Yvonne Geplaatst 30 mei Rapport Share Geplaatst 30 mei Goedemorgen frummers. De zon schijnt al gul. Eind van de ochtend wordt er wat regen verwacht, we zien wel. Eerst even een bakje neerzetten hier en dan zie we verder wel. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 mei Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei Als ik het goed onthouden heb dan heeft @ikkanhet vandaag een gesprek in het ziekenhuis over 'hoe nu verder' ... Veel sterkte Ikkanhet, ik denk aan je... ikkanhet, Prana, Fonny en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 mei Rapport Share Geplaatst 30 mei Goeiemorgen Klopt @Yvonne dank je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 30 mei Rapport Share Geplaatst 30 mei Sterkte @ikkanhet!! Ik heb niet zoveel tekst voor je, doe maar lekker de dag plukken zoals iedereen dat zou moeten doen, voordat je onder een tram loopt... ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 30 mei Rapport Share Geplaatst 30 mei Doffe ellende hier. Pak koffie gekocht, een keer een andere, blijkt ie niet lekker 😭 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 mei Rapport Share Geplaatst 30 mei 8 minuten geleden zei bumperjim: Sterkte @ikkanhet!! Ik heb niet zoveel tekst voor je, doe maar lekker de dag plukken zoals iedereen dat zou moeten doen, voordat je onder een tram loopt... Hahaha dank je. Ik zie het letterlijk voor me Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 30 mei Rapport Share Geplaatst 30 mei Goede morgen allemaal, Lekker bakje @Yvonne, Dan is balen @bumperjim, geen koffie is geen grap. Denk aan je @ikkanhet ❤️ Maak er een mooie dag van, ga ik ook mn best voor doen😊 ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 30 mei Rapport Share Geplaatst 30 mei Goedemorgen allemaal DAGPACT: Prana Sterkte vandaag @ikkanhet ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 30 mei Rapport Share Geplaatst 30 mei 1 uur geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen Klopt @Yvonne dank je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elonwyn Geplaatst 30 mei Rapport Share Geplaatst 30 mei Goeiemorgen allemaal, Sterkte vandaag @ikkanhet . DAGPACT: Prana Elonwyn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei Rapport Share Geplaatst 30 mei Goeie morgen mensen, Roberto, Fonny en Smaragdie reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei Rapport Share Geplaatst 30 mei Een beetje kunnen slapen Smaragdie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 30 mei Rapport Share Geplaatst 30 mei Goedemorgen allemaal!🌞 dagpact: Prana Elonwyn Fonny Sterkte Ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 mei Rapport Share Geplaatst 30 mei goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 30 mei Rapport Share Geplaatst 30 mei 13 minuten geleden zei Fonny: dagpact: Prana Elonwyn Fonny Sterkte Ikkanhet Maja Goeiemorgen. Om 5.15 uur wakker: uit bed komen lukt maar niet, moet toch. Hup! En heel veel bloemen voor @ikkanhet, 🌸🌼🪻🥀🌹Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 mei Rapport Share Geplaatst 30 mei Morgen. Wat is dit een gruwelijk tijdstip om al wakker te zijn, oef. Meer koffie. Veel meer. Sterkte vandaag @ikkanhet Zit nu steeds te denken aan @bumperjim z'n luxe kantoor. Go3d bezig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 mei Rapport Share Geplaatst 30 mei (bewerkt) @ikkanhet, toi toi toi, meis. Heel veel sterkte en kalmte. 30 mei bewerkt door Kohtje Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 30 mei Rapport Share Geplaatst 30 mei @ikkanhet denk aan jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 30 mei Rapport Share Geplaatst 30 mei Sterkte in het ziekenhuis ikkanhet. Bij mij op het werk is een kantoor met een deur een luxe, hier moet je bureaus delen en in een kantoortuin werken. Vreselijk vermoeiend vind ik dat, als je geconcentreerd wil werken. Voor samenwerken, een beetje kletsen en overleggen is het prima. Gelukkig heb ik kunnen regelen dat ik meer vanuit huis mag werken. Kan nu zelf mijn tijd meer indelen en sluit met minder stress en overprikkeling de werkdag af, wat het voor mij een stuk makkelijker maakt om doordeweeks niet te drinken. Bovendien is de koffie een stuk beter thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 mei Rapport Share Geplaatst 30 mei @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 30 mei Rapport Share Geplaatst 30 mei Goedemorgen allemaal. Ik zat te wachten op mijn vaste afspraak met mijn VNN hulpverlener om 10.00 uur om alles door te nemen. Meestal is hij op tijd of appt als hij eerder of later komt. Kijk ik in mijn agenda: afspraak verschoven naar 15.30 uur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 30 mei Rapport Share Geplaatst 30 mei 24 minuten geleden zei Lonster1: Sterkte in het ziekenhuis ikkanhet. Bij mij op het werk is een kantoor met een deur een luxe, hier moet je bureaus delen en in een kantoortuin werken. Vreselijk vermoeiend vind ik dat, als je geconcentreerd wil werken. Voor samenwerken, een beetje kletsen en overleggen is het prima. Gelukkig heb ik kunnen regelen dat ik meer vanuit huis mag werken. Kan nu zelf mijn tijd meer indelen en sluit met minder stress en overprikkeling de werkdag af, wat het voor mij een stuk makkelijker maakt om doordeweeks niet te drinken. Bovendien is de koffie een stuk beter thuis. Ja een kantoortuin is echt scheisse. Ik snap het ook niet. Als je wil dat je werknemers voortdurend zitten te ouwehoeren en geen fatsoenlijk telefoongesprek of teams kunnen voeren, dan moet je ze idd met zn allen in een kantoortuin pleuren. "tuin" 🤮 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragdie Geplaatst 30 mei Rapport Share Geplaatst 30 mei 5 uur geleden zei bolletje: Een beetje kunnen slapen Smaragdie? Nauwelijks maar ik heb er voor over, doe alles voor mijn beestjes. Leek wel een nachtdienst. Hoop voor haar dat het snel gaat gebeuren, ook voor mijzelf. Die arme schat. Is geen gezicht, zo klein en zo een grote buik. Gelukkig zijn de andere katten opvallend lief voor haar. En zij is nooit aanhankelijk geweest. Kopjes geven en een aai kan zij waarderen. Maar loopt mij nu overal achterna en ligt tegen mij aan. Zo is zij totaal niet maar goed dat zal met zwanger zijn te maken hebben, hormonen. @ikkanhet Denk aan jou, sterkte!!! Enorm knap hoe je met dit alles kan omgaan. Je hebt geen keuze natuurlijk maar dan nog enorm sterk van jou. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 30 mei Rapport Share Geplaatst 30 mei @ikkanhet Pfff we kregen gisteravond te horen dat de man van waar onze jongste naar dagbesteding gaat , uit het leven is gestapt . zo heftig dit .... natuurlijk in eerste instantie voor zijn vrouw en zoontje. We moeten het nog vertellen tegen de jongens, maar hoe vertel je zoiets . Oudste is zelf depressief en jongste gaat het niet begrijpen. Het was altijd ern veilige plek , we wilden jongste daar laten wonen strakjes, deze mensen hebben zo'n groot zorghart . Hoe gaan ze deze klap opvangen?! Het maakt me heel emotioneel. bumperjim, Ayla89, Smaragdie en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragdie Geplaatst 30 mei Rapport Share Geplaatst 30 mei Sterkte @Francoise en idd hoe ga je dit vertellen aan jouw jongens. Zeer lastig en verdrietig. Depressies worden onderschat. Aan de buitenkant zie je vaak niets. Hou jullie goed! Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden