Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen, 

Zit een beetje bij te lezen op een hotelkamer, was al vroeg wakker. Mijn maag knort.  Ik verheug me op het ontbijtbuffet, als dat goed wordt gedaan word ik daar kinderlijk blij van. Van alles wat op mijn bord. Twee dagen Pieterpad.  En daarna nog drie en dan is het klaar. 

Geplaatst

Goeiemorgen allemaal,

Het is nog fris maar de berichten zijn goed voor vandaag. Ik kon gister onmogelijk naar de sportschool vanwege een gekneusde rib die ik heb opgelopen met het klussen in de tuin. Gelukkig heb ik mijn hometrainer nog. Elke dag 2 x 15 minuten lekker stevig trappen en dan blijf ik lekker in conditie. Hoop dat het volgende week weer wat beter gaat maar uit ervaring weet ik dat gekneusde ribben wat langer herstel nodig hebben. Gelukkig bestaat er paracetamol! Wat moesten we toch zonder dat goedje..

Geplaatst (bewerkt)

Goedemorgen frummers, 
Ik heb al even lekker zitten lezen bij het genot van een grote beker thee en het uitzicht op een heerlijk groene tuin... 
Nu even hier een bakje neerzetten en dan aan de slag, wasje hangen en onkruid te lijf gaan. 
Verder lekker buiten met een boek en haakwerk... 
Ik hoop op een heel rustig weekend, maar ben bang dat er morgen toch 'visite' komt... ach, ook wel gezellig. 
En jaaaaa, heerlijk zo'n uitgebreid hotelontbijt, lekker van genieten @Etty
En jij sterkte @kunsie, het zal inderdaad wel even duren voor je geen last meer van de ribbenkast hebt.... 
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

bewerkt door Yvonne
Geplaatst

Of het nou met mijn leeftijd te maken heeft of met het niet drinken, ik raak steeds meer introvert lijkt het wel. Geen zin meer in drukte, feestjes, afspraken. Voelt soms eenzaam, terwijl ik er zelf voor kies.

Geplaatst

Voor de goede orde: ik dacht ook dat hij een zij was. Totdat ik eens goed voelde. We keken elkaar daarna in de ogen en ik weet zeker dat ik binnenkort op gesprek moet bij HR over ongepast gedrag op de werkvloer. 

Geplaatst

Anyway, het plan is nu om mijn veel betere helft te vertellen dat het katertje non binair is om daarna over te stappen op transseksueel wanneer ik zijn operatie heb laten uitvoeren.

Met dat laatste is het katertje het nog niet met mij eens. 

Geplaatst
1 uur geleden zei Rosee:

Of het nou met mijn leeftijd te maken heeft of met het niet drinken, ik raak steeds meer introvert lijkt het wel. Geen zin meer in drukte, feestjes, afspraken. Voelt soms eenzaam, terwijl ik er zelf voor kies.

Introverten zijn mijn favoriet @Rosee

Geplaatst

Hallo allemaal. Ik had dit jaar nog niets gepost dus het werd weer een keertje tijd dacht ik zo.

Ben een week terug helemaal gestopt met alcohol. Echt een grote verandering. Vooral de hoeveelheid tijd die je er ineens bij krijgt. Dat is heel fijn, maar aan de andere kant ook wel erg wennen en soms echt zoeken wat ik met die extra tijd aan moet.

Geplaatst
10 uur geleden zei Rosee:

Och Rosee, ik herken het zó!

Geplaatst
1 uur geleden zei Lika:

Kippenbil?

DSC_4158.jpg

Kippenbil is standaardtaal in België. Een kippenbil is het bovenste, vlezige deel van de poot van een kip. Standaardtaal in het hele taalgebied is kippenbout. In Nederland wordt dat vlezige deel ook kippenpoot genoemd.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...