Claudius Geplaatst gisteren om 04:59 Rapport Geplaatst gisteren om 04:59 Goeiemorgen iedereen Dagpact Claudius
Claudius Geplaatst gisteren om 06:25 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 06:25 Ik had gisteren een gesprek met de psychiater, gewoonlijk vind ik die gesprekken zeer waardevol. Maar ik botste tweemaal op een "njet"
Lika Geplaatst gisteren om 06:33 Rapport Geplaatst gisteren om 06:33 Zijn ze alleen waardevol als je bevestigt wordt @Claudius. Ook een ‘nee’ kan waardevol zijn hoor. ( maar meestal ontdek je dat pas achteraf) Maia, Spirit en bumperjim reageerden hierop 3
Claudius Geplaatst gisteren om 07:08 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 07:08 Ja ik heb hier al dikwijls genoeg over gehad. @Lika Ik begrijp niet hoe die nee telkens waardevol moet blijven.
Yvonne Geplaatst gisteren om 07:11 Rapport Geplaatst gisteren om 07:11 Goedemorgen @Lika en @Claudius. Straks eerst lekker naar buiten met de hond voor de regen hier ook komt. Maar eerst nog even lekker lezen en rommelen. Uiteraard met een bakje. Jouw psychiater zal je vast ook wel uitgelegd hebben waarom zij 'nee' zei? Ach @Claudius, ik heb zo het gevoel dat je het jezelf alleen maar moeilijker en moeizamer maakt door elke keer zo je kont tegen de kribbe te gooien, wat jammer toch....
bolletje Geplaatst gisteren om 07:11 Rapport Geplaatst gisteren om 07:11 Goeie morgen allebei en de rest. Spirit reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst gisteren om 07:12 Rapport Geplaatst gisteren om 07:12 (bewerkt) Dagpact Claudius Yvonne 3 uur geleden bewerkt door Yvonne
rapilos Geplaatst gisteren om 08:16 Rapport Geplaatst gisteren om 08:16 Goedemorgen beste allemaal, Het appartement hier beneden is weer verkocht. Dus er wordt weer druk getimmerd en geboord Al die tijd heb ik nooit geweten wie er beneden mij gewoond heeft, net zoals ik nu ook niet weet wie er komen te wonen. dat vind ik eigenlijk best wel erg Bewolkt vandaag, maar gisteren toch nog lekker in de tuin gewerkt Frambozen gesnoeid, die zowaar al uit beginnen te lopen ☺️ Tja @Claudius, Het ligt er denk ik helemaal aan waar ze nee tegen zegt
lady jane Geplaatst gisteren om 09:04 Rapport Geplaatst gisteren om 09:04 goeiemooiemorgen frummers @rapilos ik heb al een keer of 5 nieuwe bovenbewoners gehad, van slechts 1 echtpaar zag ik wie ze waren. Het verloop is de appartementen met ouderen is niet groot, maar die van de (oudere)jongeren wel. Inmiddels staan er 2 te koop. En de duurtste 325.000,00 (!!!) ervan is verkocht. de ander 3 ton nog niet. Ze willen ze ook aan ons slijten maar noemen geen bedragen. En de meesten van ons willen niet want wie krijgt er nog een hypotheek? En wat zou je voor risico willen nemen voor 80 M2? De huurtoeslag zou vervallen, de lasten van vergroenen torenhoog en wat doe je je kinderen aan? Het zijn nota bene sociale huurwoningen, die zo ongemerkt worden onttrokken aan het systeem. En dat alles omdat de buitenlandse investeerders hiervan af willen. Het verloop zal wel groter worden nu ben ik bang, maar mij krijgen ze niet meer weg, moet er niet aan denken te verhuizen. Spirit reageerde hierop 1
Maia Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden 4 uur geleden zei Yvonne: Dagpact Claudius Yvonne Maia karin123 en lady jane reageerden hierop 2
Claudius Geplaatst 23 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 23 uur geleden 5 minuten geleden zei Maia: Maia Goed zo.
