Spring naar bijdragen

Donderdag 26 december 2024

Claudius

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Droog gehouden gisteren. En dat mag in de krant want alle dingen die ik op sociaal gebied moelijk vind waren aanwezig.   Ik moet het even verwerken. Mis mijn moeder opeens, dat lieve mens is al 10 jaar dood.  Dat had ik vast niet gevoeld als ik aan de wijn was gegaan. 

Vandaag beetje werken, de hei op, en naar de film: Real pain.  Verheug me erop. 

Gisteren weer twee potentiële kuitenhappertjes achter me aan gehad.  Ik denk dat ik me ook een beetje aanstel. 

December is de allermooiste maand om met drank te stoppen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Fonny:

Heel rustig Claudius...lig op bed met griep

Dat klinkt niet zo goed, verzorg je. 

16 minuten geleden zei Etty:

Goedemorgen,

Droog gehouden gisteren. En dat mag in de krant want alle dingen die ik op sociaal gebied moelijk vind waren aanwezig.   Ik moet het even verwerken. Mis mijn moeder opeens, dat lieve mens is al 10 jaar dood.  Dat had ik vast niet gevoeld als ik aan de wijn was gegaan. 

Gisteren weer twee potentiële kuitenhappertjes achter me aan gehad.  Ik denk dat ik me ook een beetje aanstel. 

Doe jij iets speciaal om die kuitenhappertjes aan te trekken? Goed dat je stopt. Veel plezier met de film en andere dingen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Etty:

Goedemorgen,

Vind ik ook Etty, blij dat ik gestopt ben.

Pas 2 dagen, maar al zoveel voordeel.

Kerstavond bezoek, gisteren vol huis.

Vandaag ook weer.

Alles is rustiger in mijn hoofd.Gelukkig!

Enne, nooit jezelf n aansteller vinden.

Nooit!!!

Fijne tweede kerstdag allen en blijf in het licht!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie Dingen: terwijl de rest van de familie nog slaapt klauter ik uit bed om in alle rust te luisteren naar het Magnificat van Bach. Even stil worden in het hoofd. Lange tijd heb ik gedacht dat ik altijd wel kalm en stressvrij was, maar nu ik niet meer drink en rook merk ik dat dit niet helemaal klopt.

Ik wens iedereen een prettige Tweede Kerstdag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. @EttyEtty kom je gezellig op het ARRESLEE-PACT, ik mis je daar! Vandaag naar mijn vader die al een tijdje in het ziekenhuis ligt, paar uur heen en paar uur terug in de trein voor een kort bezoekje, maar hij vindt het wel heel fijn. Iedereen een stressvrije 2e kerstdag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact:

Claudius

Fonny

Kunsie

IJsvogel

Hier ook 1e kerstdag droog doorgekomen. Dag 1 was het.  Met weer het voornemen om het volgend jaar stressvrijer te doen.  Wat doe je jezelf toch aan, alsof het een examen is, het kerstdiner. Vandaag heerlijk naar de film, the room next door. Fijne dag allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag frummers. 
Het schemert al. 
De lampjes en kaarsen branden en het is lekker warm binnen. 
Onze logees zijn weer huiswaarts gekeerd, het is weer rustig hier. 
Het was gezellig, het was lekker en het was retedruk, ik was helemaal gaar,
maar ik heb genoten. 
Maar heb een uur of twee geslapen op de bank en ben er weer :) 
We zijn weer met zijn tweetjes samen met de dieren. 
Ook dat is genieten. 
Ik kom hier even een bakje neerzetten nog. 
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.pngGetest: vijf kerststollen voor een smakelijk kerstfeest | Culinair |  Telegraaf.nl  Zelf maken: Kerstkoekjes | PlusOnline

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prachtig @bumperjim. Wat heerlijk om te wandelen zo. Als ik dat soort plaatjes zie mis ik onze hond en de wandelingen nog meer. Wat een rijkdom. 

@lady jane het was niet makkelijk, maar heb het wél volgehouden 😉 Niet per se veel wijzer trouwens. Grote kans dat het de prikkels zijn. Zoals vaak, want ADHD. Het is nooit stil in mijn hoofd en in een restaurant is het een beetje als een wasmachine met gedachten en te verwerken geluiden die blijft draaien op topsnelheid. Ik kan niet eens een fatsoenlijk gesprek voeren, want ik kan door alle andere geluiden de stemmen niet goed eruit filteren. Dodelijk vermoeiend en onrustig. Alcohol kalmeert. 

Dat is overigens geen excuus om wel te drinken, adhd is nergens een excuus voor. Maar sommige situaties vind ik daardoor wel heel moeilijk en dan is het makkelijker om dat te verdoven dan ermee te (leren) dealen. 

Anyway, op naar de volgende hysterie (dit keer met zelfgemaakte alcoholvrije kerstpunch 😁) en dan zit het er "al" weer op. Fijne avond allemaal 🎄

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Ayla89:

Prachtig @bumperjim. Wat heerlijk om te wandelen zo. Als ik dat soort plaatjes zie mis ik onze hond en de wandelingen nog meer. Wat een rijkdom. @lady jane

Haha ja dat zeg ik ook steeds tegen mezelf, geniet nou want binnenkort is het over en dan is het tranen met tuiten.

Vanmiddag lekker hoopers gedaan met de hond. Vanavond wou ik de (ook allenige) buurman uitnodigen om in het restaurant vh dorp een burgertje te happen, maar nou zit het dicht 😒 suf hè ik heb ineens geen zin meer om  een alternatief plan te bedenken. Ik heb nou wel rust deze week maar nog geen reuze energie of zo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...