Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik was nog aan het bedenken hoe ik je zou antwoorden @Mariposa
maar ik zie dat je wat ongeduldig bent, dus dan maar zo.
Jij en Mormel zijn dagelijks de enigen die tegelijk pb-en, dat kan iedereen zien op
gebruikers online. Er wordt heel weinig van pb gebruikt gemaakt en ik kijk er meestal
even voor ik inlog. Het viel me dus gewoon op.
Iedereen kiest zijn eigen frummers uit om wat extra mee te delen. En je reactie bevestigt
mijn konklusie. Niks mis mee. Ik ben blij dat men verschillende voorkeuren heeft, zo houden we
alles een beetje verdeeld.
En dat van mooi mens heb ik meteen verwijderd toen ik later pas zijn walgelijke teksten las.
Ik kan best bedenken dat het zijn dronken waarheid is, maar er geen excuus voor kunnen maken
dat is echt een tekortkoming in mijn ogen. 
En ik weet niet of alleen ik hier last van heb, maar als ik frummers op negeren zet, dan werkt die
mogelijkheid niet, noch ingelogd, noch uitgelogd. Helaas. 
Dus ik probeer juist nu wat minder impulsief te reageren. En dat valt nog niet mee.

Geplaatst
42 minuten geleden zei lady jane:

En ik weet niet of alleen ik hier last van heb, maar als ik frummers op negeren zet, dan werkt die
mogelijkheid niet, noch ingelogd, noch uitgelogd. 

Ik zie dat ze posten maar ik zie niet wat. Liever zou ik iemand volledig kunnen blokkeren dat je er helemaal geen last meer van hebt, gewoon omdat het kan maar dat kan hier dus niet. Soit. 

Geplaatst (bewerkt)

Wat geschreven/getikt was kon niet maar @Mormel ging het wel verduidelijken. En dan met meerderen en dan ook nog eens groepjes erbovenop springen, soit zo is de mens dan natuurlijk ook weer, zeker in groepen.. Daar hou ik niet van. Glurend meldend *gedrag. Dat vind ik dan ook weer walgelijk. Maar goed. Ieder zijn ding. Hoop dat de trots en dat ze iets bereikt hebben in hun leven daardoor versterkt gaat worden, want als je het daar van gaat moeten hebben dan is er niet echt veel maar goed.

@Mariposaheb destijds wel degelijk iets over die opmerkingen jegens jou gezegd. Idd als enige, de rest tikte toen idd niks of lacherig negerend. En jij ging er voor mijn gevoel wel goed mee om. Denk dat Mormel expres soms provoceert, herken dat wel en zeker met alcohol in het lijf. Vraag mij soms ook wel af of bepaalde forummers hier wel echt een alcohol probleem hebben of hier meer vanuit eenzaamheid zitten en de good guy en girl willen uithangen om complimenten te krijgen zodat hun eigen leven nog wat lijkt te zijn. Erg doorzichtig soms. Psychologisch zeer interessant, dat wel. Maar ook triest, dat is mijn mening. 

Denk dat Mormel hier op uit was. En de rust van de ban geeft hem hopelijk wat rust in zijn hoofd en dat gun ik hem! En sterkte met de uitvaart van jouw moeder. We zien je hopelijk nog eens verschijnen hier. Hou je goed bijeen!

bewerkt door moderator
Schuttingtaal
Geplaatst
4 minuten geleden zei Smaragdie:

Glurend meldend Nsb gedrag. 

Slaat nergens op om dat met NSB te associëren. Toen jij verkracht werd had je het misschien ook wel gewaardeerd als er een NSB'er of een "good guy/girl" opstond om je te helpen zonder eigenbelang en zonder complimenten te willen krijgen.

Ik vertik het om alles te accepteren wat bezopen mensen hier schrijven. Er zijn gewoon grenzen. De moderators kunnen niet alles lezen, vandaar de report functie. Dat is gewoon de manier hoe we dit een beetje safe place houden. 

Geplaatst

Ik heb ook recht op mijn mening @bumperjim. En had ik nodig om te uiten omdat het voor mij niet goed aanvoelt en dat uit ik, anders explodeer ik idd. Dat heb ik wel geleerd en zeker nuchter heb ik dat nog meer nodig. Net zoals jij jouw mening mag en kan hebben. Kom er misschien later nog eens op terug omdat je het meesterlijk nu omdraait en persoonlijk maakt naar mij toe en daar moet ik over nadenken.

Vond dat er ook wel een tegengeluid mocht komen al vond ik ook idd die postings walgelijk maar als bezoeker van dit forum zou je moeten kunnen begrijpen wat drank met een mens doet. Geen excuus maar voor mij wel een feit.

Geplaatst
41 minuten geleden zei Smaragdie:

als bezoeker van dit forum zou je moeten kunnen begrijpen wat drank met een mens doet. Geen excuus maar voor mij wel een feit.

Ja daar zijn we het over eens.

Geplaatst

Ben het voor een groot deel eens met @Smaragdie Door de regels heen lezen. Dan zie je een man die het erg moeilijk heeft, moeder overleden, de zaak regelen (waar hij alleen voor staat), vrouw wil scheiden en zijn eigen sores. Dronken en sommigen gaan dan provoceren. Ik kan er niet wakker van liggen. Niemand is perfect! Flavieke wilde ik helpen omdat ik het gevoel heb dat zij dat niet zo goed zelf kan. Aangeven doe ik niemand, heb daar een gruwelijke hekel aan.

Over misbruiken gesproken. Ik denk dat bijna iedere vrouw wel zoiets meemaakt in haar leven. Het ging dan niet over verkrachten, maar aanranding. De laatste keer zelfs bij een zelf gekozen opname van 9 weken om van de pammetjes af te komen. Op een moment dat je heel zwak staat, door medewerkers. 

Ik ben nu altijd op mijn qui-vive. 

Geplaatst
7 uur geleden zei Smaragdie:

maar als bezoeker van dit forum zou je moeten kunnen begrijpen wat drank met een mens doet. Geen excuus maar voor mij wel een feit.

Yep zeker mee eens, maar als je in een kroeg dergelijke uitspraken doet, word je er op zijn minst ook uitgezet.

Zo ook hier. Hij heeft kennelijk een ban en kan zich hier nu verder ook niet meer verdedigen. Dus wat mij betreft poppetje gezien en kastje dicht.

Er is verder ook niemand gewond ofzo!

Geplaatst

Het voelt wat ongemakkelijk om hier door te praten terwijl de heer des huizes er niet is. Alles is ook wel gezegd denk ik.

Voor alles: ik hoop dat Mormel erin slaagt een eerder gemarkeerde verwachting waar te maken: dat de dag nadat zijn moeder zou komen te overlijden hij dacht te stoppen met drinken. En dat hij terugkeert, want buiten enkele alcoholische excessen vind ik het één van de meest leesbare forummers.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...