Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen frummers. 
Na een dag vol mist lijkt het nu wat helderder, maar nog wel sombertjes, echt herfstweer. 
En kkkkoud. 
Bakje eerst  maar even. 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

Geplaatst
48 minuten geleden zei Mormel:

Reden waarom?

Het klikte gewoon niet. Dit heb ik al bij verschillende psychologen gehad, bij andere dan helemaal niet. We leken steeds over verschillende dingen te praten. 

Geplaatst

Pfff, we zijn allebei snipverkouden. We lopen tegen elkaar op te hoesten. Maar ach, gaat wel weer over. Kleindochter slaapt nog, dus lekker rustig nog even. Koffie zit er al in, daar zal ik vast van opknappen. Tegenwoordig begin ik ook maar meteen met koffie, wat ik voorheen nooit deed. Hele andere gewoontes ga ik krijgen. Of het goede gewoontes zijn, moet nog blijken. Een gewoonte heb ik afgeleerd en daar dank ik God op mijn blote knietjes voor.

Geniet van deze mooie zonnige herfstdag mensen :sun:.

Geplaatst

Goedemorgen deze morgen!

Ik heb er niks over gelezen en eigenlijk ook niet opgezocht, maar ik geniet de afgelopen dagen heel erg van de sterk verlichtende maan. 

Hiermee kan ik zonder zaklamp gewoon van mijn bosrijke omgeving genieten en dat is zo leuk! 

Wederom was ik deze morgen alweer om 4 uur klaar met slapen en omdat ik vandaag niet hoefde te werken en dus geen tijd in de gaten hoefde te houden ben ik het bos ingedoken. (wel met een zaklamp, maar alleen aangezet als ik een schim zag)

Ik heb reeën gezien, uilen die overvlogen, jammer dat ik de soorten nog niet herken. Helaas geen zwijnen of wolven gezien, maar gewoon de stilte en daarmee het geritsel horen was heel fijn. Ik heb de wereld weer wakker horen worden, wat kunnen wij mensen toch een herrie maken. Ik stond er eigenlijk niet zo bij stil. Nu ja, ik heb genoten en heb er al een halve dag opzitten dus vandaag gewoon lekker rustig aan doen, veel omgevingsgeluiden weer, niet erg, maar niet zoveel goesting om eraan mee te doen. Vandaag doe ik alleen maar stille klusjes, en sta stil bij de mooie en rustige ochtend die ik vandaag heb gehad.

Geplaatst
50 minuten geleden zei Reacher:

Gegoogled. Het gaat over thee. Ik ervaar een mengeling van opluchting en anti-climax. 

Neenee, geen thee. Toch een gun. Sinds ik niet meer rook en drink doe ik in mijn vrije tijd een beetje aan genocide.

Geplaatst

Hallo, 

Ontspanning hier na een paar maanden naar deadlines toewerken.  Heb nu tijd om de dingen te gaan doen die ik wil doen.  Ben al begonnen met een meditatiegroep en een filosofiecursus gericht op levenskunst.  Dat vind ik zo ontzettend leuk, dat het zeker een vervolg gaat hebben.  

En die prachtige herfst....

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...