Spring naar bijdragen

Maandag 8 juli 2024

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

Hier ook een zonnetje met wat wolkjes
gisteren op de tuin twee keer gestoken door een daas
Vannacht en nu ook veel jeuk en een harde rode schijf.
Pfff...hoop dat het snel over gaat, want die jeuk is vreselijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, jemig is het alweer 8 juli..., waar is juni gebleven? Nou... 

De enige weg is vooruit! 

@rapilos ja die bijten... Ze hebben mij wel eens achtervolgt.. Pittige beesten zijn het... Killers... Of overdrijf ik nu?

@Zbb goed je weer te lezen, ik lees niet alle draadjes, dus misschien was je er al die tijd nog steeds...

dagpact: 🌞🌞 

Fonny

Freekie 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Ik ga met 10 collega's Amsterdam vanmiddag onveilig maken. Allemaal vrouwen, geweldig!! Gillen en schreeuwen en al voorpret in de whatsappgroep. Heb aangegeven niet te gaan drinken, zij weten niet van mijn probleem. Heb gezegd dat ik aan de antibiotica ben, erg maar moest wat zeggen. Toevallig een andere collega ook Het heerst....... Dus met zijn 2en drinken we niks. Althans geen alcohol.

Fijne dag allemaal.

dagpact: 🌞🌞 

Fonny

Freekie 

Smaragdie

bewerkt door Smaragdie
Dagpact toegevoegd.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen! 
Net gesport, nu tas inpakken voor Apeldoornse vierdaagse. Zin in! @Fonny jij ging deze week toch ook weer aan de wandel? De groep weet dat ik niet drink maar vindt het raar. Jammer dan.  Op de boodschappenlijst staan meer flessen wijn dan frisdrank en sap. Ik trek mijn eigen plan.Fijne dag allemaal!
En succes @Zbb🍀

dagpact: 🌞🌞 

Fonny

Freekie 

Smaragdie

Maja

bewerkt door Maja
Tag toegevoegd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed bezig @Maja, veel plezier daar. En jeetje, wat raar dat mensen het vreemd vinden als je niet drinkt, gek hoor! 

Oei, dazen, vreselijke beesten, ik ben er banger voor dan voor bijen @rapilos, want ze zijn agressief en steken inderdaad gemeen... 

Heeeeel veel plezier met de dames @Smaragdie..... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk vooruitzicht @Smaragdie. Lekker even gek doen en daar hoeft helemaal geen alcohol bij.

Bij mijn nieuwe club weten ze ook niet dat ik echt een probleem heb met alcohol, ik drink gewoon niet daar en er zijn er wel meer die niet drinken. De meesten lusten wel een biertje natuurlijk, maar die kunnen dat. Bij mij loopt het altijd uit de hand en ik hoef alleen maar aan de dag erna te denken, hoe ziek en beroerd ik dan wel niet ben en de trek gaat snel over.

Bij mijn vriend werkt dat precies hetzelfde. Wij drinken gewoon allebei niet, omdat we het niet kunnen.

Ook zonde, we zijn juist zo gelukkig samen en we laten de alcohol geen spelbreker zijn.

Zaterdag een totaal verwaaid shantyfestival en we zijn gestopt, omdat het onverantwoord was.

Mijn boek weggewaaid, mijn hoed en de mannen stonden de tent vast te houden. Wel een leuk avontuur.

Daarna mochten we nog even wat nummertjes spelen in een horecagelegenheid, waar een kinderfeestje gaande was.

Lachen, komen daar ineens allemaal piraten binnen. Meteen het thema veranderd en de kinderen en ouders vonden het geweldig.

Gisteren hebben we zelf wat muziek gemaakt thuis. Leuke dagbesteding, want het was echt geen weer om iets te ondernemen.

S avonds nog even bij de houtkachel gezeten in ons buitenverblijfje. Ja, zo is mijn leven momenteel.

We hebben het waarschijnlijk verdiend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Freekie:

Houtkachel? Buitenverblijf? Hmmm klinkt iets om jaloers op te zijn :lol:

Gewoon een buitenverblijfje in eigen tuin gemaakt. Wij hoeven niet op vakantie.

Het mooiste is, dat je alles bij de hand hebt en je gewoon in je eigen bed kan slapen.

Lekker knus bij een knetterend haardvuurtje. Alleen worden we opgevreten door de muggen. Dat  is dan weer minder!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Spirit klinkt nog steeds erg goed! Ik heb het namelijk niet :lol: en ik vind een knetterend haardvuurtje altijd fantastisch! Is dat bij zijn huis? Jij woont toch in een appartement?

Alvast weltrusten allemaal!

Morgenochtend 9 uur uitslag van mijn eigen aangevraagde  preventieve cholestrol bloedonderzoek bij de huisarts, de waarden heb ik al, zitten ook leverwaarden bij.. Leek wel goed voor een leek die kan Googlen :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Freekie:

@Spirit klinkt nog steeds erg goed! Ik heb het namelijk niet :lol: en ik vind een knetterend haardvuurtje altijd fantastisch! Is dat bij zijn huis? Jij woont toch in een appartement?

Alvast weltrusten allemaal!

Morgenochtend 9 uur uitslag van mijn eigen aangevraagde  preventieve cholestrol bloedonderzoek bij de huisarts, de waarden heb ik al, zitten ook leverwaarden bij.. Leek wel goed voor een leek die kan Googlen :rolleyes:

Yep, ik woon zelf nog in een flatje, maar ben veel bij mijn vriend en zeker met dit weer, is het heerlijk om een zwembad in de tuin te hebben. We gaan wel iedere week even een dag naar mijn huis, maar ik hou het daar niet meer uit.

De laatste keer een flinke inzinking gehad toen we daar waren. Hou de flat natuurlijk nog wel even aan, maar als het aan mij ligt, ben ik daar zo weg. Vooral als je daar met z'n tweetjes bent, is het erg klein en zit je echt constant op elkaars lip.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...