. Geen slecht begin van de dag.
knakker Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Deze week zat ik in een bruine kroeg in Haarlem. Gewoon met koffie. Dat vind ik nog steeds wel een mooie wereld hoor. Natuurlijk zijn er veel herinneringen met liters bier, dronken gelal en lonkende vrouwen. Dat is voorbij. Maar ook gewoon een kroeg als plek waar mensen samenkomen vind ik prachtig. Het gedempte licht, de houten vloeren. Het heeft iets wonderlijk romantisch. karin123 reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goedemorgen, twee duimen. Maar meestal met 1. Ik heb een kleine telefoon. Dacht laatst dat ik een grotere moest vanwege het lezen. Nu eerst een nieuwe bril aangeschaft. Ogen bleken behoorlijk achteruit te zijn gegaan in vier jaar…. Even werken nu en dan lekker zwemmen.
Lika Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden En eens @knakker. Welke zat je (als je dat wilt delen? Ik kom eigenlijk uit Haarlem;-) Ik moet nu gelijk aan Bruxelles denken. Maar jij trekt er ook lekker op uit zo door het land heen geloof ik? Leuk!
knakker Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Café Studio aan de Grote Markt. Ik vind Haarlem echt een geweldige stad. Daar zou ik zo willen wonen. 3 uur geleden bewerkt door knakker
Mariposa Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Leuk café ja, ik kwam er ook vaak. Ik heb ook een tijdje in Haarlem gewoond. Boven mijn stamkroeg. Ik typ ook met 1 vinger, duurt ff maar dan is het tenminste leesbaar.
karin123 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik typ met 0 vingers. Heb geen mobiel. Thuis achter de laptop met 10 vingers. Cursus van vroeger.😁 Mariposa en Spirit reageerden hierop 2
Mariposa Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 1 minuut geleden zei karin123: Ik typ met 0 vingers. Heb geen mobiel. Thuis achter de laptop met 10 vingers. Cursus van vroeger.😁 Het is ook dat ik er eentje nodig heb voor mijn werk, maar het liefst doe ik niets met dat ding. Social media hetzelfde, ik gebruik het voor mijn werk, maar privé zet ik er niets op.
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 23 minuten geleden zei karin123: Ik typ met 0 vingers. Heb geen mobiel. Thuis achter de laptop met 10 vingers. Cursus van vroeger.😁 Eigenlijk beter. Daar zit ik dan met mijn schoeversopleiding blindtypen met zoveel aanslagen per minuut, met mijn rechter wijsvinger op zo'n klein schermpje te pielen. Hulde voor @Prana. Nu een heerlijk dagje voor je, zonder kater!
Maja Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen! Schandalig genoeg, lig ik nog in mijn bed. Probeer al vanaf 8.30 uur op te staan. Vanmiddag werken. Dus laat ik maar eens in actie komen! Dagpact: renaldo61 MaryArt Prana Freekie Maja @Prana en @Freekie: Goed bezig!!
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 3 uur geleden zei knakker: 🙂🤔Omdat ik berichtjes op mijn telefoon met één wijsvinger typte in plaats van met twee duimen. Hoe doen jullie dat? Ja dat kan ook echt niet 😜 Ik gebruik wel 2 duimen maar ik kan niet zo duizelingwekkend snel typen als mn dochters (met lange nagels ook nog). De Stier heeft meer boomer trekjes dan ik maar die heeft brainrot vanwege Netflix. Ik heb net een heel verslag van de ALV van de hondenclub geschreven in het frans, ik ben doodop 🤣 Eerst maar even rustig eten nu, brein laten afkoelen...
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) Overigens kan je iemands leeftijd ook afleiden van het leesteken- en emojigebruik. De Vlinder legde mij uit dat niemand van haar generatie (Z) een lach emoji (😀😁🤣) gebruikt. Dat is voor ouderen zoals ik. "Ik lach me dood" schrijven zij gewoon als 💀 Ook zinnen eindigen met een punt in sms of whatsapp is echt een ding voor ouderen. 💀 1 uur geleden bewerkt door bumperjim
Freekie Geplaatst 18 minuten geleden Rapport Geplaatst 18 minuten geleden (bewerkt) Ik zei laatst tegen mijn dochter (12) dat 'idd' afkorting was van 'inderdaad', ze keek me aan alsof ik een marsmannetje was... Pap... Dat woord gebruiken wij helemaal niet.... 18 minuten geleden bewerkt door Freekie Maja reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden