knakker Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden (bewerkt) Het is nog volop nacht, maar ik rits de nieuwe dag alvast open. Goedemorgen. Ik lig al een tijdje snotterend wakker, niet door alle emootsies maar door een snel oprukkende verkoudheid. Dan rook je al acht dagen niet meer, ben je weer aan het hoesten. DAGPACT knakker 8 uur geleden bewerkt door knakker
Yana Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Hoi, ik kan niet slapen van de hartoverslagen, gék word ik ervan. Kop thee maar en me even zielig voelen.
Yana Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Ik geloof dat dat er soms bij hoort als je stopt met roken @knakker, verkouden worden bedoel ik.
renaldo61 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Ik mag trouwens niet van mijn psychiater. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: knakker renaldo61
MaryArt Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 3 uur geleden zei Yana: Hoi, ik kan niet slapen van de hartoverslagen, gék word ik ervan. Kop thee maar en me even zielig voelen. Wat eng @Yana Heb je iets aan je hart of is dit iets wat je pas hebt? Goeiemorgen allemaal, Zeker al gezellig hier. 🙂 Yana reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Goedemorgen frummers. Ja, hoesten, verkoudheid, het kan inderdaad een reactie zijn op het stoppen met roken, maar vervelend is het wel. @Yana, kan me indenken dat je er naar van wordt. Heb je er vaker last van? Geen andere klachten erbij?? Ik ben laat voor mijn doen mijn bed uit. Vaak wakker geweest vannacht, lastig, maar het is niet anders... Nu even een bakje. 3 uur geleden bewerkt door Yvonne Yana reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Dagpact: knakker renaldo61 MaryArt Yvonne
Lika Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen. bah @Yana! Was dit ook waar je in het ziekenhuis voor opgenomen bent geweest? Toen dachten ze dat het paniekaanvallen waren toch? Of doe ik nu klok en klepel?? @knakkerweersomslag. Om me heen krijgen allerlei mensen plotse proesten en rillingen. Yana reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Gisteren was er van alles hier te doen in de buurt. Leuke dingen. Dochters vriendinnen kwamen, man wou mee. Opeen voelde ik dat mijn behoefte thuisblijven was. Dat heb ik gedaan. Bij de honden. Zonder me zielig te voelen. Een kleine overwinning. Fijn. Spirit reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goed van je @Lika, even lekker tijd voor jezelf op die manier...
Yana Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Jaren geleden had ik er ook veel last van, het schijnt niet veel kwaad te kunnen maar ik ga me er heel naar van voelen. Dit is niet waar ik voor in het ziekenhuis was @Lika maar het zou wel ook door de overgang kunnen komen. Jammer dat die overgang niet overgaat. Ik heb nog even geslapen en droomde dat ik @Yvonne voor het eerst ontmoette, we waren er ontroerd van en gaven elkaar een lange knuffel ❤️ lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden goeiemooiemorgen frummers voor Yana, ja je hebt eerder hartklachten en ziekenhuisopname vermeld he, sterkte! en Knakker, even goed uitzieken maar!
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden oeps, we kruisten. Heb je medicijnen voor die hartklachten? Maar het schijnt niet echt veel kwaad te kunnen he, tenzij het te vaak of te erg wordt. Ik schijn LBTB te hebben, linker bundel tak blok. Toen ik nog dronk roffelde mijn hart hele voorstellingen. Nu slechts af en toe in de verte, of wat druk op de borst. Maar het blijft eng vind ik. Hartklachten zijn familair en bijna iedereen slikt er meds voor, met alle bijwerkingen vandien ook. Is dat bij jou ook familair?
karin123 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik heb het ook gehad, 15 jaar lang, in de overgang. Overslagen en fladderend hart. Is niet fijn,
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Hier zit t ook in de familie. Ik merk er weinig van. Regelmatig hardlopen dan gaat het vast nog lang goed 🤷🏼♂️
Spirit Geplaatst 27 minuten geleden Rapport Geplaatst 27 minuten geleden Beroerd opgestaan. Veel pijn nog aan mijn voet en gisterenavond een zak chips leeggegeten. Veel teveel natuurlijk . Ik begin er nu toch wel langzaam van te balen dat ik maar blijf strompelen. Juist nu, is het zo lekker om te wandelen. Geduld en rustig aan doen is niet mijn sterkste kant, maar het is niet anders. Kleindochter een nachtje te logeren. Pa en Ma naar de film. Soep opzetten. Saucijzenbroodjes maken. Dat dus.
renaldo61 Geplaatst 11 minuten geleden Rapport Geplaatst 11 minuten geleden 14 minuten geleden zei Spirit: Beroerd opgestaan. Veel pijn nog aan mijn voet en gisterenavond een zak chips leeggegeten. Veel teveel natuurlijk . Ik begin er nu toch wel langzaam van te balen dat ik maar blijf strompelen. Juist nu, is het zo lekker om te wandelen. Geduld en rustig aan doen is niet mijn sterkste kant, maar het is niet anders. Kleindochter een nachtje te logeren. Pa en Ma naar de film. Soep opzetten. Saucijzenbroodjes maken. Dat dus. Ben je al bij een arts geweest voor U voet? Je blijft er blijkbaar last van hebben.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden