Spring naar bijdragen

dinsdag 8 oktober 2024


Aanbevolen berichten

Oude helden sterven. Nu is Johan Neeskens ook al dood. Van de basis van 1974 is de helft niet meer in leven. De Dood vreet zich onverzadigbaar steeds verder in jouw richting.

Intussen houden we de moed er gewoon in. Een dag vrij vandaag. Een dag met kansen, mogelijkheden en dat soort dingen. Warm en droog. We gaan de gravelbike er weer eens bij pakken. Het Kanon. Een nieuwe hobby. 

bewerkt door Oskar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Oskar:

Oude helden sterven. Nu is Johan Neeskens ook al dood. Van de basis van 1974 is de helft niet meer in leven. De Dood vreet zich onverzadigbaar steeds verder in jouw richting.

Intussen houden we de moed er gewoon in. Een dag vrij vandaag. Een dag met kansen, mogelijkheden en dat soort dingen. Warm en droog. We gaan de gravelbike er weer eens bij pakken. Het Kanon. Een nieuwe hobby. 

Zonder dood zou het leven een ellenlange saaie bedoening zijn, toch? Ik vind dat de dood het broodnodige drama toevoegt.

Vannacht droomde ik dat Vlinder dood was. Ik geloof dat ik zelfs echt gehuild heb. Maar ik had haar gisteravond nog aan de telefoon, ze had net haar haar geverfd in het kader van de herfst, dus het zal waarschijnlijk niet waar zijn 😁

Lekker fietsen. Ik zal dit weekend de mountainbike ook weer ff de sporen geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 
Tsja, ook Hans van Hemert is gaan hemelen, net als Johan Neeskens een icoon uit mijn jonge jaren... 

En over dromen gesproken... zoals zo vaak een enorme nachtmerrie.
Blij dat het inmiddels licht aan het worden is en ik met een bakje hier voor mij zit. 

image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.  Wat was jij al vroeg wakker @Oskar om 4 uur 's ochtends?:o Veel plezier met het kanon :) @bumperjim het schijnt dat de dood in een droom kan betekenen dat je iemand loslaat, dat klinkt dan best mooi, dat je Vlinder zonder zorgen kan loslaten. Mijn jongste zoon heeft opeens de meisjes ontdekt,  ik moet er even van bijkomen want ik zie hem nog als een piepkuiken. Leuk ook wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zaterdag een uitglijder gemaakt. Ik vind het lastig omdat ik niet weet of ik er spijt van moet hebben omdat het zo'n heerlijke avond was. Maar voorlopig toch weer naar de nul. Dit gebeurt me nu ongeveer 1 keer per maand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers
wel 5 x wakker geweest en toch goed geslapen.
Mijn dekbed was te warm, dus ik moest m terugruilen
met de overtrek en fleece dekentje, maar dat bedacht ik
pas de 3e keer wakker. Nu ligt alles nog aan het voeteind
zodat ik komende nacht keus heb. sjonge wat een luxeprobleem he.
Ik slaap gelukkig prima, ken het fenomeen nachtmerrie niet eens.
Maar wel de behoefte aan koffie, dus een soepkom vol nu voor mn snufferd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsa @Rosee als je nu de nul weer aanhoudt, is dat op zich geen ramp lijkt mij. Maar ja, dat ligt eraan hoeveel moeite dat kost en of je nu op een glijdende schaal bevindt. 

Ik heb beroerd geslapen. Gisteren een slechte werkdag gehad, gelukkig kwam er een collega helpen. Zelf hulp vragen blijf ik toch moeilijk vinden, als ik van mening ben dat ik iets zonder hulp ook moet kunnen doen. Aan het eind van de werkdag natuurlijk enorme zin om een fles wijn te gaan halen. Niet gedaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, ik lag wat te tobben in de nacht @Rosee. Daarna wel weer verder geslapen hoor. Stevige aanvaring gehad met mijn oudste zoon gisteravond. De moderne puberproblemen omtrent gamegedrag. Ik zie daarin exact dezelfde patronen als in mijn eigen verslavingsgedrag. Dat baart zorgen. En de eeuwige zoektocht naar de juiste balans tussen begrenzen en loslaten.
    Lastig als je nog niet weet of jouw 'uitglijder' gewoon een heerlijke avond was of iets om spijt van te hebben. "Je moet het eerst met jezelf eens worden", zegt @bumperjimaltijd zo treffend. Pas daarna kun je gericht voorwaarts denk ik. Grappig als je kind de meisjes ontdekt. Ik kan mij daar nog weinig bij voorstellen. Mijn zoon ook niet trouwens. Maar dat zegt niks. Hij lijkt sprekend op mij. En ik heb zo ongeveer tot op mijn trouwdag mijn interesse in vrouwen tegen de buitenwereld hardnekkig ontkent.

Hop maar. Nu fietsen. Frustraties eruit en lekker door de velden waaien.

bewerkt door Oskar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

moderne puberproblemen omtrent gamegedrag
hadden wij ook volop toen hij 13 was, nu 31 en nog steeds gamet hij extreem veel.
en  verslavingsgedrag daar laten valt soms nog steeds niet mee.
er over blijven praten kan wel gelukkig, maar het blijft "verduren".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook mijn zoon was een stevige Gamer. Nu heeft hij er geen tijd meer voor, met zijn drukke gezin.

Wij hebben gezinsuitbreiding :wub:

Afgelopen Zaterdag hebben wij een Labradorpupje gehaald.

Normaal zou je een kind erbij nemen, maar dat zit er natuurlijk niet meer in :D.

Het was een weloverwogen beslissing. Eerst even goed rondgekeken en uiteindelijk zijn we bij dit nestje pups terecht gekomen. Ze waren nog met 3. We hadden de keuze uit 2 teefjes en een reutje. Het is uiteindelijk een teefje geworden. Een blonde.

Het is wel fijn, dat ik weer lekker kan wandelen en in mijn nieuwe omgeving weer nieuwe hondenbaasjes leert kennen. De 2 teckeltjes moeten nog even wennen. Die ouwe laat het over haar heenkomen, maakt zich niet meer zo druk, maar die andere was al heel erg aan mij gehecht en moet mij nu delen met een nieuwe zusje. Goed de aandacht verdelen, zodat ze niet jaloers word. Het zal allemaal best goed komen. In de trouwe puppy oogjes zie ik mijn vorige 2 Golden retrievers. Een page puppy :wub:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...