Fonny Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 1 uur geleden zei renaldo61: Dagpact: Mormel renaldo61 Fonny🌞 Goedemorgen allemaal en alvast een mooi weekend!🌞 MaryArt reageerde hierop 1
MaryArt Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dagpact: Mormel renaldo61 Fonny🌞 MaryArt
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Gesprekken bij de psychologe die mijn psychiater aanbevolen had stop gezet.
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen frummers. Na een dag vol mist lijkt het nu wat helderder, maar nog wel sombertjes, echt herfstweer. En kkkkoud. Bakje eerst maar even.
Mormel Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 10 minuten geleden zei renaldo61: Gesprekken bij de psychologe die mijn psychiater aanbevolen had stop gezet. Reden waarom?
knakker Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Tagwohl Het ziet er veelbelovend uit buiten. Veel naar buiten dit weekend. Dan blijf ik ook mooi helder in mijn kop. Gunpowder nu eerst.
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden goeiemooiemorgen frummers buiten uitbuiten idd er komen nog genoeg binnen-dagen.
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 48 minuten geleden zei Mormel: Reden waarom? Het klikte gewoon niet. Dit heb ik al bij verschillende psychologen gehad, bij andere dan helemaal niet. We leken steeds over verschillende dingen te praten.
Spirit Geplaatst 39 minuten geleden Rapport Geplaatst 39 minuten geleden Pfff, we zijn allebei snipverkouden. We lopen tegen elkaar op te hoesten. Maar ach, gaat wel weer over. Kleindochter slaapt nog, dus lekker rustig nog even. Koffie zit er al in, daar zal ik vast van opknappen. Tegenwoordig begin ik ook maar meteen met koffie, wat ik voorheen nooit deed. Hele andere gewoontes ga ik krijgen. Of het goede gewoontes zijn, moet nog blijken. Een gewoonte heb ik afgeleerd en daar dank ik God op mijn blote knietjes voor. Geniet van deze mooie zonnige herfstdag mensen .
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden