Claudius Geplaatst gisteren om 03:29 Rapport Geplaatst gisteren om 03:29 Goeiemorgen iedereen. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius
Etty Geplaatst gisteren om 05:18 Rapport Geplaatst gisteren om 05:18 Goedemorgen, Zit een beetje bij te lezen op een hotelkamer, was al vroeg wakker. Mijn maag knort. Ik verheug me op het ontbijtbuffet, als dat goed wordt gedaan word ik daar kinderlijk blij van. Van alles wat op mijn bord. Twee dagen Pieterpad. En daarna nog drie en dan is het klaar. Fonny, Kunsie64, lady jane en 4 anderen reageerden hierop 7
lady jane Geplaatst gisteren om 05:26 Rapport Geplaatst gisteren om 05:26 goeiemooiemorgen frummers heerlijk wandelweer @Etty, geniet er van. Etty reageerde hierop 1
Kunsie64 Geplaatst gisteren om 05:53 Rapport Geplaatst gisteren om 05:53 2 uur geleden zei Claudius: Goeiemorgen iedereen. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius Kunsie
Kunsie64 Geplaatst gisteren om 06:03 Rapport Geplaatst gisteren om 06:03 Goeiemorgen allemaal, Het is nog fris maar de berichten zijn goed voor vandaag. Ik kon gister onmogelijk naar de sportschool vanwege een gekneusde rib die ik heb opgelopen met het klussen in de tuin. Gelukkig heb ik mijn hometrainer nog. Elke dag 2 x 15 minuten lekker stevig trappen en dan blijf ik lekker in conditie. Hoop dat het volgende week weer wat beter gaat maar uit ervaring weet ik dat gekneusde ribben wat langer herstel nodig hebben. Gelukkig bestaat er paracetamol! Wat moesten we toch zonder dat goedje..
Fonny Geplaatst gisteren om 06:33 Rapport Geplaatst gisteren om 06:33 40 minuten geleden zei Kunsie64: Fonny🌞
Yvonne Geplaatst gisteren om 06:38 Rapport Geplaatst gisteren om 06:38 (bewerkt) Goedemorgen frummers, Ik heb al even lekker zitten lezen bij het genot van een grote beker thee en het uitzicht op een heerlijk groene tuin... Nu even hier een bakje neerzetten en dan aan de slag, wasje hangen en onkruid te lijf gaan. Verder lekker buiten met een boek en haakwerk... Ik hoop op een heel rustig weekend, maar ben bang dat er morgen toch 'visite' komt... ach, ook wel gezellig. En jaaaaa, heerlijk zo'n uitgebreid hotelontbijt, lekker van genieten @Etty. En jij sterkte @kunsie, het zal inderdaad wel even duren voor je geen last meer van de ribbenkast hebt.... gisteren om 06:40 bewerkt door Yvonne Kunsie64 reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst gisteren om 06:41 Rapport Geplaatst gisteren om 06:41 Dagpact: Claudius Kunsie Fonny 🌞 Yvonne
Yvonne Geplaatst gisteren om 06:45 Rapport Geplaatst gisteren om 06:45 Och @Reacher, wat fijn jou weer even te lezen, ik mis jou nog altijd. Hoe gaat het met jouw kattenkopjes? En wat naar dat je zo ziek bent geweest. Dikke knuffel voor jou hoor {(❤️)} Reacher reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst gisteren om 07:04 Rapport Geplaatst gisteren om 07:04 Wat heerlijk @Ettyfijne wandeldagen! Etty reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst gisteren om 07:06 Rapport Geplaatst gisteren om 07:06 Of het nou met mijn leeftijd te maken heeft of met het niet drinken, ik raak steeds meer introvert lijkt het wel. Geen zin meer in drukte, feestjes, afspraken. Voelt soms eenzaam, terwijl ik er zelf voor kies. Kunsie64 reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst gisteren om 07:08 Rapport Geplaatst gisteren om 07:08 Er is ook overal zoveel lawaai, geluid, gedoe. Ik probeer zoveel mogelijk de stilte op te zoeken maar dat is lastig in het dagelijks leven. karin123, Kunsie64 en Etty reageerden hierop 3
Bert1953 Geplaatst gisteren om 07:15 Rapport Geplaatst gisteren om 07:15 Misschien komt het omdat je nu meer voor jezelf gaat kiezen. Ik ga zelf ook niet meer naar feestjes, ik ga een dag later naar een verjaardag, één op één bevalt me veel beter. Rosee reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst gisteren om 07:18 Rapport Geplaatst gisteren om 07:18 Hartstikke goed Bert. Goeie morgen allemaal, Een mooie bloem voor iedereen. karin123, Fonny, Lika en 1 andere reageerden hierop 4
Reacher Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden Heej @Yvonneke, De katten zijn in orde. Ik heb daarnaast een minuscule aanloopkater. Één van de grootste angsten van mijn huisgenoot zijn ongeholpen katers vanwege het sproeien. Dus ik heb hem wijsgemaakt dat hij een zij is. Kunsie64 en IJsvogel reageerden hierop 2
Reacher Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden Voor de goede orde: ik dacht ook dat hij een zij was. Totdat ik eens goed voelde. We keken elkaar daarna in de ogen en ik weet zeker dat ik binnenkort op gesprek moet bij HR over ongepast gedrag op de werkvloer. Kunsie64 en bumperjim reageerden hierop 2
Reacher Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden Anyway, het plan is nu om mijn veel betere helft te vertellen dat het katertje non binair is om daarna over te stappen op transseksueel wanneer ik zijn operatie heb laten uitvoeren. Met dat laatste is het katertje het nog niet met mij eens.
Reacher Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden 1 uur geleden zei Rosee: Of het nou met mijn leeftijd te maken heeft of met het niet drinken, ik raak steeds meer introvert lijkt het wel. Geen zin meer in drukte, feestjes, afspraken. Voelt soms eenzaam, terwijl ik er zelf voor kies. Introverten zijn mijn favoriet @Rosee. Rosee reageerde hierop 1
IJsvogel Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden Hi @Reacher, fijn je weer hier te zien Dagpact: Claudius Kunsie Fonny 🌞 Yvonne IJsvogel
Sandro Geplaatst 21 uur geleden Rapport Geplaatst 21 uur geleden Hallo allemaal. Ik had dit jaar nog niets gepost dus het werd weer een keertje tijd dacht ik zo. Ben een week terug helemaal gestopt met alcohol. Echt een grote verandering. Vooral de hoeveelheid tijd die je er ineens bij krijgt. Dat is heel fijn, maar aan de andere kant ook wel erg wennen en soms echt zoeken wat ik met die extra tijd aan moet. bumperjim, Lika en Rosee reageerden hierop 3
Claudius Geplaatst 20 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 20 uur geleden Deze middag had ik puree, kippenbil en paprika's.
Lika Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden 10 uur geleden zei Rosee: Of het nou met mijn leeftijd te maken heeft of met het niet drinken, ik raak steeds meer introvert lijkt het wel. Geen zin meer in drukte, feestjes, afspraken. Voelt soms eenzaam, terwijl ik er zelf voor kies. Och Rosee, ik herken het zó! Rosee reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 14 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 14 uur geleden 1 uur geleden zei Lika: Kippenbil? Kippenbil is standaardtaal in België. Een kippenbil is het bovenste, vlezige deel van de poot van een kip. Standaardtaal in het hele taalgebied is kippenbout. In Nederland wordt dat vlezige deel ook kippenpoot genoemd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden