Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goeiemorgen iedereen Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goedemorgen. Ik ben vannacht een Puch-reparatiebedrijfje begonnen. Dagpact: Claudius Yana Lika en Wendy75 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Whut ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s 28 minuten geleden zei Yana: Goedemorgen. Ik ben vannacht een Puch-reparatiebedrijfje begonnen. Dagpact: Claudius Yana zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goedemorgen, Dagpact: Claudius Yana zbb Etty Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s 17 minuten geleden zei Etty: Goedemorgen, Dagpact: Claudius Yana zbb Etty Fonny🌞 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s 1 uur geleden zei Yana: Goedemorgen. Ik ben vannacht een Puch-reparatiebedrijfje begonnen. Dagpact: Claudius Yana ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Van harte welkom op deze ochtend allemaal! Fonny en Lonster1 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Hé @Zbb ik dacht gisteren nog aan je. Lukt het om je motivatie hoog te houden? @Fonny en @bumperjim, jullie doen toch 's nachts ook wel onwaarschijnlijke dingen? Ik was denk ik 14 toen ik achterop de paarse Puch met hoog stuur van de populairste jongen uit de buurt door het dorp reed, een hoogtepunt in m'n leven 😍 Rosee, Fonny en bumperjim reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Hoi yana ja opzich gaat het goed al ik wel zit te twijfelen om de kerstdagen en oud en nieuw iets te drinken. maar ik neig op dit moment meer naar niet dan wel. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goeie morgen mensen. Zbb hoe is het met je? Lukt het allemaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Leuke droom @Yana! Laatste werkweek voor de kerstvakantie. Toe aan even helemaal niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Share Geplaatst %s om %s 2 minuten geleden zei Zbb: Hoi yana ja opzich gaat het goed al ik wel zit te twijfelen om de kerstdagen en oud en nieuw iets te drinken. maar ik neig op dit moment meer naar niet dan wel. Wat is er nodig zodat je toch geen alcohol gaat drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s @Zbb ik kan oprecht maar niet begrijpen dat je daar serieus over twijfelt. Dat ben jij niet, maar je verslaving. Wat verwacht je ervan als je het wel doet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s (bewerkt) O ik zie het al Zbb. Nu al bezig zijn met drinken? Dat gaat zeker fout. En jij weet als geen ander wat voor 'n ellende dat geeft. Je hebt het al zo vaak mee gemaakt. Lees de berichtjes eens terug? Maar goed jij alleen kan die knop omdraaien. Sterkte er mee, %s om %s bewerkt door bolletje bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik ook nog niet heb uitgesloten om wat te drinken, dus misschien kan ik beter mijn mond houden. Maar bij mij mondt het niet uit in vreselijke binges. Ik zou het echt niet doen joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Tja ik blijf denk ik toch opzoek naar om te ontspannen en wat rust te krijgen. maar ik realiseer me ook maar als te goed dat het oppassen geblazen blijft. Ik heb nog even tijd om alles goed te overwegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adnilasor Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goedemorgen allen, ik ben nu aan het afbouwen van de diazepam. Sinds vorige week maandag 10 sochtends 2.5 smiddags en 10 savonds. Woensdagavond voelde ik me al wat gejaagder en donderdagochtend werd ik al weer onrustig wakker. Nu ben ik ook de constante tijd misselijk en krijg ik bijna geen hap door de keel. Mijn arts zei dat ik misschien dan nog een weekje op deze dosis moet gaan blijven. Afgelopen vrijdag de tabletten gehaald bij de apotheek en zij zei; ja het is lastig maar ik zou wel verder gaan en even door de zure appel heen bijten. ik ben ondertussen 44 kilo, ik heb geen zure appel meer om door heen te bijten. Ik moet eten maar het gaat gewoon niet. Iemand die weet wat ik nu moet doen? Voel me zo radeloos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s 18 minuten geleden zei Adnilasor: Goedemorgen allen, ik ben nu aan het afbouwen van de diazepam. Goedemorgen @Adnilasor, ik ben bang dat je hier niet veel verder geholpen gaat/kunt worden: dit is het alcoholdebaasdraadje. Kijk eens rond bij benzodebaas.nl , een paar items hieronder... Heel veel sterkte en succes. https://forum.verslavingdebaas.nl/forum/32-tips-en-adviezen/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goedemorgen frummers, Vanuit een grieperig huis toch even een bakje hier neerzetten. Kees ligt al een paar dagen te zieltogen en ik begin me ook steeds lamlendiger te voelen, maar ik laat me er niet onder krijgen... lang leve de paracetamol 🙃 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s 44 minuten geleden zei Zbb: Tja ik blijf denk ik toch opzoek naar om te ontspannen en wat rust te krijgen. maar ik realiseer me ook maar als te goed dat het oppassen geblazen blijft. Ik heb nog even tijd om alles goed te overwegen Hoe kan je dat nou zeggen Zbb, elke keer ga je naar de 🥜 als je weer gaat drinken. Bestel maar vast een ambulance in dat geval. Beter alternatief is gefocust blijven op vandaag. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s (bewerkt) DAGPACT: Claudius Yana zbb Etty Fonny Yvonne %s om %s bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s 1 uur geleden zei Yana: Ik was denk ik 14 toen ik achterop de paarse Puch met hoog stuur van de populairste jongen uit de buurt door het dorp reed, een hoogtepunt in m'n leven 😍 Ik was 16, en het was geen paarse maar een zwarte, wel een hoog stuur en ooooh boy, wat was ik verliefd... 😍 bumperjim en Yana reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden