Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Als ik je zo lees kan ik meteen weer janken om mijn Zowie. Ze was zo mijn hondje, samen waren we compleet. Nooit gemopper of iets, ze snapte me zo goed. 

Nu met deze twee rakkertjes is het heel anders. Ook superbijzonder en lief maar niet hetzelfde gevoel van de eenheid. 

Toch zijn het wel mijn meisjes en zijn we een roedel samen. Ik denk omdat Zowie mijn eerste hondje was dat het extra speciaal was. 

Geplaatst
30 minuten geleden zei Roberto:

Sterkte @Claudius, maar ze heeft een mooie en lange tijd bij jou door mogen brengen.

Ik ben ook wel zeer lang opgenomen geweest. Van al die tijd tijdens die opname vond ik slechts een paar minuten nuttig tijdens een gesprek met de psychiater. 

Geplaatst

@lady jane Zoals je wellicht weet was ik niet echt bereid om haar af te geven. Maar ook ik zag dat het niet zo verder kon. Een troost is de bevestiging van de dierenarts dat ze aan haar verlamde achterlichaam geen pijn heeft gehad. Maar sinds ik verleden week zag dat ze niet meer kon staan en de afspraak maakte met de dierenarts vreesde ik voor deze afloop. Ze had al veel gebreken. Ik ga haar zeker missen bij het slapen gaan. Ik nam haar steeds mee. Alles in mijn appartement herinnerd me aan haar. Ik heb haar mandje uit het zicht gedaan. Ik heb geen chocolade meer in huis. Maar ik heb tegen advies in al veel koffie gedronken. 

Geplaatst

Er komt altijd een eind aan het leven, van mens en van hond. Maar het blijft in en in droevig wanneer het zo ver is. Hou je sterk Claudius, met of zonder koffie, en denk maar vaak met liefde aan Femke terug.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...