Claudius Geplaatst 23 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 23 uur geleden Donderdag voormiddag mag ik nog steeds naar twee sessies, een muziektherapie een ander is een praatgroep. De praatgroep wordt mommenteel geleid door een stagiaire psychologe en een meer ervaren psychologe. Die laatste is zo goed in haar vak. Ze doet me ook telkens de psychiater beter begrijpen. De psychiater heeft ook al enorm veel voor mij gedaan. @Yvonne Ik zie mezelf helemaal niet als tegendraads. Misschien dat ik de laatste jaren wel meer voor mijn mening uitkom. Maar bijna iedereen die me kent gaat over mij zeggen dat ik zeer meegaand ben en zeer gemakkelijk te overtuigen. Iemand die zich steeds laat leiden. Misschien zit daar heel het probleem en wil de psychiater dat ik de kracht toon om me te verzetten. Ik weet het niet?
lady jane Geplaatst 23 uur geleden Rapport Geplaatst 23 uur geleden vraag het haar gewoon @Claudius en misschien ben je hier dan onbewust aan het oefenen al? want ik ervaar je ook als opstandig vaak, en meer mensen blijkbaar. Dus het kan zo maar een gebeuren zijn dan.
bumperjim Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden Ik ben nu wel benieuwd op welke vragen "njet" precies het antwoord was. Heb je ze uit eten gevraagd? 😁 Spirit en Moeps reageerden hierop 2
Bob Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden (bewerkt) Weer groetjes uit Noorwegen. Vandaag een busrit over de eilandengroep Vesterålen. 19 uur geleden bewerkt door Bob karin123, lady jane, Spirit en 1 andere reageerden hierop 4
bolletje Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Daar wil ik ook naar toe, wat mooi zeg. Spirit reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst 17 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 17 uur geleden 2 uur geleden zei bumperjim: Ik ben nu wel benieuwd op welke vragen "njet" precies het antwoord was. Heb je ze uit eten gevraagd? 😁 Dat zou een nee verklaren. Maar nee hoor. Het ging me een over het dagelijks blazen. Ze wilde een soort bemiddelingsvoorstel maken en mij in het weekend niet meer laten blazen. Ik ga in de week telkens warm eten in de kliniek, terwijl dat ik dan daar ben ga ik blazen. Twee heb ik hier nog nooit geplaatst omdat ik me daarover teveel schaam, blijkbaar hebben ze angst dat ik mij niet voldoende verzorg. Ze wilden dat telkens als de gezinshulp op Dinsdag en Donderdag aanwezig is in mijn appartement dat ik mij douchte. Daar wil ze over praten samen met de begeleiding maar voorlopig is het nee op mijn vraag.
Spirit Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Ben je al wezen kijken daar @Lika? Wat doet jou gezinshulp @Claudius? Ik neem aan de huishouding, of houd ze jou ook in de gaten, hoe het met je gaat? Wil jou psych dit met haar overleggen?
Claudius Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 12 uur geleden 3 uur geleden zei Spirit: Ben je al wezen kijken daar @Lika? Wat doet jou gezinshulp @Claudius? Ik neem aan de huishouding, of houd ze jou ook in de gaten, hoe het met je gaat? Wil jou psych dit met haar overleggen? Ze houden me ook in de gaten en helpen ook met boodschappen te doen.
Lika Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Mijn moeder heeft het appartement geaccepteerd!!! We zijn wezen kijken en ze wil. Ze gaat dinsdag al over. Ik heb een heel goed gevoel erbij. nancy, rapilos, Moeps en 4 anderen reageerden hierop 7
Maja Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Wat een heerlijk bericht @Lika! Ik hoop dat jouw moeder haar kamer blijft omarmen en dat jij meer lucht krijgt. Gefeliciteerd!
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 7 uur geleden zei Lika: Mijn moeder heeft het appartement geaccepteerd!!! We zijn wezen kijken en ze wil. Ze gaat dinsdag al over. Ik heb een heel goed gevoel erbij. soms keert droef zijn, zomaar om in blijheid. Wat heerlijk voor jullie beidjes Lika
Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ohhhhhh @Lika, wat een opluchting, wat zul je blij zijn. Wat fijn voor jullie allebei...
Bob Geplaatst 8 minuten geleden Rapport Geplaatst 8 minuten geleden Wat een goed nieuws @Lika. Fijn dat er nu een goede plek is gevonden en dat je moeder het ook wil. En zo snel al verhuizen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden