Mormel Geplaatst 13 september Rapport Geplaatst 13 september Spijtig om te horen dat het zo verlopen is. Dit klinkt misschien ongevoelig, maar aan de hand van wat je schreef kan ik me voorstellen dat een stuk van die erfenis welkom was geweest. En ja die kat, jij hebt gekozen voor die engelbewaarder dus geef ze maar goed te eten elke dag want eens je doodvalt zal deze niet aarzelen om jou op het menu te zetten. Heb je nog mensen om je heen? Probeer wat zorg te dragen voor jezelf @Sanity en het is al fijn om nog eens iets van je te horen. Sanity reageerde hierop 1
Smaragdie Geplaatst 13 september Rapport Geplaatst 13 september 4 uur geleden zei Sanity: Ach er is zoveel gebeurd dat ik het liefst mijn ogen zou sluiten en daar vrede mee zou hebben. Maar sentimentele zak als ik ben, blijf ik nog maar even ronddolen hier om mijn kat te vreten te geven! Gelukkig ben jij jij en een update. Ja natuurlijk kan die kat niet zonder jou en jij niet zonder die kat! En laat die zus alles maar hebben en erin stikken .Hoop dat ze er nog gelukkiger van gaat worden. Laat los dat mens, evil! Confronteren niet eens meer waard want ze had deze bedoeling al veel langer denk ik. Dit soort gemene mensen heb je helaas net zoals hier op het forum. Hypocriete figuren. Heb geleerd om ze te negeren en uit te bannen, uit te roken...Dan zijn ze weg uit mijn hoofd. Helpt mij prima. Zit niet te wachten op zulke nare gore mensen die ten kosten van anderen zich profileren of afreageren of denken zich daardoor beter te voelen. Want deze mensen zijn het absoluut niet waard! Laat je niet eronder krijgen daar ben je teveel een lieve goedzak idd voor. Liefs en take care! Je bent veel sterker dan jezelf denkt. spirit en Sanity reageerden hierop 2
Sanity Geplaatst 23 september Auteur Rapport Geplaatst 23 september @Smaragdie @Mormel yep, het is nu me myself and I. Ach dat was ik toch al gewend. Ga mij voorlopig nog niet bezighouden met erfenissen etc. Voel mij geestelijk gewoon nog niet daartoe in staat. Eergisteren wel de eerste zogenaamde 'zware dag' gehad. Ze zou dan 87 geworden zijn. Onnodig te zegen dat ik totaal naar de $#$@#$ gegaan ben met even zoveel drank. Niet dat dat nu wat oplost maar ik wist gewoon even niets beters te verzinnen. Jaja net zoals de titel 'nog 1 weekendje etc.' & blabla en nog veel meer van dat oeverloze gezwets en excuses.
Sanity Geplaatst 23 september Auteur Rapport Geplaatst 23 september @Smaragdie how selfish from me. Jij hebt een nogal wat zwaardere strijd te gaan. Hoop (mag je zoiets zeggen) oprecht dat jij dus wel gaat winnen (ook zo'n stomme opmerking) van die ziekte. Ik denk aan jou!!!! Smaragdie en lady jane reageerden hierop 1 1
Smaragdie Geplaatst 29 september Rapport Geplaatst 29 september Dank en is niet selfish en ben al blij wat van je te lezen. Take care!!! En zeker ga ik winnen maar wel op mijn aangepaste manier of niet. Kwaliteit van blijven leven is ook belangrijk. Cya,
Sanity Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Ben echt rock bottom nu. Enige redding die ik nog heb is dat ik het zelf weet. Voor wat het waard is. Typ het hier maar zodat ik het ooit terug kan lezen, of ook niet. M.b.t. werk gaat het best wel weer beetje oke. %s om %s bewerkt door Sanity
Sanity Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Maar ja been there, seen that, done that etc. En zoek gewoon rust.....
Sanity Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Weet nog goed dat ik na veel omzwervingen bij psycholoog, psychiater etc. en EMDR bij iets eindigde. GGZ en verslaafdenzorg, nou ja I rest my case, wat een kneuzen. %s om %s bewerkt door Sanity
Sanity Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s En sprak net poes en hij vindt dat we dat nog maar even moeten blijven doen. Het beest houdt mij overeind, natuurlijk weet ik ook wel dat dit complete onzin is. Hij denkt overigens van niet. Je zou denken dat hij gezopen heeft i.p.v. mij.......
Sanity Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Vader overleden afgelopen december. Had niks meer met die man. Moeder afgelopen mei (dat hakte er echt in). Goh gaat toch best hard maar ja hoort bij leven
Smaragdie Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) 56 minuten geleden zei Sanity: M.b.t. werk gaat het best wel weer beetje oke. Heb een klant in de medische wereld en alhoewel ik echt niet medisch onderlegd ben, ben ik mij gaan verdiepen in hun werk en allerlei software pakketten Hi San fijn je even te lezen. Fijn dat je toch doorgaat en ook wb werk en je erin verdiepen. Zegt ook wel wat over jou. Vroeg mij alleen af voor nu...dan. Kun jij je alleen uiten als je onder invloed bent hier of/en ook als je niet onder invloed bent? Herken natuurlijk veel maar heb aan de mensen bv die ik verloren heb wel iets toegezegd dat ik doorga en voor mijzelf moet gaan blijven zorgen en ja soms met wat hulp. Lastig maar laat het wel toe, dat is voor mij al heel wat. En daar hoort dit forum ook bij. Heb er zeker wat aan en niet alleen onder invloed maar ook kaal en nuchter en dan heb ik er echt wat aan. Kan het je aanbevelen/proberen dat ook aan te gaan beetje. %s om %s bewerkt door Smaragdie Toevoeging
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden