Claudius Geplaatst 21 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 21 uur geleden Ik heb Femke laten inslapen. bumperjim reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden Ach @Claudius wat verdrietig voor je. Wat zal het leeg voelen en zijn. Heel veel sterkte hoor.
rapilos Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden Sterkte @Claudius, Ging het niet meer ?
Claudius Geplaatst 20 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 20 uur geleden Alles in mijn appartement herinnert mij aan haar. @Yvonne, @rapilos, Nee de dierenarts vertelde me dat ze lam was vanachter. Ze had al een lange lijst van gebreken.
rapilos Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden Dat is zeker verdrietig @Claudius Gelukkig hoeft ze nu niet meer te lijden en hopen we dat er een mooie dieren hemel voor haar is. Nogmaals heel veel sterkte, en niet gaan drinken hè! Je kan het hoor !
bolletje Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden Ach Claudius wat zal dat pijn doen kerel. Verdriet om haar mag je hebben hoor. Heel veel sterkte.
Claudius Geplaatst 20 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 20 uur geleden @rapilos Volgens de dierenarts had ze achteraan geen pijn door de verlamming. rapilos reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden Ach @Claudiuswat verdrietig! Wat zal je haar missen.
Rosee Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden Ik hoop ook dat je dit niet aangrijpt om te gaan drinken. Verdriet hebben mag.
Wendy75 Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden Ach, Femke is over de regenboogbrug gegaan... Heel veel sterkte @Claudius karin123 reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 19 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 19 uur geleden Nee @Rosee en anderen ik ga geen alchohol drinken. Ik heb al wel cola en koffie gedronken. karin123, rapilos, Rosee en 1 andere reageerden hierop 4
Claudius Geplaatst 19 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 19 uur geleden rapilos, Rosee, karin123 en 1 andere reageerden hierop 4
Woman Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden Als ik je zo lees kan ik meteen weer janken om mijn Zowie. Ze was zo mijn hondje, samen waren we compleet. Nooit gemopper of iets, ze snapte me zo goed. Nu met deze twee rakkertjes is het heel anders. Ook superbijzonder en lief maar niet hetzelfde gevoel van de eenheid. Toch zijn het wel mijn meisjes en zijn we een roedel samen. Ik denk omdat Zowie mijn eerste hondje was dat het extra speciaal was. lady jane reageerde hierop 1
IJsvogel Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden Ach Claudius, wat verdrietig. Bijzonder toch hoeveel liefde we kunnen geven aan, en krijgen van onze dieren. Ik hoop dat dat gevoel bij je blijft. Veel sterkte!! Rosee reageerde hierop 1
Roberto Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden 2 uur geleden zei Claudius: Ik heb Femke laten inslapen. Sterkte @Claudius, maar ze heeft een mooie en lange tijd bij jou door mogen brengen.
Claudius Geplaatst 18 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 18 uur geleden 30 minuten geleden zei Roberto: Sterkte @Claudius, maar ze heeft een mooie en lange tijd bij jou door mogen brengen. Ik ben ook wel zeer lang opgenomen geweest. Van al die tijd tijdens die opname vond ik slechts een paar minuten nuttig tijdens een gesprek met de psychiater.
karin123 Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Sterkte @Claudius, 15 jaar is een lange tijd. Jij zult haar nooit vergeten en zij jou ook niet. Ik ga ook over de regenboogbrug als ik dood ga, ergens anders wil ik niet zijn.
lady jane Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden @Claudius, toch nog onverwacht denk ik ergens? Gecondoleerd met dit grote verlies en verdriet. En een groot kompliment dat je er niet op gaat drinken. Een stuk chocolade mag nu wel hoor. Wat ga je haar missen he.
Claudius Geplaatst 15 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 15 uur geleden @lady jane Zoals je wellicht weet was ik niet echt bereid om haar af te geven. Maar ook ik zag dat het niet zo verder kon. Een troost is de bevestiging van de dierenarts dat ze aan haar verlamde achterlichaam geen pijn heeft gehad. Maar sinds ik verleden week zag dat ze niet meer kon staan en de afspraak maakte met de dierenarts vreesde ik voor deze afloop. Ze had al veel gebreken. Ik ga haar zeker missen bij het slapen gaan. Ik nam haar steeds mee. Alles in mijn appartement herinnerd me aan haar. Ik heb haar mandje uit het zicht gedaan. Ik heb geen chocolade meer in huis. Maar ik heb tegen advies in al veel koffie gedronken. lady jane reageerde hierop 1
Bob Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Er komt altijd een eind aan het leven, van mens en van hond. Maar het blijft in en in droevig wanneer het zo ver is. Hou je sterk Claudius, met of zonder koffie, en denk maar vaak met liefde aan Femke terug.
Lika Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Gecondoleerd @Claudius. Wat verdrietig voor je, maar ook een wijs besluit.
Claudius Geplaatst 13 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 13 uur geleden Ik ga proberen te slapen, zonder mijn Femke naast mij.
Claudius Geplaatst 8 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 8 uur geleden Iedereen bedankt voor het medeleven.
Yana Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Wat verdrietig voor je @Claudius, mooi dat je tot aan het einde voor haar gezorgd hebt. Sterkte!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden