Mormel Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Spijtig om te horen dat het zo verlopen is. Dit klinkt misschien ongevoelig, maar aan de hand van wat je schreef kan ik me voorstellen dat een stuk van die erfenis welkom was geweest. En ja die kat, jij hebt gekozen voor die engelbewaarder dus geef ze maar goed te eten elke dag want eens je doodvalt zal deze niet aarzelen om jou op het menu te zetten. Heb je nog mensen om je heen? Probeer wat zorg te dragen voor jezelf @Sanity en het is al fijn om nog eens iets van je te horen.
Smaragdie Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 4 uur geleden zei Sanity: Ach er is zoveel gebeurd dat ik het liefst mijn ogen zou sluiten en daar vrede mee zou hebben. Maar sentimentele zak als ik ben, blijf ik nog maar even ronddolen hier om mijn kat te vreten te geven! Gelukkig ben jij jij en een update. Ja natuurlijk kan die kat niet zonder jou en jij niet zonder die kat! En laat die zus alles maar hebben en erin stikken .Hoop dat ze er nog gelukkiger van gaat worden. Laat los dat mens, evil! Confronteren niet eens meer waard want ze had deze bedoeling al veel langer denk ik. Dit soort gemene mensen heb je helaas net zoals hier op het forum. Hypocriete figuren. Heb geleerd om ze te negeren en uit te bannen, uit te roken...Dan zijn ze weg uit mijn hoofd. Helpt mij prima. Zit niet te wachten op zulke nare gore mensen die ten kosten van anderen zich profileren of afreageren of denken zich daardoor beter te voelen. Want deze mensen zijn het absoluut niet waard! Laat je niet eronder krijgen daar ben je teveel een lieve goedzak idd voor. Liefs en take care! Je bent veel sterker dan jezelf denkt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden