Claudius Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alchohol drinken, want als ik een glas drink, drink er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alchohol. Nooit meer. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius karin123 reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 19 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 19 uur geleden Vandaag verhuis ik, nog wat inpakken. Ik zal wel op tijd klaar geraken, gisteren en vannacht nog aan 't inpakken geweest. Toch wat geslapen. Straks voorlopig geen vast internet meer in mijn nieuwe woonst. Fonny reageerde hierop 1
nancy Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Goedemorgen. Heel veel sterkte gewenst vandaag, Claudius, verhuizen is niet niks.
nancy Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden 50 minuten geleden zei Claudius: Vandaag verhuis ik, nog wat inpakken. Ik zal wel op tijd klaar geraken, gisteren en vannacht nog aan 't inpakken geweest. Toch wat geslapen. Straks voorlopig geen vast internet meer in mijn nieuwe woonst. Probeer dan toch maar te reageren met je telefoon, zodat je verbinding houdt met dit forum. Fonny reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 18 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 18 uur geleden 23 minuten geleden zei nancy: Probeer dan toch maar te reageren met je telefoon, zodat je verbinding houdt met dit forum. O maar dat ga ik doen hoor. Alleen naar forums en zo reageer ik liever met mijn bureau computer.
bumperjim Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden 1 uur geleden zei nancy: Probeer dan toch maar te reageren met je telefoon, zodat je verbinding houdt met dit forum. Nancy! Je profiel zegt dat je laatste bericht was... 31 december 2024 🥳 nancy reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 16 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 16 uur geleden 22 minuten geleden zei bumperjim: Nancy! Je profiel zegt dat je laatste bericht was... 31 december 2024 🥳 @nancy Nee hoor. Volgens wat ik nu zie, 1 uur geleden.
bumperjim Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden 10 minuten geleden zei Claudius: @nancy Nee hoor. Volgens wat ik nu zie, 1 uur geleden. Als er 1 uur geleden staat dan is dat dus niet het bericht dat ik bedoel 🤓
Yvonne Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Goedemorgen frummers. Vandaag dus de verhuisdag @Claudius. Afscheid van jouw oude plekje en op naar jouw nieuwe eigen stek. Het zal vast wel onwennig zijn in het begin, maar ik hoop dat je je er snel thuis zult voelen. Een virtueel bloemetje voor jou Claudius, voor op de tafel straks. En jeetje @nancy, dat is inderdaad een hele tijd geleden... fijn je weer even te 'zien'... Hoe gaat het met jou? En dan natuurlijk ook even een bakje neerzetten hier. Fonny reageerde hierop 1
Lonster1 Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Soms heb ik het idee dat ik steeds maar stapeltjes van van alles heen en weer schuif. Maar de laatste dagen weer wat meer opgeruimd en schoongemaakt. Als voorbereiding op het schilderwerk. Straks eerst weer eens naar de mondhygiëniste voor de interne schoonmaak. Brrr. Claudius veel geluk in je nieuwe woonst.
bolletje Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Goeie morgen mensen. Nou veel sterkte Claud. Fonny reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Heel veel sterkte met de verhuizing. @Claudius. Ha, die @nancy, heb je een tijd gemist. Alles goed? O, opruimen, ik ben daar ook zo slecht in @Lonster1. Het is idd net wat jij zegt: we verplaatsen ipv opruimen Succes ermee. Ga ook wat orde scheppen in mijn kledingvoorraad. Alles ligt door elkaar. Gisterenochtend om 10 uur naar het buitenzwembad geweest, met m'n schoonzusje en zwager. Schoonzusje is ook erg sportief, heb ik een goede aan. Nu ik eenmaal weet hoe het daar werkt, kan ik gaan wanneer ik wil. M'n vriend is nu aan het werk, maar ik vermaak me prima en leer steeds meer nieuwe mensen kennen. Als we het financieel beter krijgen, ga ik overwegen om de stap maar te zetten en mijn oude huisje vaarwel te zeggen. Dan kan ik ook overwegen om hier een parttime baan te zoeken. Leuke toekomstplannen dus! Fonny reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden 5 uur geleden zei Kunsie64: Dagpact: Claudius Kunsie Fonny 🌞
Yvonne Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Vergat ik het nog bijna: Dagpact: Claudius Kunsie Fonny 🌞 Yvonne
Claudius Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden 8 uur geleden zei karin123: @Claudius Gaat lukken vandaag! Jawel hoor. Tv is nog niet aangesloten. Maar ik heb mijn computer verbonden met het internet via mijn telefoon. karin123 reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden 8 uur geleden zei Yvonne: Een virtueel bloemetje voor jou Claudius, voor op de tafel straks. Ik moet mijn kaarsen nog. vinden in mijn dozen. Dank u
Claudius Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden dank aan iedereen. Morgen kan ik niet naar mijn praatgroep, nog mijn oude woonst proper maken.
lady jane Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 2 uur geleden zei Claudius: Jawel hoor. Tv is nog niet aangesloten. Maar ik heb mijn computer verbonden met het internet via mijn telefoon. Ik wist niet dat dit kan. Dus eigenlijk is het dan zonde om internet extra via een provider te nemen? Dat scheelt een hoop geld. Maar dan moet je op je tel. natuurlijk wel onbeperkt internet hebben. Ik heb nu maar 4000MB en die zijn dan zo op.
Lika Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Welkom in je nieuwe huis Claudius! en Nancy hier even. Wat fijn! Ik ben vandaag in en in moe. Vroeg naar bed maar.
Claudius Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden 41 minuten geleden zei lady jane: Ik wist niet dat dit kan. Dus eigenlijk is het dan zonde om internet extra via een provider te nemen? Dat scheelt een hoop geld. Maar dan moet je op je tel. natuurlijk wel onbeperkt internet hebben. Ik heb nu maar 4000MB en die zijn dan zo op. Mijn begeleiding wist het ook niet. Ik heb wel geen onbeperkt internet via mijn telefoon. Ik heb vandaag al veel internet gebruikt op mijn telefoon.
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 2 uur geleden zei lady jane: Ik wist niet dat dit kan. Dus eigenlijk is het dan zonde om internet extra via een provider te nemen? Dat scheelt een hoop geld. Maar dan moet je op je tel. natuurlijk wel onbeperkt internet hebben. Ik heb nu maar 4000MB en die zijn dan zo op. Het kan maar het is een stuk minder snel via de telefoon/4 of 5G dan via wifi/glasvezel lady jane reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden