Claudius Geplaatst 14 uur geleden Rapport Share Geplaatst 14 uur geleden Goeiemorgen iedereen Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 uur geleden Rapport Share Geplaatst 13 uur geleden Goeiemorgen! Vanochtend vroeg gewoontegetrouw begonnen met gedachtenloos scrollen op facebook en instagram. Zoals altijd was het weer van een ondraaglijke nutteloosheid en vandaag had ik eens de helderheid om het spul meteen dicht te doen en eens te ontbijten zonder socials. Van de weeromstuit begon mn brein te werken en na het eerste kopje koffie had ik al een goed idee. Was ik nou elke dag maar zo clever, dat zou mooi zijn. Kan je dat oefenen? Yes we can. Verslaving de baas 😜 (Accounts opzeggen? ja natuurlijk maar ik gebruik de socials met name om reclame te maken voor mn clubje.) Iemand anders met hetzelfde probleem? IJsvogel, Yana, Rosee en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 12 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 12 uur geleden Jawel, internet, forum(s), muziek luisteren, koffie drinken, noem maar op, verslavingen ik heb ze. Maar ze zijn allemaal niet zo erg als het gebruik van alchohol. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 12 uur geleden Rapport Share Geplaatst 12 uur geleden Goedemorgen allemaal!☕️🍁🎶 dagpact: Claudius Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 12 uur geleden Rapport Share Geplaatst 12 uur geleden 31 minuten geleden zei Fonny: Goedemorgen allemaal!☕️🍁🎶 dagpact: Claudius Fonny zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 12 uur geleden Rapport Share Geplaatst 12 uur geleden Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 uur geleden Rapport Share Geplaatst 12 uur geleden goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 uur geleden Rapport Share Geplaatst 11 uur geleden Ja, @bumperjim. Hier nog één. Rpm is beter:-) bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 uur geleden Rapport Share Geplaatst 11 uur geleden Goedemorgen frummers, Het is inmiddels licht geworden. Ik heb zo het idee dat de zon zelfs wel even om het hoekje komt piepen... Ik zet even een bakje neer en ga dan lekker naar buiten met de hond. Daarna wil ik alvast de bedden opmaken voor de logees die in het weekend komen. En vanmiddag mag ik op theevisite... Ik denk niet dat ik me zal vervelen vandaag. En ja, dat tussendoor alles op internet bij willen houden... komt me heel bekend voor, hahaha. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 uur geleden Rapport Share Geplaatst 11 uur geleden DAGPACT: Claudius Fonny zbb Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 11 uur geleden Rapport Share Geplaatst 11 uur geleden Zeker @bumperjimdat heb ik ook. Op momenten waarop ik het al druk heb, toch nog de vakantiefoto's bekijken op fb van een ex van een ex van de middelbare school. Dat moet ophouden. Yana en IJsvogel reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 11 uur geleden Rapport Share Geplaatst 11 uur geleden Of kattenfilmpjes van katten die kerstbomen aanvallen. Zucht. IJsvogel, Yana en bumperjim reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 11 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 11 uur geleden 1 minuut geleden zei Rosee: toch nog de vakantiefoto's bekijken op fb van een ex van een ex van de middelbare school. Dat moet ophouden. Waarom doe je dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 11 uur geleden Rapport Share Geplaatst 11 uur geleden Goeie vraag Claudius, geen idee. Als een soort afleiding ofzo, lijkt het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 11 uur geleden Rapport Share Geplaatst 11 uur geleden Aan het werk nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 10 uur geleden Rapport Share Geplaatst 10 uur geleden DAGPACT: Claudius Fonny zbb Yvonne IJsvogel Ja, ik doe dat ook, verspil veel tijd met scrollen. Dan sta je ook een beetje uit denk ik. Heb facebook en instagram nu van mijn telefoon gegooid. Ik mis het nu echt even, als opvulling van lege momenten. Maar soms is het ook heerlijk en moet ik zo lachen om een grappig filmpje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 10 uur geleden Rapport Share Geplaatst 10 uur geleden Ik doe een poging om te stoppen met eindeloos scrollen op socials, dat lukt goed maar nu kan ik niet stoppen met het oplossen van ingewikkelde cijferpuzzels. Uuuuuren gaan er mee heen dus dat schiet lekker op 🫣 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wendy75 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Share Geplaatst 9 uur geleden Goedemorgen!!! Ik had dat met CandyCrush, ik zit ergens over Level 12000. Maar daar ben ik een paar maanden terug mee gestopt. Facebook en Instagram enkel om mijn bedrijf te promoten. Als zzp'er is dat dan nog wel handig. Dit forum open ik wel een paar keer per dag, wordt bijna een verslaving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Share Geplaatst 9 uur geleden Heb het ook van mijn telefoon gegooid, facebook, en dit forum. Doe ik als ik er voor ga zitten achter de laptop, maar dat kan dan meteen ook wel weer lang duren. Ik houd van filmpjes over koken en mensen die vallen of elkaar laten schrikken. 's Ochtends vroeg meteen kijken, probeer ik te laten en dat lukt meestal ook wel. Het is een pak rustiger opstaan en de dag beginnen zonder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Share Geplaatst 9 uur geleden Vorige week kreeg ik een fles wijn. Aangenomen, met het plan deze de volgende dag mee te nemen naar iemand anders. Die afspraak ging niet door, fles zelf leeg gedronken. Tsja, het vlees was zwak en ik had zo nog meer van die smoezen. De lege fles staart mij al een paar dagen vanuit een hoekje in de keuken beschuldigend aan. Niet meer doen, drank aannemen en in huis hebben. Op naar de glasbak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 7 uur geleden Rapport Share Geplaatst 7 uur geleden Myep... daarom heb ik nu weer een app geinstalleerd. Ik trek geen fles wijn meer open voor mezelf puur om mn score niet te verknallen 🤣 Als t werkt dan werkt t. Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 6 uur geleden Rapport Share Geplaatst 6 uur geleden DAGPACT: Claudius Fonny zbb Yvonne IJsvogel Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 6 uur geleden Rapport Share Geplaatst 6 uur geleden Het gaat niet zo goed hier.We zijn allebei behoorlijk depressief en mijn vriend heeft gisteren bier op.De repetitie afgezegd, waar we toch geen zin in hadden.Had mee kunnen drinken, maar heb het gelukkig niet gedaan.Had mij niets opgeleverd en het heeft hem uiteindelijk ook niets opgeleverd. Heb al een paar dagen totaal geen trek in eten.Loop met een knoop in m'n maag.Het was heel erg dichtbij, de drank, maar heb het droog gehouden godzijdank.Vriend loopt te ijsberen, weet niet of hij het droog houdt vandaag.IK WEL. bumperjim, Rosee en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 6 uur geleden Rapport Share Geplaatst 6 uur geleden 5 uur geleden zei Lika: Ja, @bumperjim. Hier nog één. Rpm is beter:-) Ja maar ik blijf het lastig vinden om dat in mijn strakke ochtendschema te krijgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 3 uur geleden 3 uur geleden zei Spirit: Het gaat niet zo goed hier.We zijn allebei behoorlijk depressief en mijn vriend heeft gisteren bier op.De repetitie afgezegd, waar we toch geen zin in hadden.Had mee kunnen drinken, maar heb het gelukkig niet gedaan.Had mij niets opgeleverd en het heeft hem uiteindelijk ook niets opgeleverd. Heb al een paar dagen totaal geen trek in eten.Loop met een knoop in m'n maag.Het was heel erg dichtbij, de drank, maar heb het droog gehouden godzijdank.Vriend loopt te ijsberen, weet niet of hij het droog houdt vandaag.IK WEL. Eet toch maar wat. Het is inderdaad moeilijk als je partner drinkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden