Sanity Geplaatst 28 mei Auteur Rapport Geplaatst 28 mei @Smaragdie thnx. Helaas is mijn moeder gisternacht overleden. Wel 'dankbaar' dat haar een verdere lijdensweg is bespaard. Weet je zelf al wat meer over je uitslag? Musashi reageerde hierop 1
Mariposa Geplaatst 28 mei Rapport Geplaatst 28 mei Ach, maar zo is het ook. Sterkte @Sanity, koester de mooie momenten met haar.
lady jane Geplaatst 28 mei Rapport Geplaatst 28 mei Gecondoleerd @Sanity, je moeder ga je vast missen, hopelijk kun je rouwen zonder je van de wereld te zuipen. Sterkte!
Bob Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Gecondoleerd @Sanity. Hou de mooie herinneringen maar goed vast.
spirit Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Gecondoleerd @Sanity 🤎. Heel veel sterkte de komende tijd.
Oskar Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Sterkte Sanity. Verdriet is de prijs die we betalen voor liefde.
Mormel Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s @Sanity: ik weet dat die eerste week heel druk kan zijn dus ik hoop dat hij wat "goed" verloopt voor jou. lady jane reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden